loeki dus het was een heerlijke taart zo te lezen, kga dan ens spieken bij de foto's... ik gebruik dus de pil maar heb wel nu al een week bloedverlies al ben ik mijn pil aan het nemen, de ene dag meer of de andere vind het wel raar. tascha kga u verhaal eens lezen meid, hopelijk heb je snel antwoord in het ziekenhuis morgen. Is het bij jullie ook zo'n raar weertje, bewolkt af en toe regen en dan weer zon wel warm. amaai wat een leuke zomer. mensen wat verlang ik tot vanavond dan komen janna en janis terug van bij hun papa, heb ze verschrikkelijk gemist... Annabel
waarom zijn alle onderwerpen van het forum af? vaag... het is echt leuk op mijn werk, gelukkig maar! Taschke, sterkte met elena, hoop dat ze snel weten wat er aan de hand is
Fijn te horen dat je het naar je zin hebt Cilia. Annabel, alleen maar een goed teken dat je ze mist, verwen ze vanavond maar lekker. Nog iemand met bbq-plannen? Hier heeft het heel hard geregent, hopelijk blijft het nu droog.
Alleen dat je hem héél erg strikt moet slikken, een afwijking van 15 minuten is al genoeg om hem onbetrouwbaar te maken.
hier ook geen pil , ik heb me er nooit lekker bij gevoeld dus was ik allang gestopt, wilde spiraal maar durf nu niet meer.
zo wat hebben wij het druk zeg zondag gaan wij naar een chalet kijken en daar mag je gewoon het hele jaar wonen en dan moet je het post aderes wel ergens anders hebben nou dat kan bij mijn ouders of bij georgies ouders dus das mooi met eva en bono gaat alles super goed vandaag zat georgie met mijn te praten en onze wens was 2 kids en die is gelukkig uitgekomen en dan ook nog eens een meisje en een jongen toen zat georgie naa mijn te kijken en zei ik zou best 4 kinderen met jou willen ik zo haha ja tuurlijk nou hij meende het echt nou ik vind 2 heerlijk en we zien wel met de tijd! ik hoef in iedergeval NIEt te werken en daar ben ik echt heel erg blij om heerlijk 24 u bij onze kids heerlijk zeg want georgie is omhoo gegaan met zijn loon en gaat zo weer naar school toe en als we in zon chalet gaan wonen dan betaalen we ook veel minder dus dat is echt vet beter bono schreeuwt heel vaak en soms schrikt hij er van hij ligt smorgens helemaal boven in zijn beddje en is gek op zijn mamas haar ff aan trekken hihi hij is echt heel veel aan het ontdekken en zo heerlijk is dat! en eva is zo ontzettend lief voor haar broertje ze vind het prachtig als ze de fles mag vasthouden en als ze samen in bad zitten nou ik lees gauw ff alles bij en dan ga ik weer veder moeten nog ff wat doen in dit flatje en morgen komt er iemand voor de waterschade in onze schuur de hele wijk stond blank nou kom snel weer eens reargeren op iedereen! voor iedereen zwaai doei
mama1986: wat heerlijk dat het zo fijn allemaal gaat. Chalet lijkt mij ook wel wat hoor, heerlijk in de natuur waarschijnlijk. Wel leuk voor je kids ook. Het is hier warm, In friesland was het een stuk minder plakkerig en benauwd,
hoihoi, hoe is het met jullie? Hier in spanje is het weer helemaal bijgetrokken. Tis hier behoorlijk warm en gelukkig smiddags wat wind. Anders is het niet uit te houden. Ik doe nu om de 5 dagen het hartje luisteren met de angelsound. Het liefst zou ik het iedere dag doen, maar dat probeer ik niet, anders maak ik mezelf helemaal gek. Gelukkig heb ik het gister weer gehoord en ben ik dan weer een paar dagen gerust gesteld. Soms vind ik het wel moeilijk hier. eigenlijk had ik hier nu met me kleine meisje geweest, en lekker met haar in het zwembadje en leuke spulletjes kopen, en als ik dan kleine kindjes zie (en die zie ik natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeel de tijd) heb ik het wel moeilijk, dan denk ik steeds: het had zo anders kunnen zijn, ik had nu niet meer zwanger hoeven zijn en met mijn dikke buik hier rond hoeven lopen, maar met mijn kindje. Maja dan heb ik weer spijt dat ik zo denk want naturlijk is dit kindje ook zoooooooooo welkom. ik ga nu even boodschappen doen. Bij jullie ook alles goed?
Meliske, wat is het toch moeilijk he... En inderdaad, je ziet dan gelijk overal kindjes. (zoals mn moeder zegt: alsof de duvel er mee speelt) Wel goed dat je maar eens in de 5 dagen luisterd hoor! En ook dat je je erin kan berusten. Geef die kleine maar een lekkere aai over je bolle buikje! Het doet het hartstikke goed! Hier alles goed. Het weer blijft rommelen, al is het nu prachtig! Met Kim gaat het super. Ze is lief. Ik heb woensdag een belangrijk gesprek op mn werk. Dus dat is spannend. Als het goed gaat ga ik per 1-8 24 uur weken, gaat het fout dan ga ik weg... Spannend dus... Ik ga nu even het poppetje een flesje geven! Ze drinkt slecht vandaag, maar volgens mij heeft ze nu wel honger! Veel plezier nog daar! Geniet er van... X
goeieavond allemaal, hier gisteren een rot einde gehad van de dag het was zo gezellig geweest met d ekids terug thuis. we hadden net opgeruimd kids in bed gestopt en dacht toen kga toch nog even de bloemen water geven en toen zag ik een auto paseren die wat verder in de straat vertraagde..vond dat al raar maja niet op verder ingegaan. toen we naar binnen gingen roepen we onze kleinste peos binnen net 3mnd nu en die kwam niet niet normaal dacht fré en i gaat kijken aan straat dan ziet ie de andere 3 poezen aan de overkant zitten aan de gracht te kijken en ie roept NEE mienne is doodgereden. Ik zei nee niet opnieuw onze vorige poes is doodgereden op het einde van mijn zwangerschap sommige herinneren zich het mss nog... dus daar lag onze kleine mienne dood....heb gehuild en nu meen ik het geen poes meer zolang de andere nog leven. we hebben het niet verteld aan de kids, die denken dat mienne gewoon aan het rond wandelen is en dan gaan we zeggen dat ze nieuwe vriendjes heeft ofzo. want weer vertellen dat hun poes doodgereden is, nee ik denk het niet, de vorige maal waren ze zo kapot, wil ze dat geen tweede maal aandoen! dus vandaag het gemis van onze poes, jongens ik haat dit gevoel zo en dan maar te denken dat ze nog 2minuten daarvoor rond mijn benen liep te draaien.... sorry dat ik even niet reageer maar wou het even kwijt! Annabel