hoihoi, hoe is het met jullie? na mijn vakantie probeer ik echt wat meer mee te lezen en te reageren, maar hier in spanje kan ik niet elke dag op internet. Ben ook nog niet helemaal op de hoogte van de werking enzo van het andere forum dus na me vakantie ga ik me daar maar is in verdiepen Het gaat helemaal niet goed met me. Maja ik weet waar ik het allemaal voor doe, dus probeer er steeds maar het positieve uit te halen. tot snel!
meliske wat vervelend dat het niet goed gaat. Vind je het eng worden dat je nu bijna weer zover bent als toen?
jah ons flatjuh staat te koop ben benieuwd hihi wij gaan verhuizen hier in tiel of omgeving of naar de provincie zeeland zo in de omgeving van terneuzen
dank je meiden. Het zit geestelijk en lichamelijk. Maar vooral geestelijk. Zondag ga ik weer naar huis dus hopelijk gaat het dan beter in mijn eigen vertrouwde omgeving. het gaat nu wel weer wat beter als van de week gelukkig.
Melis, ik hoop ook dat het thuis weer beter gaat. En wat Janne zegt, het is zooo logisch... Nogmaals een knuffel meis. Ik hoop voor je dat het heel snel januari is!
Meliske welkom thuis vandaag! Ik hoop dat je vakantie toch nog eenpaar dagen onbezorgd genieten heeft op geleverd, hoe gaat het met je nu?
hoi hoi, ik ben lekker thuis. Het is weer heeerlijk om in me eigen huisje te zijn en straks in me eigen bedje te liggen. Het gaat nu ook weer ene stuk beter. Voel me kleintje al regelmatig schoppen, jammer van de placenta aan de voorkant, dan had ik he waarschijnlijk echt vaker gevoelt, maar ach dat goed wel. Ik heb in spanje foto's gemaakt van me buik, dus die zal ik vandaag of morgen wel even showen vanaf nu probeer ik alles weer ta beter bij te houden hoor