vandaag naar het cb geweest bono is weer door de apk keuring heen bono weegt nu 6600 gram en is 63.5 cm lang hier gaat alles super goed met ons gezinnetje
Mama1986at is best groot zeg. Maar jongens zijn misschien sneller groot? Isabella is 60,5 en maar 5540 gram. Ze schelen maar 5 dagen zag ik. Loeki: vervelend he die prikken. bah. Isabella heeft haar tweede ronde prikken vorige week donderdag gehad. Gelukkig was ze snel weer getroost.
ja bono had zijn prikes gehad nu 28 augweer en dan iheeft bono een pauze tot 11 maandjes en eva moet pas weer voor een prikje als ze naar school gaat 8) maar alle 2 onze kids hebben geen last gehad van de prikjes gelukkig
vandaag een lekkere dag gehad, Heerlijk weer en lekker naar het skutsjesilen geweest. Isabella deed het ook prima, En pyt was er ook, 8)
ja 14 aug komen er kijkers voor ons flatje en hoe gaat het hier? hier gaat alles super goed met ons gezinnetje het word warm he van het weekend nou ff voor iedereen een heel fijn weekend
Ik duim voor je dat de kijkers kopers worden! Fijn dat alles zo goed gaat. Hier gaat ook alles prima hoor. Heb net nog gauw even wat t-shirtjes en een korte broek in de opruiming gekocht voor Dylan. Laat het maar lekker warm blijven!
spannend mama1986, altijd weer afwachten wat een ander vindt van je huisje. Jij ook een fijn weekend! Jopie: Ik heb ook al flink ingekocht voor isabella. Lekker luchtige kleding en natuurlijk zonnebrandcreme,
hoi meiden, Ik kom vanaf hier niet op het andere forum, dus maar even via de ouderwetse manier! Ik hoop dat alles goed gaat! Met Kimmie gaat het een stukje beter, ze krijgt weer praatjes en lacht weer bijna de hele dag. Rust aan mn oren Moeders is nogsteeds ziek. Ik zit proppievol snot en ben flink verkouden. Mn moedertje zorgt hartstikke goed voor me, dus dat is fijn! Een knuffel voor jullie allen en tot maandag! (o ja als er iets bijzonders is, willen jullie me dat dan hier pb-en?)
Ja is goed Mo, ik kijk wel even of er nieuws is en we pb'en je zeker even als dat moet, Fijn dat kimmetje weer iets beter is. Jij en kim ook een dikke knuffel van ons,
Mo, fijn dat je zo goed verzorgt wordt door je moeder, en dat het beter gaat met Kimmie! Gauw weer beter worden hoor!
Zo weer een drukke dag voorbij. Jammer dat het weer iets minder was. Maar gelukkig was het hier nog droog. 8)