ja wel mooi geworden. Overzichtelijk. Ik las trouwens ook dat de verkiezing baby van de maand weer gaat veranderen. Straks weer 1 keer per maand stemmen. Nu is het elke dag. Er is zelfs eentje met meer dan 160 stemmen. Niet leuk meer op deze manier,
Loeki, ik heb volgens mij van niemand wat gedacht wat het zou worden, maar ik heb nu bij Meliske sterk het gevoel dat ze weer een dochter krijgt. (Ik heb als ik de weg kwijt ben ook altijd een sterk gevoel welke kant ik op moet, is altijd fout ) Idd leuker als iedereen maar 1x mag stemmen bij de verkiezing.
whahahahaha, dus na jou gevoel moet ik niet luisteren jopie? loeki, ja idd bij Danischa dacht ik ook dat het een jongen zou worden... mo, het gaat goed met me, al moet ik zeggen dat ik wel een beetje zenuwachtig ben voor de echo volgende week, hihi die zenuwen beginnen nu al
Hey, na enkele maanden afwezig te zijn ben ik er terug! Op 2 april ben ik bevallen van een flinke zoon! Met een keizersnede die heel goed meegevallen is! Nadien ging het echter minder goed! Ik gaf borstvoeding en vond het super. Maar tegen dat ik naar huis mcht was Keano nog ni genoeg bijgekomen maar dat gaf niet volgens de dokter. Kan gebeuren bij een kezizersnede doordat de melkproductie trager op ging komt. Dus wij zo fier als een gieter naar huis. Maar na een dikke week was Keano onrustig en huilerig! Aan de borst dronk hij even en viel dan in slaap. Na een tijdje begonnen we ons zorgen te maken, hij leek altijd magerder te worden en wou constant drinken. Ik was uitgeput en hij werd steeds onrustiger. Op een avond kon ik niet meer en is mijn moeder snel nog om melkpoeder geweest. Gelukkig! Zijn geboortegewicht was 3kg840 en 2 weken later woog hij nog maar 3kg330! Dat was de dag na de eerste melkpoedervoeding. Net op tijd ingegrepen dus. Nu groeit hij super snel, gaat echt goed voorruit! Zit zelfs voor op z'n leeftijd! Nadien heb ik veel schuldgevoelens gehad. Daarom heeft't zolang geduurd eer ik hier nog eens kon komen praten. Ondertussen op vakantie geweest en verhuist! Nu heb ik er eindelijk de tijd en zin voor! Zo even opgeklaard! Vele groetjes Bianca
Welkom Bianca, Keanu is idd veel afgevallen. Annika is ook zo heel erg veel afgevallen en wilde maar niet aankomen. Wij hebben het opgelost door te kolven en dat in flesjes aan te bieden. Ging daarna super en na 2 maanden heb ik haar weer aan de borst gekregen. Nu groeit ze gelukkig wel goed op de BV, maar wel minder dan toen ze het uit de fles kreeg.
ik heb ook eens afgekolfd om te zien hoeveel melk ik ongeveer had maar dat was maar een dikke 20CC! Veel te weinig dus! Maar nu met de flesjes gaat het super! Hij eet nu al patatjes en fruitpap en dan nog 1 flesje 's morgens en 1tje 's avonds, daarna slaapt hij een volledige nacht door! Hij is echt een droomkind, heel makkelijk ventje! Ik was op 5april uitgerekend maar met een keizersnede moeten ze eigenlijk gehaald worden op 38 weken maar doordat het een laatste moment keizersnede was is het de 2de april geworden. Ben niet in arbeid gegaan, zou toch niet gegaan zijn! Baby was te groot bekken te klein.
Ha lieve meiden, Wij willen jullie onwijs bedanken voor de ontzettend leuke kaart! Mats was er erg blij mee, haha... Liefs Mirtje