hihi, ik heb mijn eigen geheime geldschieter. maar er moet ook een 2e hypotheek komen voor de verbouwing hoor. Ja helaas komt het nu allemaal in een keer, maar we hadden alles voor de verbouwing al in gang gezet en toen begaf de auto het. We hebben al behoorlijk wat kosten gemaakt voor de verbouwing, dus die gaan we niet meer stil leggen.
Ja ik had gelezen dat je iemand hebt, Ach idd, als je 45.000 euro even uitgeeft, Slaap lekker annabel
mercikes bosi morgen om 9u20 met jando naar kind en gezin voor zijn lste spuitjes, ben benieuwd naar zijn groei en gewicht laat morgen wel iets weten en nu duik ik mijn bedje in dada
Welterusten Annabel. Ik ben ook zeer benieuwd hoeveel Jando is gegroeid! Loeki, als je het tekort komt, vind ik 2500,-- veel.
Annabel,succes morgen! Loeki;geluk met uwe nieuwe auto hé Ik ga ook maar slapen. Ik wil morgen opstaan voor Elena wakker word zodat ik eens wat kan opruimen en de paarden vroeger kan voederen want ik moet morgen inkopen gaan doen(vind Elena super zo gaan shoppen ) Slaapwel iedereen