Ah het ligt dus niet aan mijn pc dat ik niet op het forum kon, dacht al dat ie weer kuren kreeg! Nou iedereen is al naar bed. Weltrusten dan maar!
Het is angelina, had ik gezien. Zaterdag heb ik weer een bult kleren gekocht voor Isabella. Ze groeit nu erg snel, De volgende maat ik alweer 74,
Hey Mo-tje! FIjn dat je er weer bent! Goede vakantie gehad? We hebben jullie gesmsed en gebelt maar was geen contact mogelijk helaas. Bellen gauw een keer! xxx
He meiden heb een netwerkprobleem geloof ik. Vandaag weer naarhet CB geweest, Annika is iets te licht lijkt Dylan wel
Ik dacht dat ik de enige was met netwerkproblemen Jaap moet werken vanaaf, jammer, misschien net op tijd klaar om DHW te kijken.
he hier ook netwerkprobleem, hoezo te licht loeki, dat is toch neit zo erg lijkt me. ze groeit toch goed.
gelukkig dacht al dat het aan mij lag! Jeetje wat had Jason een jengeldag zeg! Volgens mij kwam hij zowat elk uur aan de tiet. En ook de hele dag kluiven en kauwen. Hij ligt nu op bed,dus heb rust hahaha. Zow lekker op bedje tv kijken. Weet je al hoe je dat gaat doen Loeki met dat bijvoeden? In een flesje of vaker aanleggen ofzo?
Hun advies was om grotere flessen mee te geven naar het KDV, maar dat krijgt ze toch niet op. Misschien 's avonds een extra flesje, want ik heb 's avonds neit zo veel. dan wil ze wel meer, maar is de tiet gewoon leeg. Vandaag maar 4 voedingen gehad anders altijd 6 of 7.
ik kan er ook niet op! ga zo lekker slapen! Barrie heeft vanavond een tattoo met ilana op zijn onderarm laten zetten, vind m wel groot, maar ja hij vind t mooi
Oei da's pijnlijk Cilia! Peet vind dat ook wel mooi, maar hij mag het niet van mij Doet ie maar op zijn schouder ofzo. Zouden ze de server weer uit hebben gezet ofzo?