Gelukkig heb ik hier net chocoladetaart gehad, anders kreeg ik er nu wel heel veel zin in. Net Janne aan de telefoon gehad, alles goed, gaan morgen op weg naar huis. Dan komt ze snel bijlezen.
Nou Mo ben benieuwd hoor Weetje wat ik gister ineens zat te denken...dat we verder niks meer van Messie gehoord hebben na de bevalling.
Ja net als Oempje. En nog wel een paar,maar die schreven sowieso weinig mee. Oempje en Messie waren nog bestwel actief.
Als je de oude lijst er bij pakt zijn er veel dames weg. Ik ben doodmoe en ik merk het, ik heb vandaag 200 cc gekolft, Annika heeft 500 cc gedronken.
Ik denk dat je een beetje ziek bent loeki, Misschien heeft je neefje je aangestoken. Lekker rustig aandoen en veel drinken ( thee met kamille is goed als je ziek bent en verkouden bent)
Het is niet de lekkerste thee, maar het helpt wel, Ja het gaat rond. Ik heb het ook gehad twee weken geleden. Ga je wel werken dan? Beter van niet. Lekker uitrusten!
Ik ga wel werken hoor, zo erg is het niet en er zijn al zoveel collega's ziek, ze hebben me hard nodig om de gaten in het rooster te vullen.
Een groot verantwoordelijkheidsgevoel merk ik, Als je jezelf maar niet vergeet, Mijn vriend heeft daar ook last van.
Krijgen jullie (Loekie en Jopie), dan ook nog te horen wat er aan de hand was of niet? Ik heb het geld naar je overgemaakt trouwens hoor Loeki