O dat verantwoordelijkheidsgevoel heb ik dus helemaal niet meer, erg he... Ik werkte altijd heel veel over, maar nu Kim er is heb ik zelfs mn pieper uit staan
Vandaag de HA maar eens gebelt voor de uitslag van Annika haar foto's. Nou de HA was er niet en het was een lang en ingewikkeld verhaal, dus de assistente kon ook niets zeggen, maandag belt de waarnemer terug zit ik dus een heel weekend in de rats.
Niet doen! Ze snapt het wss niet! Ik belde een keer voor de uitslag van een hiv test, zegt die muts, ik denk dat het beter is als je even hier naartoe komt. Nou ik in alle staten er naartoe. Zo, zegt ie: Alles is goed hoor... Ik zeg: WAAAAT, moet ik daarvoor komen? Ik zweet peentjes. Ja, zulke dingen mag de assistente niet zeggen over de telefoon. Misschien is dit ook wel zo'n geval hè?
Ik hoop dat je gelijk hebt Mo, maar het spookt wel door m;n hoofd hoor. Had ik nou maar niet voor het weekend gebelt.
Nou lekker is dat zo net voor het weekend loeki, :x Maar misschien is het zoals mo zegt. Ik hoop nog steeds op goed nieuws. Ik ben trouwens kapot. Mijn rug doet echt heel erg pijn, en ik ben moe. Misschien wel ziek, Gelukkig komt het weekend er aan. Is mijn vriend er om Isabella wat meer te doen.
Ja, we wilden ook echt ff er op uit met dit weer, geen dag om binnen te zitten. Helaas wel de laatste mooie dag vorlopig.
Ik denk trouwens dat Annika nu echt een tandje gaat krijgen, haar poepluiers zijn nog groener dan haar pyjamaatje.
Nee, ik voel nog niets, maar alles wijst er op. Vandaag was ze heel lief, niet gehuild zoals gisteren, goed gedronken, vissies gekeken echt een supermeid.