Goed hoor. Hoop maar dat die HA morgen vroeg belt en niet om 17 uur als ik naar de fysio ben of zo voel me zo schuldig.
nee meis, dat is echt niet zo! Heupdysplasie heb je of heb je niet, kan mij niet vertellen dat jouw buik er iets aan kon doen meis! Ik moet gaan, Kim is heeel druk en wil niet slapen! Tot morgen? X
Nou ik heb verschrikkelijk slecht geslapen. Bleef maar piekeren over vanalles. Hoop maar dat die dokter snel belt.
Ik hoop ook maar dat hij snel belt! Maar als ht te lang duurt kan jij dan niet bellen? Ik snap je gevoel wel dat je je schuldig voelt, heb precies hetzelfde! Voel me ook schuldig dat Jason het zo slecht had in mijn buik en dan die problemen na de bevalling. Ook al kunnen we er niks aan doen...tis dat gevoel... succes met wachten!
Dank je Pientje. Nu is Annika een heel vrolijk meisje, maar ik weet neit wat ons nu te wachten staat. Dit komt eigenlijk zo onverwachts, ook omdat eht CB zei dat we gewoon mochten inbakeren hadden we van het begin zoiets van 'het is niets' en nu ...
Ja das ook wel stom eigenlijk van het CB? Hoop maar dat je je voor niks zorgen maakt en er niks aan de hand is...de ha moet snel bellen! Die onzekerheid is ook zo killing! Maar wat kan er in het ergste geval gebeuren? Een spreidbroek? of zijn er nog andere opties?
over 2 maandjes wonen we gewoon in onze stacaravan/chalet mijn oma zegt ze is 81 chantal gaat op het kamp wonen en ja daar kan je het inderdaad mee verglijken ik heb altijd al in zon ding willen wonen hier zijn we allemaal verkouden 8)
Ik hoop het echt Pientje, want ik wordt er niet gezelliger op op deze manier. Oh, ik heb er wel een achternichtje bij \/ eigenlijk wel jammer, had gehoopt op een neefje, want ik heb een aantal kraamcadeatjes in huis, maar die voor de meisjes zijn nu op en voor de jongens heb ik er nog niet een weg kunnen geven. Alleen geef ik af en toe iets aan Dylan of mijn eigen neefje, maar die is al weer ouder.
Jason krijgt ook tanden Zie ze zitten Waar blijven de poepbroeken dan? (liever die dan dat gejengel ) Wel snel hoor, Jen kreeg ze pas met 8 maanden,vind zo'n tandenloos mondje zo schattig
ow gefeliciteerd met je achternichtje! Ik wil trouwens nu ook eindelijk weleens tante worden Wij zijn de enige met kids van de broers en zussen,vind ik wel jammer hoor.
nu al tandjes... das ook lekker snel of niet heb er de ballen verstand niet van hoor... straks heb ik jullie hulp vast heeeeeeeeeeeeeel veeeeel nodig met mijn kleine
Meliske, we willen je met alle plezier helpen hoor, maar jij gaat het super doen! Loeki, gefeliciteerd met je achterneefje! Pientje, Jason ook tandjes. Pfff ze worden groot....