hier komt mama1986 is ff snel voorbij hier gaat alles super goed echt druk vandaag naar de stad geweest en zo en eind november verhuizen en 22 november in ondertrouw dus spannend allemaal ik wil ff laten weten dat ik zeker met jullie mee lees en zo! en sorry sorry dat ik niet reargeer op jullie maar denk wel aan jullie hoor hoe het met jullie kindjes gaat en zo dat wilde ik ff laten weten als je foto`s van mijn kinds wilt zien dan kan je ff een kijkje op onze site kijken groetjes van ons zwaai knuffel zwaai
Ja loeki, als je ook van die lekkere dingen maakt ( taart, taart en taart) Mama1986: vraagje, waarom reageer je eigenlijk nooit op ons. Alleen altijd maar een berichtje. En daar staat ook altijd in dat je het wel leest, maar niet reageert. Ben benieuwd waarom. Komt eigenlijk niet echt aardig over zegmaar!
omdat ik het dus druk heb sorry daar voor hoor en heb laatst geraergeert op een paar maar zal nu wel reageren om schreven gezichten te verkomen 8) steffie1980 hier komt geen 3e werd ook ons afgeraden hadden een gesprek gehad in het ziekenhuis daar over en onze wens was ook 2 kids dus dat is gelukkig uitgekomen Loeki2 zeker grappig zon mondje zonder tandjes bono heeft wel overal van die bobbels eva kreeg haar 1ste tandje op haar opa der verjaardag natanya26 ik heb daar gelukkig nog geen last van gehad dat het forum er uit lag jopie sterkte hoop dat het nu beter gaat bosi333 mooi dat je op gewicht bent heb je er veel aan moeten doen? en waneer moeten jullie weer naar het cb wij 6 november
Een gaatje in je hand is beter als wat ik heb..................ik heb helemaal geen handen hahhahahahahahahahahahha!