hallo, mijn zoontje is geboren op 27 april 2007. wat leuk dat er zoveel april babytjes zijn hihi. mag ik aan jullie vragen of jullie kindjes al doorslapen en zo ja hoelang ze doorslapen? Luca valt rond half 7 in slaap en wordt dan om 9 uur wakker voor een fles, om 12 uur wordt hij weer wakker voor een fles en daarna slaapt hij door tot 6 uur. hebben jullie ook nog steeds avond flessen of slapen ze al door vanaf een uur of 7 tot aan de ochtend? groetjes happy
Hey, bij ons slaapt Keano van'n uur of 9 half 10 tot ten vroegste 8u! Aan één stuk door. Hij drinkt om'n u of half 9 zijn laatste flesje! Maar dat verschilt van kind tot kind, he! groetjes
Hier geen avondflessen meer. Al een paar maanden niet. Isabella slaapt van 19.15 tot 07.15 a 07.30 Laatste fles om 19.00, 200 cc met pap ( ze drinkt hier meestal 140 van op)
Hier de laatste fles om 23.00 uur. Ze slaapt van 19 tot 23 en dan van 23 tot half 6/7 uur... en dan vaak nog van 7 tot half 9, maar dat is nieuw. Ze slaapt niet overdag trouwens...
Ons meisje slaapt van 20-7.30. Maar dan laat ik haar nog liggen tot 8.30 en krijgt ze een boterham. 'sAvonds krijgt ze nog wel een fles van 120cc
Mo, poppetje lijkt haar slaapjes anders te verdelen. Isabella slaapt ook ongeveer 3 slaapjes, alleen dan van 19.15 tot 07.15 en de andere twee a drie overdag. janne, blijft ze dan zonder morren een uurtje liggen?
zo, t is hier rustig zeg! Even uppen hoor, voordat dit topic nog op slot gaat! Dat kan natuurlijk ECHT niet!
Mick krijgt bv, en drinkt rond 18.00 + groentehap en dan nog eens bv rond 22.00. Hij slaapt dan meestal tot zo'n 6.00 uur door. In elk geval ben ik gestopt met voeden 's nachts. Als hij dan wakker wordt troost papa hem en slaapt hij wel weer verder. Sinds vandaag eet hij eindelijk brood! En lekker dat 'ie het vindt! Een hele boterham met smeerkaas is er in gegaan. Ook een lekkere kliederboel is het geworden Overdag slaapt hij van ongeveer 10.30 tot 12.00 en dan 's middags nog eens van 14.30-16.30 uur. Sinds een aantal weken is hij heel erg aan het rommelen met z'n eetlust en slapen, waarschijnlijk doordat nu zijn 4e tand aan het doorkomen is. Groetjes, Emma
Hee Emma, wat leuk dat Mick nu brood eet! Hier is het brood ook steeds meer een succes! Vooral met smeerkaas is erg favoriet! Balen zeg, dat hij zo'n last heeft van z'n 4e tand! Hier nog geen tanden. Iedereen een fijne sinterklaasavond!
smeerkaas is hier ook en succes smeerworst wat minder. Maar maakt niet uit wat je erop doet...het wordt 1 vieze kleffe boel
...hallo dames!Jullie zijn er nog steeds zie ik met elkaar...leuk!Voor mij alweer een tijdje geleden dat ik meekletste met de april mama's.Hier in Groningen gaat het heel goed met onze dochter.Inmiddels alweer 8 maandjes oud.Heb ondertussen zelf ook niet stil gezeten.Ben gestopt met werken maar heb daarnaast een leuke hobby opgepakt.En ja nu met 3 kids is het gezellig druk.Maar kan mijn ei er wel in kwijt en dat is toch wel lekker en nodig af en toe
Leuk dat je er weer bent! Ik zie dat je dochter op mijn verjaardag is geboren Wat ben je gaan doen? Of is dat geheim?
Goedemorgen! Alle Aprilmama's hele fijne kerstdagen gewenst! En alle aprilbaby's natuurlijk een hele fijne en bijzondere allereerste kerst!