we hebben eindelijk weer internet en bono heeft zijn eerste stapjes gezet heb er natuurlijk een foto van gemaakt en eva vind het natuurlijk helemaal geweldig
hoi mama1986, wat is bono al een grote jonge geworden zeg en ook al lopen. Belle kan nog niet een kruipen
@Mama 1986 Zo wat goed goed van Bono zeg hij is er snel bij. @Chantal Thyron kan ook maar sinds een paar dagen kruipen hoor hij tijgerde eerst alleen maar en dan ook nog eens naar achteren hihihi.
Lieve Thyron, Van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag! Als de dag van gister weet ik nog hoe blij we waren dat jij er was! Je was klein, maar gezond EN je was onze allereerste aprilbaby! Ook nu weer ben je voor ons de zogeheten 'aftrap'! Het verjaardagenfeest van de Aprilmama's is vanaf nu in volle gang! Heb een heeeeele fijne dag met je papa, mama en alle andere mensen die je lief vinden en jij lief vindt! En natuurlijk nog heeeeeeeeeel veel gelukkige jaren toegewenst! Liefs
Dientje, gefeliciteerd met Thyron wow nu heb je een zoon van 1 jaar. stoer hé vier je het vandaag? Fijne dag voor jullie allemaal!
Dank je dames, leuk dat jullie nog aan ons denken @Mo erg mooi gesproken! (getypt) @Pientje nee ik vier het de 29 ste in een zaaltje dan heb ik al die rommel niet in m'n huis Vandaag hebben we een klein beetje visitie gehad!
Een beetje laat, maar niet minder gemeend Lieve Thyron, nog van harte gefeliciteerd man! Dientje en Thyron, veel plezier de 29e.
Harley Meliske Janne Mo Pientje Dientje en meer! Do you remember me? Ik jullie wel! Ben ook een april mama, ik beviel alleen in mei als 1 na laatste van de groep! Met Seb, mijn 2e zoon, gaat het super hij is nu dus 10 maanden en loopt al bijna, een super snelle. Mijn excuus eenmaal eindelijk bevallen heb ik niet veel tijd meer achter de pc door gebracht. Gaat het goed met iedereen? Ik zag dat meliske een 2e dochter heeft, wat fijn voor haar! Liefs en groetjes aan allemaal!
Hé Messie, leuk dat je weer eens van je laat horen. Fijn dat alles goed gaat. Met ons gaat het ook goed. Dylan is volgende week alweer jarig. Wat gaat het hard!
ja messie ik herinner je ook mar jij mij niet meer denk ik? leuk dat je nog eens laat horen, ik heb ook zo supper snelle zoon, jando loopt al goeie week nu. dientje amaai mooi gewicht en lengte flinke man ook al é annabel
Hey Messie, ik herinner me je nog wel ja had je nog een pb gestuurd tijdje geleden. Wat een snelle die Seb, Jason neemt wat meer zijn gemak Leuk he, 2 kindjes, zo leuk hoe ze op elkaar reageren.
hallo! Ja Annabel ik ken je ook nog hoor! Ja heel leuk mijn eerste is stapel op zijn broertje en tot op heden nauwelijks jaloers! genieten hoor! Ik zag dat sommigen alweer zwanger zijn of voor de volgende gaan! fijne avond doeii
DYLAN GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG! JOPIE GEFELICITEERD MET JE KLEINE MAN! MERLE GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG! EVON GEFELICITEERD MET JE KLEINE MEID!