Meiden, weten jullie hoe het met Meliske gaat? Wij Januari mama;s hebben al een aardige tijd niets meer gehoord van haar! Gr Roxanne
Wij hebben ook al een tijd niks gehoord. Het laatste wat ik weet is dat ze problemen had om op het forum te komen.
hoi meiden, daar ben ik na heeeeel lang weer even. Hoe gaat het met jullie? Hier alles prima! Op een of andere manier is de behoefte om op het forum te komen, heeeeel weinig. Het herinnerd mij zoveel aan alles rondom danischa, en ik merk als ik op het forum ben geweest ik vaak de rest van de dag stil en sjagerijnig ben. In de tijd voordat ik zwanger was van haar en ook toen ik zwanger was, was ik echt super verslaafd aan dit forum. Het doet me nu geen goed in ieder geval. Iedere keer is er weer iets wat mij zo vreselijk herinnerd aan het feit dat ze er niet meer is, hier thuis ook, maar vooral op het forum, het gezellige geklets van jullie, ik mis het wel...maar toch blijft het pijn doen. Nu zijn jullie kindjes weer jarig...de mijne had ook rond deze periode jarig moeten zijn... Kan het moeilijk uitleggen en verwoorden zo, maar hoop dat jullie het een beetje berijpen. Ik hoop dat met jullie en jullie kindjes alles goed gaat? Ik kom zo heel af en toe nog wel is langs, goed? Op het andere forum kan ik nog steeds niet op trouwens... Liefs Meliske
Lieverd, natuurlijk is dat goed! We (dat mag ik denk ik wel zeggen) snappen het best hoor. Ik vond het al zo knap van je dat je met ons mee bleef kletsen. Ik ben blij te horen dat het goed met jullie gaat.
Al kom je maar af en toe langs, als je maar wel laat weten hoe het met je gaat. We zijn nog steeds erg begaan met jou en dus maken we ons ook zorgen als we helemaal niets van je horen We snappen je heel goed, en we missen je ook enorm. Je blijft er hoe dan ook bij horen meis. Dikke knuff van ons allemaal
meliske we begrijpen het zeker en we zijn al blij als we nu en dan iets van je horen, dikke knuffel voor u en de kleine meid, ben wel eens benieuwd naar foto's annabel
Tuurlijk snappen we je meis! Maar wat Prdmj al zegt, als we helemaal niks horen maken we ons gewoon erg veel zorgen! Je blijft altijd een speciaal plekje in ons hart houden! Ik ben wel erg benieuwd hoe het met Dayenne gaat hoor! Dit MOET je natuurlijk allemaal vertellen!
Meliske Ik ben blij te lezen dat alles goed gaat met jullie! Ik begrijp het wel hoor waarom je niet zo vaak meer komt. Iig geniet van je kleintje!
Mo van harte met je meisje ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad! Oempje Gefeliciteerd met je kanjer ik hoop dat ook jij een top dag hebt gehad!
*inbraak* Hallo april 2007 mama's Hoera! Jullie Ukkies worden alweer 1 jaar deze maand! Gefeliciteerd. Liefs Pris *uitbraak*