April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ja hier ook EINDELIJK regen, we hebben er lang op moeten wachten zeg. was vanmorgen echt drukkend warm hier. Morgen wel weer een mooie dag dacht ik, nou ja, laat het nog maar ff lekker plenzen.

Morgen ook weer naar de opicien, want ik zie niet alles even helder meer en nu ik met BV gestopt ben veranderen mijn ogen ook weer heb ik het idee.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    ja dat is ook zo. Ik hoop voor je dat het meevalt.

Hier heb ik zo een gezellig avondje met mijn vriend,

:p

Lekker wijntje open gemaakt.

Ik zie je binnenkort ook nog elders, ;)

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Hier ook alles goed hoor:)

Buik groeit echt megahard! ben volgens mij al dikker dan de vorige keer met 30 weken:D

mama mo heeft account idd opgezegd hier.

Loeki; gelukkig doet je laptop het nog, die van mij was van de week stuk, de oplader was kapot, heeel snel maar een nieuwe gehaald, want zonder kan ik niet, hihi.
    Anika nog last van de prikken gehad?

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoi Hoi,

met het mooie weer veel buiten geweest, dus nu pas hier geraakt.

Gister met Annika en Jaap lekker wezen winkelen, nieuwe schoenen voor mijn beide engeltjes gekocht, Ecco's want ze moeten wel goed lopen. Annika liep nog niet los, maar ja daar hopen we natuurlijk wel op.

Vandaag dus lekker met mijn zusje in de tiun gezeten, kregen nog onverwacht bezoek van een vriendin, super gezellig, kats verbrand dat wel, helemaal vergeten mezelf in te smeren. Kids lekker met water en zand gespeeld.

Verder nog weer 1,5 muur van de keuken geverft en ... ANNIKA LOOPT LOS :D ... ineens op straat, ze had haar nieuwe schoentje aan en ineens liep ze los en nu wil ze niet anders meer natuurlijk.

Ze heeft nog weinig last van de prikken, een rood vlekje waar ze geprikt is. Ze kreeg er op het CB een leuk badboekje van Nijntje voor, als mama dan maar 12 dagen bijhoud wat de bijwerkingen zijn. Dus moet elke dag opschrijven of ze ziek is of zo, maar op een rood vlekje na is er niets aan haar te merken, ja beetje pieperig, maar ze zit ook midden in de 15-maanden-spong

Cilia, lekker dat het zo goed groeit, heb je ook ergens buikfoto's?

Bo jou zie ik hopelijk snel weer. Geniet van je wijntje, dacht dat jouw mannetje niet van wijn hield of vergis ik me nu?ac

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    :whistle: :whistle: \:D/

Annika loopt los, geweldig. En waarschijnlijk ook gelijk goed, of niet.

Ik heb dit weekend even eens school en computerloos doorgebracht. Vanmiddag ga ik wel weer heel even aan de slag. Vrijdag heb ik weer een her tentamen. Mijn geheugen en concentratie zijn nog steeds niet optimaal. Maar goed, het is niet anders.

Mijn mannetje houdt zeker wel van wijn. Maar deze is extra lekker. Het is een rood wijntje, alleen hier in de buurt verkrijgbaar. Deze wijnboerderijhouder heeft het alleen recht en mensen komen vanuit heel Nederland dit heerlijke wijntje halen.
    Maar we hebben een heerlijk romantisch weekend gehad. Fijn elke avond samen.

Ja we gaan zeker binnenkort afspreken. Samen met jopie, of alleen, maakt niet uit. En een keer zeilen natuurlijk!

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ze loopt redelijk goed, maar nog niet zo stevig als Isabella en als ze de keus heeft is kruipen ook nog wel heel makkelijk hoor.

Verder is ze heel hangerig vandaag, wil constant bij me zitten. Ik weet ook niet of dit nu van de BMR is, of dat ze gewoon in die sprong zit. Verder heeft ze rode vlekken, maar ze zijn anders dan op der prikplek, lijken heel sterk op muggenbulten, dus er kan ook zomaar een mug geweest zijn vannacht, ik vind het allemaal moeilijk te bepalen hoor. Ze heeft iig geen koorts en nog voldoende eetlust, dus ik houd het maar op muggen en een sprongetje.
    Oh ik heb echt wel zin om eens te gaan zeilen.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik vind het echt heel leuk dat ze ook loopt. En isabella kroop eerst ook af en toe er nog bij. Voor je het weet haalt ze je hele huis overhoop, :eek:

Ik heb isabella op bed en ik mag nu gaan puinruimen, :(

Echt alles gaat uit de kasten, afstandsbedieningen worden nu snel gepakt en ze staat vrolijk te zappen,

Is het trouwens gelukt om op mijn site dingen te doen? Of heb ik je niet de juiste permissies gegeven. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe dat moet, :oops:

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh helemaal vergeten, ik ga het er even bij pakken.

Puinruimen moest ik al voor de liep, dat is niet echt anders geworden nu.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    doe maar rustig aan hoor, heeft geen haast. Ik vroeg het me zo af of het sowieso was gelukt. :D

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou mijn laptop det het nog, al kleven de toetsen soms een beetje van de melk en ruikt hij een beetje zurig :)

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    :)

Gelukkig.

En wat een super laptop eigenlijk, :eek:

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja een HP hè. Ik weet ook heel zeker dat ik weer een HP koop als deze echt vervangen moet worden. We hebben 2 HP's een laptop en een desktop en die zijn toch wel heel erg goed hoor.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Goh, dan hadden wij de eerste keer waarschijnlijk pech, want onze hp deed het niet zo goed, :(

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat is balen, wij zijn echte HP-fans hoor. Op mijn werk ook allemaal HP's, dat die niet goed werken is helaas slecht ICT-management, ligt niet aan de pc's maar aan het beheer er van.

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    jeahhh Annika, goed zo!

Ilana loopt op haar knieen, hihi. Ze loopt afe en toe 3 atspjes los en haan 1 handje. maar echt los durft ze nog niet.

Nienke; Ilana had ook rode vlekjes na de bmr prik, dus hoeft geen mug te zijn! Hoe gaat het met je zus, wanneer is ze uitgerekend?

Ik heb in mijn album een paar buikfoto's staan;)

Bo; hoe is het op je nieuwe werk?

vanavond weer een pret-echo gehad, was weer super!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn zusje is de 11e augustus uitgerekend, ik geloof op dezelfde dag als Almira hier.

@ Cilia, Mooi buikje hoor.

@ Pientje, ik zie dat je je onderschrift veranderd hebt, is er iets misgegaan met je zwangerschap? :( sterkte meid.

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Yep, tis helaas mis gegaan :(
    Was zo ontzettend welkom die mooie verrassing, die helaas van korte duur was.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
  19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hè jasses meis, ik had je zo graag een brusje voor je twee wondertjes gegund, dus nu gaan jullie er weer vol voor, of laat je de natuur z'n werk doen?

20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    We moeten sowieso de natuur z'n gang laten gaan :) want dat kunnen we verder niet beïnvloeden anders was Jason anderhalf jaar eerder geboren :)

Ja we gaan er vol voor ;) hou mijn cyclus goed in de gaten, geen rubbers meer of voor het zingen de kerk uit 8)

Hoe gaat het bij jou dan? Al een stapje verder?

Deel Deze Pagina