April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, vooral omdat ik wel gewoon 490 euro betaal en in de 6 weken zomervakantie mag ze 5 dagen naar de creche en daar moet ik dus wel 750 euro voor betalen. Voor de rest van de tijd is de creche 'dicht'. Baal daar enorm van hoor, maar het staat nu eenmaal in hun voorwaarden, ik zou haar liever de volle 12 dagen naar de creche hebben, dan heb ik mijn handen ook even vrij om klusjes te doen die ik niet kan doen als ze thuis is..

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    :confused: zoveel betalen?
    krijg je die dagen dan anders wel gecompenseerd? ze kunnen toch niet zomaar dicht gaan?
    Wij zijn de hele zomer gewoon open, en als er weinig kids zijn, mogen we nog zelf kiezen of we vrij nemen of andere klusjes gaan doen.

Ik zeg het kdv ook op voor Ilana per 1 sept. Denk dat ik met 30 weken ong. stop met werken, en zou het op zich wel lekker vinden hoor om haar weg te brengen, maar ik moet daar zo'n 30 km voor rijden, dat is net teveel van het goede hihi.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    In het contract staat dat het KDV 4 weken per jaar gesloten is. de week tussen kerst en oud en nieuw en 3 weken in de zomervakantie. Het zal vast wel in je prijs meegenomen zijn, maar voor die 4 weken moet je dus zelf voor opvang zorgen.

Het KDV is overigens niet echt dicht, maar je wordt geacht 3 weken vakantie op te nemen, wil je die 3 weken wel opvang, dan moet je daar dus weer 480 euro voor betalen.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh en als er te weinig kinderen zijn, zoals aanstaande woensdag, dan zijn ze dus wel helemaal dicht en kan ik fluiten naar mijn centen, ik ga daar nog even over bellen, of ze dan ook op een andere dag mag komen, of de komende week gewoon helemaal niet en dan een week later weer wel of zo, dan heb ik nog een dagje meer.

5. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    raar hoor, dat ze dan zomaar dicht zijn, ben benieuwd of het personeel dan ook gewoon een dag op moet nemen. Maar ik zou idd maar eens vragen wanneer je die dagen kan compenseren, je betaald ervoor hoor! bij ons zijn strandaard zoveel dagen inbegrepen die we dicht zijn, daar zijn dan compensatie dagen voor, niet veel hoor, maar toch

6. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    is er hier nog iemand?

ben vandaag weer 25 weekjes, joepie! weer een mijlpaal gehaald

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben lekker een weekje weg geweest.

Er is helaas geen compensatie mogelijk, ik ben die dagen gewoon kwijt helaas.

Al weer 25 weken. Mooi hoor.

Almira, jij bent morgen al weer 37 weken, de kleine mag komen :D

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    alweer 25 weken, dat gaat snel. En almira, inderdaad alweer 37 weken. Leuk hoor.

Loeki, leuk dat je er weer bent.

Ik heb nog steeds geen kriebels voor een tweede.

8)

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ook niet.

Vandaag echt een K dag. Eerst ging mijn camera stuk 14 dagen na het verlopen van de garantie-termijn en daarna was ik het nieuwe Mc-Gregor shirt van Jaap verkeerd. Dat shirt was nog duurder dan de camera. :evil:

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    :(

Nou dat is inderdaad hele dikke pech hebben. Of de duivel ermee speelt.

Jaap boos?

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, alleen heeeel erg teleurgesteld, ja het was ook een verdomd mooi shirt en ik heb wel in een keer 75 euro naar de ... geholpen. Hopelijk trekt hij hem nog wel aan, maar ik betwijfel het. :(

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ach wat een pech Loeki, zonde hoor...

Wow Cilia, 25 weken alweer,gaat snel zeg...ben je nog steeds zo bang voor een vroeggeboorte?

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoi Pientje, eisprong gehad zie ik. Temp je of zo, dat je dat zo goed weet of voel jij je eisprong heel duidelijk? Bij mij neemt dat gevoel nu af, ik voel mijn ei eigenlijk niet meer, maar mijn ongi voel ik wel 3 dagen van te voren aankomen, dan doen al mijn pezen weer zeer. Vandaag weer ongi geworden gelukkig, ik ben zo bang dat we ondanks alle voorbehoedsmiddelen toch zwanger raken.

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik temp ja en gebruik de persona.
    Voorheen voelde ik mijn eisprong ja, maar sinds ik 3 maanden geleden een wat langere cyclus heb gehad, voel ik em niet meer :(
    Of misschien springt ie 's nachts en slaap ik erdoor heen :)

Heb ook al getest en er kwam een licht 2e streepje...donderdag nog een keer testen.
    Als het raak is, ben ik weer in april uitgerekend :D

Nou euh...gefeliciteerd met je ongi :)
    Kan me voorstellen dat je bang bent dat er wat door de voorbehoedsmiddelen zou glippen...
    Maar die kans is wel heel erg klein.
    Hoe zou je het vinden als het toch gebeurd?

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik weet het niet, dan is de beslissing iig voor ons genomen, maar ik weet niet of ik er dan direct blij mee zou kunnen zijn.

licht streepje SPANNEND.

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Pientje, wat spannend. Ik duim met jullie mee. En het zo erg leuk zijn als je weer een april mama zou worden, ;)

loeki, de kans om door de voorbehoedsmiddelen zwanger te worden is erg klein. Maar ik snap dat je daar niet op zit te wachten.

Zodra ons huis is verkocht ( :( ) dan gaan we er ook weer over nadenken. Maar het liefst als isabella ongeveer 3 is.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Voor Annika haar 2e verjaardag wil ik beslist niet zwanger worden, daarna hoop ik het hele trauma verwerkt te hebben en er weer rationeel over na te denken en niet meer van die paniekaanvallen te krijgen als ik een zwangere vrouw zie.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    lijkt me verstandig inderdaad.

19. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Pien, wat spannend!

Nienke, kan ik me voorstellen ja!

Bo; nog kijkers gehad voor het huis?

Hier alles goed!
    lekker vrij deze week en volgende week!

20. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Pien, ik ben soms nog wel bang dat uk te vroeg komt, maar dat wordt gelukkig elke week minder:)
    Maar wat grappig dat je dan weer in april uitgerekend bent, als het nu raak is:)
    Volgens mij had ik bij Ilana ook rond de 25e mijn NOD, hihi.

Deel Deze Pagina