Jason heeft vorige week iets van 5 stapjes los gedaan en vandaag waren het ineens heeel veeel stapjes denk dat we maar schoentjes gaan kopen En hij heeft vandaag nog wel z'n prikkies gehad, gelukkig geen pijn aan z'n beentje dus Wat gaat het hard zeg!
Annika ging los lopen toen ze voor het eerst op haar nieuwe Ecco's liep. Ze had blijkbaar een extra beetje stevigheid nodig.
Dylan heeft al een poosje schoenen aan, als we de deur uitgaan. Wel met hele flexibele zool. Thuis "loopt" hij op slofjes of op sokken. Hij heeft ook al wel eerder een paar passen los gedaan, maar om de een of andere manier is het nog makkelijker voor hem om niet te lopen, denk ik. Pientje, Jason is een bikkel zeg!
Jason heeft ook wel schoentjes, maar van die baby proof schoenen van Shoesme, we gaan nu over stappen op de walk proof Vandaag liep hij trouwens op z'n blote voetjes, dat ie zoveel liep.
haha dat moet heel grappig klinken uit zo'n mondje Als je aan Jason vraagt "wat doet de koe?" zegt ie boeoeoeoeoeoeh En als je vraagt "wat doet de poes?" boeoeoeoeoeoeoeh maw....alle dieren doen boeoeoeoeoeh
Dylan doet nog steeds alleen uh uh uh.... Hij doet nog niet zoveel dus Hij loopt met mooi weer wel op blote voeten.
Ja Annika zegt tegen alle dieren POEF AAI POEF = POES of POEF = WOEF dus het kan zowel een hond als een kat zijn.
Ah de mannen lopen dus ook al bijna, Isabella zegt nu, bah, banaan, beppe, papa, aai, ja, ister ( onze hond mister), dada, da, En als ze iets van mij wil gaat ze heel hard schreeuwen, Het geurtje is Tuscon, loeki
Tuscan Vineyard dat dacht ik al, hij rook echt heel lekker. Nu nog een winkel vinden die dit heeft. Lekker weer hè meiden, geniet nu zoooooo van mijn nieuwe achtertuin, van oerwoud tot kinderspeelplaats HEERLIJK 8). Jaap krijgt morgen vakantie, dat kan ik de voortuin even onderhanden nemen, alles dat niet vast is hup er uit en de vaste planten even een nieuw plekje geven, want het verdringt elkaar.
Ja ben ik ook wel benieuwd naar ze is nog aan het bijkomen denk ik Ik zoek een leuk thema voor mijn toilet, het is heel klein, dus ik kan niet veel doen met de aankleding, maar ik zoek iets leuks, ben wel uit gekeken op de foto's die er nu al 5 jaar hangen. Iemand een idee?
Kreeg net een incasso van 128 euro F*** Jaap vergeten zijn abonnement te betalen 66 euro + 62 euro incasso kosten, stelletje afzetters. Kan het voor laten komen bij de rechter, maar dan heb ik hooguit 25 euro te winnen.
Cilia, vertel, Loeki, jeetje wat een kosten. Helaas heb ik dat laatst ook gehad. Ik was echt overtuigd dat ik had betaald ( hormonen en vergeetachtig) een jaar geleden, maar dat was niet zo. 32 euro + 45 euro incassokosten. Lekker inderdaad een tuin waar annika lekker ik kan spelen.
zo dat is duur! idd zonde van je geld! Nou, t was leuk hoor gisteravond! Lekker gegeten en het toetje....was ik, hihi. Met slagroom en aardbeien...