Ik voel me helemaal niet happy vandaag, die stomme incasso ook, kan me daar zo over opwinden, bah, en het is zulk lekker weer en ik had best zin om er even op uit te gaan, maar nu heb ik nergens meer zin in. Ik wilde dat ik me niet zo liet beïnvloeden door dit soort stomme tegenvallers, maar ik kan er niets aan doen, ik ben gelijk helemaal uit balans.
Wat een rust hier, geniet iedereen van het mooie weer? Annika ligt te slapen, maak haar zo wakker (ze mag een uurtje tukken) en dan ga ik even lopen met haar, naar de C1000 of zo denk ik. Ik heb besloten dat we ook eens moeten bezuinigen op onze boodschappen, we geven nu 150 euro per week aan boodschappen uit, toch een beetje te gek naar mijn idee. Nu heb ik een gruwelijke hekel aan de Aldi, maar misschien kan ik Jaap zo ver krijgen om daar boodschappen te gaan doen hoef alleen maar te zeggen dat ze ook worst verkopen Wat eten jullie vanavond? Ik heb nog geen idee, kunnen wel BBQen, maar ik kan ook gewoon frietjes doen, niet zo best voor de lijn ... maar wel heel lekker
patat is altijd lekker! wat heb je nu gegeten? wij hadde macaroni met zelf gemaakte gehaktballetjes, mmm Zou ook erg balen hoor van zo'n incasso! Echt zo zonde van je geld! Wij doen altijd 1 keer in de week grote boodschappen bij Hoogvliet, is de goedkoopste in de buurt. De dagelijkse dingen bij de supermarkt om de hoek, daar haal ik de verse dingen en wat ik nog meer bergeten ben. Pien, hoe gaat het met je? Ilana loopt nog steeds niet, wel een paar stapjes steeds maar nog niet meer als 5 achter elkaar.
Wij doen ook altijd boodschappen bij de hoogvliet Gaat goed hier Cilia ben vandaag 4 weken, schiet lekker op hè Kan niet wachten dat ik 12 weken ben... En hoe gaat het met uk?
Ik vind altijd lastig in een keer boodschappen doen, want bij de C1000 kan ik dit niet krijgen, bij de Jumbo dat niet en bij de AH hebben ze ook niet alles dat ik hebben wil. We hebben Chinees gegeten
ja Pien, schiet lekker op Ik vond de 12 weken ook zooooooo lang duren, telde echt de dagen. chinees is ook lekkerrrr
Ik ben vandaag ff bij de fietsenmaker geweest, we mogen onze twee oude fietsen inruilen voor een driewieler voor Annika kijk dat is een leuke deal toch. Hier is het bloedheet, ik ga denk ik niet sporten vanavond, mense goedheid, dit is toch niet lekker zo.
oh leuk! Ilana heeft een 3wieler voor haar verjaardag gehad van opa en oma, maar is nog wel te groot. De buren hebben hier een hele leuke tuin gemaakt voor de kids, mogen wij ook spelen, ligt gras en staat zo'n speel/klimtoestel met een glijbaan. Tuinen zijn hier achter het huis, dus je kan er zo in. En we hebben ook een mooie zandbak gekregen, moeten we alleen nog even ophalen bij mijn schoonouders en vullen. leuk!
warm... gister ook de hele dag, maar net toen toen de bbq aanging, ging het regenen, grrrrr. Nu weer warm, maar wel af en toe wat wolken.
Aldi is zo slecht nog niet. Maar ook alleen bij de AH boodschappen doen kan goedkoop zijn. Ik haal ongeveer voor 60 a 65 euro per week boodschappen. Alleen bij de AH. Euro shopper en eigen merk is ook erg goed. En een lijstje maken helpt ook. Hier was het gister echt dikke storm. Straten in onze stad waren zo overstroomt dat je er niet meer langs kon. Onweren en grote druppels regen. Nu is het lekker bewolkt maar wel een fijne temp. Jammer cilia dat de BBQ niet door ging. Wij waren net van het terras in de auto toen het verschrikkelijk begon te regenen. De snelste stand van de ruitenwissers konden het bijna niet aan.
Ik zag de bui idd over Friesland trekken, wij hebben alleen wat regen gehad gisteravond, maar het onweer bleef redelijk op afstand, wel veel weerlicht maar de donder was zeker nog een paar kilometer van ons verwijderd.
Oh Jaap wil wel eens in de week naar de Aldi, broodjes zijn wel lekker, vleeswaren en vla en yoghurt kunnen er ook mee door.
Wat wij prima vinden bij de aldi: Melk broodjes kip reepjes vleeswaren kaas fetakaas olijven macaroni/pasta rijst lasagne uit een pak( erg lekker) Pangafilet vis diepvries rijstwafels ontbijtkoek ( lekkerder dan die van de AH) toiletpapier Niet lekker: yoghurt ( te zuur) fruit
hallo, we zijn net terug van weekje zee en het was superleuk. kom gewoon even bijlezen, pientje ne dikke proficiat dada annabel
Welkom terug Annabel, wij zijn wezen fietsen, man wat is het heet, er is ook bijna niemand op straat te vinden.
dag annabel. Alles goed? Loeki, hier is het juist helemaal niet heet. Gewoon wel lekker. We zijn net door het bos gefietst. Dat was zelfs koel. Misschien als jullie ook onweer hebben gehad dat het iets afkoelt.
Misschien, Annika had het zo heet dat ze, toen ik me omgedraaid had in de koelkast is gaan zitten arme meid. We hebben haar in de tuin maar even met de sproeier laten spelen en daarna in bed gelegd met de airco aan, het is hier nu ruim 28 graden.
arme annika. Ja dat is wel warm hoor. Ons toetsenbord geeft nu 27 graden aan. En ze is wel zo slim om dan lekker bij de koelkast te gaan zitten. Vriendje gaat zo even een duik nemen hier van de steiger. Ik ga zo even koud douchen.