April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    en hier zitten niet veel bekenden van mij, 1 maar of zo, maar die weet niet dat ik Maxje ben.
    Maar in het begin wilde vooral Barrie het geheim houden hoor, ikke niet, hihi. Ben niet zo goed in geheimpjes :oops:

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Wat gaan ze ineens hard hè!

3. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja he!

ze loopt nu ook uit zichzelf!

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ben ik een middagje weg, is het top druk hier,

Ilana LOOPT \:D/ wat goed.

Wij hebben lekker gezwommen, Annika is bekaf, maar het was heerlijk. Sonja, zwemmen met jou en Dylan gaat zeker door hoor :D

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Gefeliciteerd Ilana, :p

Ik wist trouwens ook nog niet dat Jason kon lopen. :p

Fijn dat alles weer terrecht is loeki,

Ik zou ook wel mee willen zwemmen, maar dat werk houdt me bezig, :(

6. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hoe is je werk Bo?

heeft iemand van jullie een De Slegte boekhandel in de buurt? ik heb een bon liggen van 10 euro, is geldig t/m morgen, als iemand m wil hebben, roep maar.

pfff nog steeds is het warm. Gatver, slaap er slecht door en overdag kan ik weinig doen.

zometeen naar mijn oude werk mijn sleutels inleveren, moest ik nog doen :oops: en wat bonnen declareren, gelukkig gaat Barrie mee!
    Verder niet veel plannen vandaag.

gietser heeft Barrie de wieg voor de 1e keer geverfd, onderstel wordt zilver, de mand wit!

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Leuk Cilia, hoe gaat het nu tussen jou en Barrie?

Bon voor De Slegte, kun je hem niet online verzilveren? Ik heb wel een De Slegte in Grunn, maar daar kom ik vandaag niet meer en die bon komt ook niet meer hier vandaag :p

Bo je hebt toch nog wel vrije dagen?

Annika heeft ons vanmorgen lekker uit laten slapen, heerlijk, ik ben om 8.15 uur echt gaan kijken of alles wel goed was. Waarschijnlijk was ze flink moe van gisteren.

Vandaag dus maar rustig aan doen met haar. Vanmiddag ff naar de markt en verder lekker thuis wat aanmodderen. Het wordt weer een loei hete dag, dus niet te veel ondernemen.

8. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    nee, kan niet online helaas! kan m wel opsturen als je morgen nog wil gaan :)

tussen barrie en mij gaat t weer goed, avondje werkte goed!

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goed om te horen Cilia. Nee ik heb geen plannen om de stad in te gaan, dan geef ik toch weer veel meer geld uit dan de bedoeling is ;)

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb mezelf vanmiddag getrakteerd op een nieuwe zonnebril :D was echt super hard nodig, de oude hing letterlijk met plakbandjes aan elkaar. Heb er nu een van Nike het is ff wennen, want hij heeft speciale neusvleugeltjes om afzakken bij transpiratie te voorkomen, maar dat went wel ;) zeker met dis weer is het heel fijn als hij niet om de haverklap van mijn neus glijdt

Is het bij jullie ook zo inmens warm? Annika slaapt nu heel erg veel, we laten haar maar lekker slapen, heeft ze de minste last van de warmte.

11. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hier ook vreselijk heet 31 graden boven! bleh!

Ilana is ook al weer moe, heeft vanmiddag nog 2 uur geslapen, ze gaat nu lekker naar bed.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Annika drijft zowat haar bedje uit.

13. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja vies he, Ilana ligt ook alleen maar in een rompertje met spagettibandjes, maar t is nog steeds 29 graden boven.
    Hoop dat ik weer een beetje slaap, is moeilijk met dit weer

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Annika ging eerst lief slapen, om daarna van 23.30 tot 1.00 uur te spoken.

15. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    oh, dat is ook fijn :(

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ze is echt onmogelijk de laatste dagen, geen idee wat het precies is, niet willen slapen, alles doen wat niet mag, ze valt om de haverklap en heeft helemaal kapotte knieën.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Een hele grote sprong voor Annika , ;)

Cilia, mooi zilver. Als het af is wil ik het wel zien. Foto?

Ik heb deze week training volbracht. Er was een toets op het eind en die heb ik gehaald. 1 meisje niet, dus dat was wel jammer voor haar.

Ik ben dus aangenomen. Best nog een belangrijke functie.
    Wel leuk.

Ik moet straks 16 uur werken, verdeeld over 3 dagen. Dus 1 hele dag en twee halve dagen. Maar het mag ook meer. Tot 35 uur.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Gefeliciteerd Bo, ik had ook niet anders verwacht. ;)

Ik wordt met de dat geïrriteerder, sorry voor mijn man en mijn meisje, ik moet echt snel weer aan het werk, heb nu veel te veel tijd om te piekeren en me te ergeren. Annika wordt ook met de dag opstandiger, het was zo'n makkelijke eter, nu gaat alleen de ochtendpap er nog goed in, zelfs het toetje 's avonds wil ze niet. :( geen fruit, geen groente, geen brood, niet met zoet en niet met hartig beleg.

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :( ja het lijkt me ook erg vervelend loeki,

Eten doen ze echt wel als ze honger hebben, dus dat kun je wel iets los laten. Eet annika ook wel tussendoor? Misschien kun je dan lekker fruit geven.

Straks kun je weer lekker werken en dan is het niet alleen meer huishouden en kind om je heen. Hoe leuk dat ook is, ik ben blij dat ik tenminste 2 dagen iets voor mezelf kan doen.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik ook hoor, vind 7 weken vakantie echt veel te lang, zeker als je neit weg gaat.

Ik heb in het dorp net een leuke aanbieding gescoord, schoenwinkel had verbouwings-sale 3 paar schoenen halen 1 betalen, dus ik een paar Ecco's voor mezelf, een paar sandalen voor Annika en nog een paar Ecco's voor mijn moeder en dat samen voor 'maar' 85 euro. Annika lijkt super stoer op haat nieuwe sandalen (ze had pas 2 paar schoenen, waarvan 1 nog te groot is ook) eigenlijk zijn het jongenssandalen, maar ze staan haar ook heel goed, groen met grijs, makkelijk te combineren.

Deel Deze Pagina