ECHOOOOOOOO, wat is het hier stil dames. Vandaag ging het eten al een stuk beter en waarom? Omdat mevrouw het ZELF wil doen, niks voeren of zo nee ZELF eten. Haar hele bord ging leeg en het toetje ... ja yoghurt zelf doen is moeilijk, maar voeren mocht ook niet, dus de yoghurt is grotendeels blijven staan, maar een heel bord macaroni was geen probleem vanavond.
Mooie luier taart Loeki! Leuk dat Ilana loopt! Hier nog geen beweging hij vertikt t Wel los staan maar lopen ho maar..... Alles goed met iedereen? Zag dat Pientje ook weer zwanger is! Gefeliciteerd! Hier is het slapen geen probleem. Hij ligt in zn luier onder een lakentje en nu is de temp afgekoeld boven t is daar nu 23,5 graden. Allee ik kan niet boven slapen op zo'n plastic matje das niet te doen met dit weer. Gelukkig koelt t een beetje af. Met mn bekken gaat t niet echt lekker nu. Maar nog max 3 weekjes. 16 aug is het volle maan. Dus afwachten Iedereen een prettige avond! xxxxxxxxx
Hoi Almira, ik dacht dat jij op 11 augustus uitgerekend was, maar zie nu dat het de 9e geworden is, heb je een paar dagen cadeau gekregen? dat heb ik gemist dan. Vervelend dat het niet zo goed gaat met je bekken, maar idd nog maximaal 3 weken. Laat dat wurm maar komen (jij echt liever dan ik hoor)
amaai almira wat is dat ineens snel gegaan, jij bevalt al! en van een zoontje ben benieuwd ... en nog goeie week en 't is 9 aug dus wie weet.... annabel
Nou Annabel jij bent ook al halverwege zijn er nog aprilmama's die neit zwanger zijn? Sonja, Bo en ik de enige? Het is hier niet zo druk, dus geen idee of er nog meer zwangeren zijn.
volgens mij geen nieuwe Nienke... zijn er wel een hoop Almira, nog een paar daagjes, gaat snel he. Nienke; Ilana heeft ook een poos heel weinig gegeten, bij haar was het dat ze te moe was om te eten. Maar Annika eet dus zelf, met haar handjes? Lekker knoeien Mooie taart voor je zus, gaat alles goed met haar? De wieg is helemaal geverfd, is mooi geworden, alleen niet helemaal spierwit, maar er komt toch nog stof aan de binnekant, die ga ik dinsdag met mijn moeder en tante opmeten en bestellen, wordt witte broderiestof. Dan wil ik ook og iets met witte en zilveren linten gaan doen, moet alleen even zoeken waar ik die kan halen. En ga ook nog hoesjes maken voor om het dekentje, die is oud en lelijk, wil dus met een leuk stofje (delfts blauw en 1 met blauw/witte blokjes) hoesjes maken voor daar omheen. Als het klaar is maak ik zeker een foto Annabel ales goed? hoe is het zonder de 2 oudste kids? Bo, al een beetje bijgekomen van het werken? Nienke; is wel lang ja 7 weken vakantie, als je nou heel erg veel te doen had ging het wel snel, je gaat straks gewoon veel helpen bij je zusje. Ilana loopt nu echt overal heen, is niet meer bang. Heb natuurlijk gelijk schoentjes gehaald, maar met dit weer loopt ze gewoon op blote voetjes
Nee, met een lepel en het kan ook bijna zonder te knoeien, alleen pap wordt een rotzooi, maar macaroni gaat prima, alleen niet snel. Met mijn zusje alles prima, nog 8 dagen maximaal 22. Ik denk dat ik al weer aan het werk ben als die kleine komt. Ik denk dat ze (ik denk dat het een meisje is) de 18e of de 23e komt. Mijn gevoel klopt nog weel eens ik had het met Annika ook spot-on. Hoe gaat het met jou Cilia? Nog last van je bekken? Annabel, waar zijn de oudste kids heen? Pientje hoe gaat het met jou? Wanneer heb je de eerste echo?
ja, heb nog last van mijn bekken, de fysio kon ook echt ruimte voelen tussen de gewrichten, maar door de acupunctuur heb ik bijna geen pijn. Maar ik doe rustig aan hoor Spannend hoor, ben ook wle benieuwd of ze een meisje of jongen krijgt, je gevoel zal vast wel kloppen! En voor jou dus ook nog een paar dagen tot je gesprek..
Hoe vaak heb je acupunctuur? Ik had het eens in de week en ik had idd veel minder pijn, misschien gewoon omdat het een moment van rust en ontspanning was. Zodra mijn neefje/nichtje er is horen jullie het hoor Wij zijn vanmiddag naar de kinderboerderij geweest en daarna wezen wandelen, gaat het ineens regen, nou je had Jaap moeten horen die smelt geloof ik echt van 3 druppels water.
ik ga nu het goed gaat maar 1 x in de maand. Voor mijn hooikoorts en hormonen hielp het ook geweldig! Ja, ben echt erg benieuwd wanneer het kindje geboren gaat worden, laat het gelijk maar weten!
Ik ben vandaag druk aan het schilderen. al een groot deel van de ochtend op de grond gelegen om de plinten te doen, ik moet nu boven de plint nog en dan een stuk onder en nog een deurkozijn en dan zijn we klaar met lakken. Dan moet alleen het plafond nog gewit worden en dan is mijn deel van de keuken klaar, moet alleen de aannemer nog een plank en een paar spotjes plaatsen en dan is alles af. Pfffffff. Maar het wordt wel heel erg mooi hoor, wat is het allemaal een stuk opgeknapt en de keuken is ZOOOOOOOO fijn, Hier en daar wat dingen die we anders hadden moeten doen misschien, maar ik zou echt niet terug willen naar de andere keuken. Vannacht heb ik gedroomd dat mijn zusje op 7-8-8 bevalt van een zoontje nu ga ik toch weer twijfelen hoor. Misschien wel omdat ik gister kraamcadeautjes in heb staan pakken en daar zijn een paar echte jongens dingen bij (als het een meisje wordt heb ik ook typische meisjes dingen hoor ik hoop nog steeds op een meisje, ik weet niet waarom, dat gevoel is gewoon heel sterk. Morgen gaan we met z'n zessen naar De Sprookjeshof in Zuidlaren. Ik ben heel benieuwd of Annika het leuk gaat vinden. We hebben 3 vrijkaartjes, dus ja dan moet je er ook wel iets mee doen hè werkt wel hè die stomme recalme-acties. @ Bo, ik vraag me echt af hoe jij voor 80 euro in de week boodschappen kunt doen hoor. Als ik zie wat ik aan Pampers, zuivel, koffie, brood, beleg, enz kwijt ben dan red ik dat nooit voor 80 euro. Bovendien was ik met Neutral en dat is ook zeker niet goedkoop, helaas krijgt Jaap jeuk en exceem van andere wasmiddelen. Gebruik alleen een beetje Robijn wasverzachter en soms wat Vanisch (daar heeft ie dan weer geen last van) @ Cilia, hoe gaat het vandaag met je? Moet je nu nog steeds 2 dagen werken? Ik dacht dat je 2 halve dagen werkt toch, of vergis ik me nu. Je moest ook nog iets terug brengen bij je oude werkgever, is dat ondertussen gebeurt? @ Sonja, wanneer komt Hajo weer terug? En hoe lang blijft hij dat thuis? Kan hij iig van zijn nieuwe bed genieten @Pientje, hoe is het met je? Annika heeft nu iets nieuws, alles moet in haar mond, echt alles, ik dacht dat ze die fase nu wel gehad hadden, maar niets is momenteel leuker dan met (bank)pasjes, blokjes Duplo, enz in haar mond rond te lopen, alles wat ze te pakken krijgt gaat in haar mondje en verder wil ze met alles gooien, als het niet in haar ond past gooit ze het met een enorme vaart door de kamer. Afpakken maakt weinig indruk, dan pakt ze wel iets anders om mee te gooien. Zo dat was weer een heel verhaal.
Nienke, fijn dat je keuken bijna klaar is. Ik heb nu sleuven in een kale betonnen vloer. Ook dat ligt stil. Hajo is als het goed is over een week of 3 weer thuis, en dan mag hij nog een week of 5 verlof genieten (hoop is).
IK hoop het voor je, ik ken dat 'hopen op' zie hier bij mijn zusje hetzelfde, mijn zwager heeft nu 2 weken extra verlof, maar als die kleine echt laat komt kan hij er dus net iets meer dan een week van genieten, ze staan bij de rederij echter nu al te dringen dat hij weer komt varen en of het echt niet eerder kan, NEE eikels
Nienke, lekker dat het opschiet, wordt vast heeeel mooi allemaal! Ik werk nu idd 2 halve dagen, gaat nog goed Krijgt Annika soms weer tandjes? Hier verder alles goed, druk geweest met opruimen boven, alle kleertjes van Ilana uitgezocht en veel op MP gezet. MOrgen onze kamers omzetten, droger naar beneden, kasten weg, pfffff. Ik ga er nu even 1 in bed gooien, is bedtijd (veel mopperen betekend naar bed )