Sonja, ik hoop dat hajo inderdaad nog wat weekjes krijgt, Cilia, wat een geregel als er nog een kleitje komt. Wel weer erg spannend. Pientje, hoe voel je je? Loeki, ik ben ook aan het schilderen en ik weet hoe je je voelt. Straks natuurlijk een prachtig resultaat. De boodschappen doe ik als volgt: Ik koop goedkope kaas, ik maak een lijstje van wat ik elke dag ga koken, kruidvat luiers voor 7,99 per twee weken ( ongeveer) en wasmiddel ( ariel) koop ik in de reclame voorruit. We kunnen wel eens samen boodschappen doen, . Oja ik bezuinig niet op fruit. Ik heb elke week voor elke dag 4 soorten fruit. Nu appels, kiwi's, druiven en sinaasappels.( en banaan, maar die hebben we altijd). En dat haal ik van de markt. Hier alles wel ok. Erg druk, maar het is even niet anders. Uiteraard gaan we weer verhuizen ( 4e keer dit jaar). Heb ik een nieuwe baan ( lijkt wel leuk) en moet ik ook nog afstuderen ( oktober vind ik een hele goede datum, ) We hebben van mijn moeder een picknicktafel gekregen. Vind ik geweldig voor achterin de tuin. Met een mooie parasol erbij. De grote 30komt er deze zondag voor mij aan. Nog 1 weekje een twintiger,
Hier nog geen nieuws jammer genoeg! Heb geen puf om wat tegen iedereen terug te zeggen, want er ligt een kleintje met zn kontje tegen mn ribben echt benauwend. pffffffff Nog max 2 weekjes en 5 daagjes Ben aan het aftellen De tijd gaat echt hard, maar ik heb lucasje nu en nog 3 kittens echt zo lief. Lucas speelt met ze en knuffelt ze **zucht** Iedereen een prettige avond en misschien tot straks als t dan wat beter is! Zal proberen een foto van mn buik te maken is wel grappig!
Hihihi, iedere keer als ik mijn zusje zie moet ik aan je denken Almira, zo moet jij er nu ook bij lopen, voor haar nog maximaal 3 weken.
ja ik zorg gelukkig wel goed voor mezelf, Ik neem mijn rust in de avonden. Lekker met een glaasje wijn op de bank. Almira, wat spannend, je bent alweer bijna voor de tweede keer mama. Leuk hoor!
Ik ben druk op zoek naar kleine groene cadeautjes voor op de luiertaart. Heb nu via MP een nieuw shirtje van FEETJE en een labeldoekje gekocht, iemand nog suggesties, niet te duur en niet te groot.
hallo, ben er ook nog eens. loeki mijn kids zijn naar de zee met hun vader... maar deze nm gaan we al eens op bezoek fré haaft halve dag verlof gekregen verlang zo... even een foto van mijn buikje aan 21 weken annabel
spannend Almira! Nienke; misschien iets van zwitsal? van die kleine mini flesjes of zo. speentje, sokjes? mooi annabel!
Ja ik ga nog ff een leuke limegroene speen zoeken, want ik het ook een spenendoekje. Al, als het wurm net zo is als zijn/haar broertje en nichtje zullen ze wel nooit spenen gebruiken Mooi buikje Annabel, ben er bijna jaloers op. Maandag moet ik naar de P. Gisteravond was het weer helemaal mis met me, heb echt liggen janken op bed. IK heb zo het gevoel dat ik iets mis, of gemist heb tijdens mijn zwangerschap en ik kan niet zeggen wat het is. Hier nog ff een foto van mijn buik, ik was toen 39 fo 40 weken.
Loeki: Wanneer is je zusje uitgerekend? Succes met zoeken naar een speentje Hoop dat t nu wat beter met je gaat! Bosi: Ja weer al voor de 2de keer! Kan niet wachten tot ik mn kleintje op mn buik heb Hou je rustig he! Jopie: Ja heel spannend mn geduld begint op te raken! Annabel: Jij hebt ook al een mooi buikje! Bij mij is het bijna tijd dat hij vertrekt. Gaat echt super hard een 2de Maxje: Ja echt wel. Jij bent na mij aan de beurt he! Hoe gaat t met je bekken? Hier gaat t niet al te best maar ja, hoo pdat het na de bevalling iets minder is. 16 augustus volle maan dus afwachten Vorige keer is het ook met volle maan begonnen en de volgende nacht geboren (41 weken en 1 dag)
Mijn zusje is de 11e uitgerekend, ik dacht jij ook, maar ik begrijp dat het nu de 9e geworden is. Ja we richten ons allemaal op de 16e hè Almira, niet alleen volle maan maar ook nog eens een maansverduistering
Ja ik zou ook niet gaan zitten wachten, gewoon uit gaan van 42 weken, alles wat hij eerder komt is mooi meegenomen toch Mijn zusje gaat ook niet zitten wachten hoor, we zijn vandaag met z'n allen naar de Sprookjeshof in Zuidlaren geweest. Kids zijn uitgeteld en mijn zusje ook, maar ze gaat echt niet thuis op de bank liggen wachten. Ondertussen kan ik nog ff verder werken aan de luiertaart
Uhm ja dat zou ik wel graag willen, maar ik ga eerst maandag naar een psychologe omdat ik een behoorlijk trauma overgehouden heb aan de vorige zwangerschap en bevalling. Ik zit emotioneel behoorlijk in de knoop. Ik wil wel graag een tweede kindje en mijn man ook maar ik durf niet meer zwanger te worden, dus nu eerst mijn verstand weer even bij elkaar (laten) sprokkelen. Hopelijk kan die psychologe iets voor me doen.
Ik hoop t ook! Toch was je heel gelukkig in je vorige zwangerschap (zo kwam je bij mij over dan) Jullie willen toch nog een 2de dacht dat dat niet in de planning zat Hoop dat ze je kan helpen en dat het snel beter gaat en dat jullie de stap durven zetten!
Ik moet veel op de bank zitten met mn bekken. Dat is echt minder! Heb trouwens vorige week in de stress gezeten. Ik was Jan bijna kwijt geweest. Hij was al een tijdje niet lekker en hij was woensdag gaan werken en hij had zo'n pijn in zn gewrichten en in zn hoofd. Hij zag een bal voor zn ogen en hij had en gigantische pijn op de borst. Hij moest van me thuis blijven hij had op die hele dag 15 paracetamols in genomen veel te veel natuurLijk. 's Nachts om half 3 kreeg hij een aanval. Hij was helemaal aan het trillen en er helemaal niet bij. Ik heb toen de huisartsen post gebeld en mijn vader heeft m er toen heen gebracht want die zag t niet zitten dat ik daar ging lopen stress kippen. Toen hij terug kwam kreeg ik te horen wat hij had. Hij had een zware luchtweg infectie en dat in combinatie met die paracetamols en die aanval had dodelijk kunnen zijn. Hij lag op t randje van buiten bewust zijn te raken gelegen als dat was gebeurt had hij 40% kans om er levend uit te komen. Ik geniet nu met volle teugen van m. Hij is vandaag weer voor t eerst gaan werken. Nog 4 daagjes en dan heeft hij vakantie. Hoop dit nooit meer mee te maken. Ik was bijna mn maatje kwijt brrr krijg nog steeds de rillingen
Nou planning ... ik wilde heel graag 2 kids, maar na de eerste zwangerschap durf ik niet meer aan een tweede te denken. Ja naar de buitenwereld kwam ik heel nuchter, zelfverzekerd en gelukkig over, maar dat was ook wel om heel veel pijn en onzekerheid te verbergen en dat wreekt zich nu. En ja de pijn zou ik zo weer doen hoor, maar ik ben zo onzeker geworden van die eerste zwangerschap. Ik heb lange gesprekken met mijn fysio gehad en die verwacht wel dat de 2e zwangerschap net zo zal verlopen, misschien makkelijker omdat we vanaf dag 1 mijn buikspieren gaan oprekken, maar het zou ook heftiger kunnen worden omdat zich mogelijk toch littekenweefsel op mijn buikspieren afgezet heeft en omdat mijn pezen na 15 maanden nog steeds onrustig zijn, de pijn is nooit helemaal weggegaan.