Lekker toch, onze katten komen ook echt om aandacht vragen als Annika op bed ligt, als ze op is blijven ze een beetje uit de buurt, ze is nog niet heel handig met katjes. POEF AAAI klinkt heel leuk, maar in de praktijk is het meer het betere mepwerk zeg maar
Hahahahaha Lucas duuwt ze weg. Ik heb 2 katten die altijd kopjes komen geven de rest ontwijkt m maar. Heb nu 4 kittens en daar is hij wonderbaarlijk zachtjes mee
Oh wat lief FOTO ! Ik ben dol op kittens, maar ik weet gewoon dat ik het nu beter bij mijn 2 katers kan laten, mocht er eentje het moede hoofd neerleggen dan mag er weer een nieuwe kat bij, maar ze zijn nu pas4 jaar, dus ik hoop dat ze nog wel even mee kunnen. Vind je het niet eng, jonge katten tijdens je zwangerschap, met het oog op ziektes en zo?
Ben nu niet thuis maar heb nog wel foto's hierop als ze en paar dagen oud zijn maar die zijn een beetje wazig. Ben niet bang voor ziektes mn katten zijn gezond en de kattenbak raak ik niet aan. In mn vorige zwangerschap had ik ook kittens. (een van de kittens is langharig maar dat heeft hij van zn vader daar heb ik wel een foto van zet m wel in mn album)
Leuk, ben dol op foto's en idd de kattenbak is de grote boosdoener hè. Mijn schoonouders komen donderdag en nu wil ik zelf een vlaai bakken. Lekker makkelijk uit een pakje, maar ik zoek nog een lekkere vulling. Ik heb er nu heel makkelijk een gemaakt met banketbakkersroom, slagroom en nougatine, maar voor donderdag wil ik een vruchtenvlaai maken, iemand ideeën voor een lekker vlaai. Jaap kookt vanavond, pasta of zo, ben benieuwd. Hij kan wel lekker koken hoor. Ik ga over 3 weken op werk week en dan moet ik mijn meisje en haar papa een week missen. Ik zie daar zo gigantisch tegen op.
Ja ik zal het wel heel erg druk krijgen, maar ik zie er gewoon tegen op, terwijl ik me echt niet druk hoef te maken, ze heeft een fantastische papa die echt wel heel goed voor zijn meisje zal zorgen. Hij neemt zelfs verlof op omdat ik er een paar dagen niet ben.
Ja heb 2 poezen en die mogen ieder jaar max 1 nestje. Ik wil niet te veel fokken want dat is slecht voor ze! De kat die in mijn album staat is een main coon maar hij is nog niet gehel volgroeit dat is hij pas met 2 jaar. Er zit nu echt zo'n mooi kittentje bij dat ik aan Jan vraag of ik m voor mn verjaardag mag Mn andere kat is ook zwanger die moet de eerste week van september bevallen! Ik kan wel minimaal 100 euro voor een kitten vragen en als ze langharig zijn nog meer. Maar ik wil en ga mn katten absoluut niet doorfokken voor de rest van t jaar zitten ze aan de pil!
Nou het lijkt me een goede leerschool voor hem fulltime papa, maar Jaap is al een dag in de week fulltime papa op papa-dag. Oh mijn meisje is wakker. Meid veel succes met de laatste loodjes en spreek je snel weer
Ja jij succes bij de Ps. Laat t wel weten wanneer t zover is Jij ook veel plezier met het aanstaand tante worden!
Wow ik zit helemaal te shacken zeg, mogen nog niet gaan kijken, ze was nog te moe. Moet nu mijn hele dagschema omgooien. Ik wilde net boodschappen gaan doen en zo ... ik ben er helemaal af ... krijgen nu natuurlijk eters vanavond ... moet mijn ouders van de boot ophalen ... HELP
Oh wat leuk! Gefeliciteerd! En je zat er idd maar een dag naast (en een geslacht ) Alles goed met je zusje en je neefje? En verder... Rustig blijven ademhalen! Je kan altijd wat halen/laten brengen om te eten. Niet te moeilijk doen!