Ja weet t! Ben gister weer bij de vk geweest. Alles was goed. Omdat ze twijfelen wanneer ik uitgerekend ben hou ik het op de 9de. Ze laten me max doorlopen tot 24 aug. Ben zelf de 14de jarig dus hoop dat t dan nog niet komt. De vk schat t gewicht op 3750 gram, dat scheelt bijna 500 gram met lucas die was 4220 gram. Mijn baarmoeder was 33 cm en bij Lucas was hij met bijna 40 weken 40 cm. Hoop zo dat het snel gaat gebeuren! Wil mn kleintje vasthouden...
Dat scheelt wel veel. Maar je zult toch nog even geduld moeten hebben De kleine komt wanneer hij daar zin aan heeft!
Gefeliciteerd met je neefje, Loeki! Almira, succes met de laatste loodjes ben benieuwd naar je kindje
Ja het is echt een heel verschil met de vorige maar wel lekker dat t niet zo zwaar als lucas is met mn bekken
Dat is met een Hollandse toetsenbord niet te schrijven Met een O en dan een / hoe verzinnen ze het. (denk ook dat mijn zusje het niet op prijs stelt als ik de naam hier neer zet) Alles goed 7,5 pond groot, nou groot, ik vind het maar erg klein, Annika was écht wel wat groter (en ook 3 weken later geboren natuurlijk) Ze had het kind er binnen 3 uur uit ge poept. Ook had ze mijn VK kwam haar ook tegen, dat zit me dan toch niet lekker hè.
IK hoop het ook. Weet je wat het gekke is, ik had vanmiddag ineens zo'n zin in broodje met biefstuk (het eerste dat ik at toen ik uit het ZH kwam na de bevalling) kon het niet laten, ik denk dat is sympathie-honger had of zo. Nu slinger ik een beetje tussen opluchting, blijdschap, woede en verdriet. Mijn gevoelens zijn echt een achtbaan vandaag. Ja mijn zusje werd er ook wel door overvallen hoor, zo zit te te ontbijten met je man en kind en zo heb je er tegen koffietijd een kindje bij.
hihihihi dank je Sonja, nog even en ik ga mezelf echt zielig vinden Sprak vandaag ook mijn kraamhulp (mijn zusje heeft dezelfde) en die kon zich heel goed voorstellen dat ik er moeite mee had. Ze wist het nog van mijn buikspieren (ja was de eerste vrouw bij wie ze een sluitlaken moest knopen, dus dat onthoud je wel) gelukkig had ik echt een super kraamhulp.
jaaaaaaa GEFELICITEERD Nienke! ben nu wel benieuwd naar de naam, pb je die even Wat een snelle bevalling zeg, en jongen (ik zei het toch ) Almira, nog even volhouden meis! Hier gaat t wel, ben vandaag thuis gebleven, was zooooo moe, bijna niet geslapen vannacht, en dan vanaf 5 uur wakker van die k*t haan van de buren. We slapen sinds gister aan de achterkant, hadden er eerst nooit last van. Na het weekendje weg gaan we de kinderkamer neerzetten, joepie! Dat wordt dus dinsdag We gaan zaterdag tot dinsdag naar zeeland, naar vrienden, die zitten daar in een huisje
Mijn zusje was er echt nog niet op voorbereidt, de spullen die ik haar vorige week bracht waren nog niet eens uitgepakt, paniek vanmiddag, want de kolf was onvindbaar, dus ik snel de mijne opgezocht. Enz. enz enz. Ze is nu ineens echt weer even mijn kleine zusje en ik vind het heerlijk om haar te verwennen.
Cilia, lekker naar Zeeland! Hopelijk heb je mooi weer. Geniet er maar van hoor. Nienke, je zusje boft toch maar met zo'n zus hoor!
lekker verwennen dan! Ja, we gaan zeker genieten, mooi weer of niet.. Als het regent gaan de mannen maar lekker vissen, gaan wij wel zwemmen in het binnen zwembad Ik word gek van de vliegen binnen, grrrrr. Heb al een goedkoop vliegengordijn gekocht, maar barrie vind dat niks, maar ja een dure vind ik niks. kost zo 80 euro! Sonja, weer wennen zeker dat Hajo weer weg is, voor mijn gevoel was hij net pas terug, tijd gaat snel
Hij had ook nog een maand verlof, maar ze hadden met spoed iemand nodig. Hij is deze keer voor 3 weken weg, en dan mag hij z'n verlof verder uitzitten. Tenminste, dat is het plan. Ik heb nauwelijks last van vliegen. Maar ik heb ergens gelezen dat het helpt om boterhamzakjes voor de helft gevuld met water op te hangen. Doordat het licht op een bepaalde manier weerkaatst zouden de vliegen gedesoriënteerd raken. Geen idee of het echt zo is, maar misschien het proberen waard.