3 weken is nog goed te doen! Hier een foto van ons nieuwe huisgenootje Oscar i(n mijn album staat een foto)
Hier nog geen activiteit We wat lichte ongi krampjes gisteravond en vanmorgen maar nu niks meer Maar veel tijd tussen de lakens door brengen Iedereen een prettige dag!
nou, vannacht weer om 5 uur wakker, van die &**%$$# hanen, weer tot 6:30 of zo, pfffff. Barrie gaat er zo even heen, ze moeten ze binnen houden zei die man van de gemeente, anders moeten ze weg, ze mogen geen overlast geven
Almira, meid wat spannend weer. Houd ons op de hoogte! Cilia, wat een schattig beestje. Wat vindt je kleine meid ervan? Mooie buik al zeg! Ik was trouwens ook al zo groot rond die tijd. Loeki, hoe gaat het met je neefje? Hier hebben we eindelijk weer eens een tweede bezichtiging voor ons huis en volgens de makelaar waren deze mensen echt heel erg geïnteresseerd. Morgen ochtend is het dus D-day. Ik hoop het zo! Ons huurhuisje zijn we nu aan het opknappen. Mooie vloer erin en we hebben het boven mooi gesaust.
oooo spannend Bo! Almira, ben benieuwd, morgen is het 8-8-8! Mijn buik is echt al zwaar, ben het al zat aan het worden moet nog 12 weken. Bo, echt? ik dacht dat ik gewoon extreem dik was, hihi. Met Ilana ging het de laatste 3 weken heel hard, nu dus eerder. Maar mijn moeder groeide met de ongens ook rond de 6e maand het hardst, zo leuk dat ze zwangerschappen zo hetzelfde zijn!
Ilana zei eerst toen de lege kooi vast stond 'piep piep' maar nu ze het beestje gezien heeft is hij/ zij omgedoopt tot miauw, we hebben dus een poes, hihi volgens Ilana. Ze vind het iig erg leuk!
Hier alles prima, heb het heel druk, oppassen op mijn neefje, Annika en de kleine. hahaha. Ze is nog wat aan het modderen met de BV, maar ik kan nu al mijn kennis en hulpstukken in de strijd gooien. Gister ruim een uur aan het proberen geweest, maar hij dronk dacht ik goed en vanmorgen hoorde ik dat hij de hele nacht doorgeslapen heeft, dus die heeft echt zijn buikje vol gedronken bij mama. Een borst wil niet, maar de LK adviseerde mij ook met één borst te voeden als de ander echt niet zou lukken. Anders frustreerd het alleen maar en loopt de hele BV terug, ook de borst die wel wil. Moet nu wat aan mijn huishouden gaan doen, want dat ligt al 3 dagen stil lijkt het.
Cilia, leuk beestje, mooie buik, vervelende haan Almira, jammer dat het niet doorzet. Nienke, hopelijk gaat het bv geven gauw beter bij je zusje. Wel fijn dat jij haar kan helpen. Dylan wil niet slapen, dus die ga ik zo maar uit bed halen
Nog niks wel wat oefenen maar niets wat doorzet Had best mogen gebeuren nu, maar ja geduld is een schone zaak. Morgen zijn mn ouders weer terug van vakantie daar kijk ik echt naar uit tis stil zonder mn ma'tje. Laat jullie t wel weten wanneer t zover is, heb nu geen tijd om te reageren. Prettig weekend! xxxxxxxxxxxxxxxxx
Laten we het daar maar op houden. Jan is aan t werk vandaag Hij had eigenlijk vandaag al vakantie en dan moet hij opeens toch weer werken. Maar als hij thuis komt heeft hij 3 weekjes vakantie Kan niet wachten lekker mn mannetje bij me Prettig weekend.
Ja, Almira, alles goed? Vandaag is de dag... ben benieuwd! Nienke; gelukkig ben jij een bv expert HIer alles goed, vanavond vertrekken we voor een paar daagjes naar Zeeland, heerlijk! Heb een nieuw badpak en een nieuwe bikini gekocht, lekker zwemmen! Mijn moeder belde net, ze werd gister ochtend gebeld door een collega of ze al onderweg was, ze moest iets ergs vertellen, een verpleegkundige die mijn moeder al 10 jaar kent is op het werk in de koffiekamer niet goed geworden en zo overleden. Mijn moeder is ook helemaal van slag...
dat zijn rare dingen cilia. De ene dag is iemand er nog en de andere ineens weg, In elk geval veel plezier in zeeland, geniet ervan! Almira, hoe gaat het? Nienke met jou ook alles goed? Sonja, hoe gaat het met het bed? Pientje, ook alles goed bij jullie?
Cilia, veel plezier! Kan me voorstellen dat je je moeder van slag is. Bo, het bed staat. Ik heb er al 2 nachten heerlijk op uit geslapen Almira, jammer dat Jan moest werken vandaag, maar 3 weken vakantie is ook wel lekker. Nou maar duimen dat de kleine niet té lang op zich laat wachten.