Ja dan heeft Annika ook gehad vorige week, 's avonds niet willen slapen, vanaf dat mijn neefje geboren is, alsof zij ook voelt dat er iets veranderd is.
Nou ja, ik bedoel alsof ZIJ ook jaloers meot zijn en zo, gaat echt mee in het gedrag van mijn oudste neefje.
Mijn DVD is bijna klaar \/ Ik zal proberen het geheel daarna ook op YouTube te zetten. Het is een kinderfilmpje dus ook zeer geschikt voor onze jonge kijkertjes. DVD's zijn te bestellen via PB
Tuurlijk, wil je er een hebben? Dan brand ik er een. Het gaat over een duikbootje, vindt Dylan vast wel leuk.
Ik moet ook nog een boekje over varen bestellen. Geschreven door een zeeman. Misschien is dat straks wel handig.
ZET 'M OP ALMIRA komt ze zo doodleuk vertellen dat er nog niets is. Mijn zusje belde vorige week op en het eerste wat ze zei "Het is er al." op een toon van 'ik geloof het zelf nog niet helemaal' het wat ook nog HET en niet HIJ
Ja, al bleef zij nog best lang dik hoor. 2 dagen na de bevalling was nog dikker dan ik met 42 weken Vanaaf naar de P, ben heel benieuwd.