Ja was vandaag lekker naar de sauna MIJN OUDERS HEBBEN EEN HUIS GEKOCHT ben helemaal blij voor ze. Ik voel me steeds onzekerder. Ik lees dat anderen hier hun baby wel mee mogen nemen in de ambulance. Ik wil mijn VK eens gaan bellen om te vragen waarom Annika niet mee mocht. Zou ik schade kunnen claimen als blijkt dat dit een verkeerde keuze van de VK of het ambu-personeel geweest is?
GEFELICITEERD! WAAR HEBBEN JE OUDERS EEN HUIS GEKOCHT? (en zijn het niet je schoonouders?) Je kan altijd je VK om uitleg vragen lijkt me. Maar of je de schade kan claimen? Geen idee. Heb je een rechtsbijstandverzekering? Was het lekker in de sauna?
Ja die heb ik. Het zijn mijn ouders en ze hebben op Terschelling een huis gekocht. Ja ik betaal een kapitaal aan die psycholoog, lijkt me dan dat ik schade heb door een medische misser.
Ah, Terschelling. Niet echt dichterbij hè Je zou eens kunnen vragen bij de verzekering. Jouw theorie kan ik me wel in vinden, maar ik heb er geen verstand van natuurlijk.
Gelukkig maar, mijn nijntjes vinden het nieuwe hok oop prima. Ik maak mezelf echt helemaal gek hè, waarom kan ik het nou niet los laten, zou dat nou een trauma zijn?
Ik denk idd dat jij een trauma hebt. Ik heb ff gegoegeld en ik kwam de uitleg van het woord trauma tegen:
Nou ja, ik ben behandelbaar zegt de P. maar of ik daar nu blij mee moet zijn. Ik kan nete wachten tot ik dinsdag weer mag.
Ik vind het moeilijk hoor, misschien eerst dinsdag even afwachten, nu ben ik veel te emo om het te vragen denk ik. De VK wilde bij mijn zusje het eindgesprek ook ff telefonisch doen, mijn zusje was gelukkig assertief genoeg om te zeggen dat ze dat liever face-to-face wilde doen.
Misschien niet zo'n slecht plan om dat eens met de P te overleggen. Krijg het idee dat het een beetje rare VK is.... Iig heel anders dan wat ik heb meegemaakt.