Nee hoor. Morgen spiraaltje laten plaatsen, en ik heb ervaringen gelezen op internet. Had ik beter niet kunnen doen
Ach nienke, Ik hoop inderdaad dat je te horen krijgt waarom annika niet mee mocht. Succes sonja Almira, Cilia, hoe gaat het met jou?
Sonja, sterkte vandaag! NIenke; ik zou zeker om uitleg vragen, het is toch niet menselijk om een kind weg te houden bij de moeder! Misschien kun je idd iets claimen, al zijn het maar de kosten van de P. Kan me voorstellen dat je je nu helemaal boos maakt, heb ik eigenlijk ook nu, nu ik weet dat het z'huis heel waarschijnlijk een fout gemaakt heeft bij de vacuumpomp, alleen is dat niet te bewijzen... Verder voel ik me zoooooo moe, als ik wakker word, voelt het alsof ik niet geslapen heb, de hele dag ben ik moe Ook veel harde buiken, echt pijnlijk... Ik kan Ilana soms niet eens tillen, geeft een rot gevoel in mijn buik. Ga woensdag maar even aangeven op mijn werk dat ik ga stoppen, wil nu nog max. 2 weken weken ipv 5. Maar uk groeit goed en schopt lekker, dat maakt me weer blij, daar doe je het uiteindlijk allemaal voor
Cilia, ik weet niet of het verstandig is tijdens de zwangerschap. Maar als ik me zo moe voel neem ik meestal Supradin Forte bruistabletten. Kan je vast wel navragen bij drogist of apotheek of dat kan. Ik heb me weer eens voor Jan Doedel druk zitten maken (zoals gewoonlijk ) Ik stond vanmorgen binnen 5 minuten weer buiten. Zelfs de HA zei dat het wel heel makkelijk ging. Anyway hij zit erin en het stelde niks voor.
Almira, jammer, nog ff volhouden meid, je krijgt er iets heel moois voor terug. Sonja, ik ken dat Cilia, vervelend hè, dat je overgeleverd bent aan anderen, aan mensen in wie je vertrouwen moet hebben, maar als het puntje bij paaltje komt ... ik denk niet dat ik echt een schuldbekentenis van de VK zal krijgen hoor. Vandaag ben ik lekker met mijn schoonzusje op stap geweest, ik met Annika en zij met haar neefje van 11 maanden. Met het heerlijke weer hebben we lekker op ons gemak een terrasje gepakt, gewandeld n heel veel gepraat, over mijn trauma, over mijn zusje, enz. Het was echt heel erg gezellig. Op de terugweg hebben Jaap, Annika en ik lekker gegeten en tot mijn grote verbazing kwam ik daar mijn acupuncturiste tegen toevallig had ik het er 's middags met mijn schoonzusje dat ik het zo jammer vond dat ze gestopt is. We kwamen aan de praat en als ik bij een 2e zwangerschap weer hulp nodig heeft wil ze me nog wel een keer behandelen wat zijn er toch een hoop lieve mensen in de wereld.
Nienke, een leuke dag gehad dus! En wel lief zeg van die vrouw! Almira; nog steeds niks.... nog even volhouden dus! Ik ga eens kijken voor supradin Ik had beter niet knnen gaan werken, kon echt niks, mijn rug gaat steeds meer pijn doen. Maandag meld ik me maar ziek als het dan nog niet over is.
Gewoon den hoor Cilia. Mijn zusje heeft gister de hele dag met mijn neefje in het ZH gezeten, hij werd helemaal geel en viel al weer 3 dagen af. Hij moest mogelijk blijven, maar mocht toch na 7 uur weer mee naar huis gelukkig. Probleem is dat hij neit voldoende drinkt (net als Annika eigenlijk alleen dan wat erger) dus nu kolft ze. Waarschijnlijk is zijn tongriempje te kort, dus maandag ff de HA bellen om te vragen of daar iets aan te doen is.
ach gos Hoop dat het snel beter gaat met hem, zo frustrerend he als ze niet goed drinken! Mijn rug voelt nog hetzelfde, bah, kan echt gewoon niks doen. Ilana heeft misschien de waterpokken, van de week al 'muggenbulten' in haar gezicht, vanmorgen veel rode stipjes op haar billen en voetjes. En wat puistjes achtige bultjes op haar beentjes, ben benieuwd...
Ik neem aan dat er geen muggen in haar luier zitten vervelend, maar niet erg gelukkig. Geen gevaar voor jou iig. Rustig aan doen hoor, je hebt er niks aan als je straks echt helemaal niets meer kan. Ja mijn zusje kreeg dodleuk te horen dat mijn neefje misschien toch geen 'gezonde' baby was, dus echt iets ernstigs. Mijn zwager heeft een afwijking aan zijn slokdarm die hem als baby bijna fataal geworden is, dus je kunt je voorstellen dat mijn zusje even in alle staten was (voel me wel schuldig dat ik gister zo'n leuke dag had en van dit alles niets af wist) Na het onderzoek bleek het alleen een tekort aan melk te zijn
Nou ja zeg! Konden ze dat niet eerst uitzoeken oordat ze paniek zaaien! nee idd muggen zitten niet in de luier Maar omdat ze in haar gezicht daar wel op lijken...
Nog niet Almira We wachten nog maar even met je mee dan. Cilia, wat vervelend dat je rug niet wil. Idd ziekmelden als het niet gaat hoor. Nienke, fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. En ja, er zijn een hoop lieve mensen in de wereld. Je moet ze alleen treffen. Hopelijk is het alleen een te kort tongriempje en kan je neefje gauw gewoon weer uit de borst drinken. Wel erg vervelend, al die onzekerheid. Mooi hok Dylan en ik hebben gister gebarbecued met zeemansvrouwen en hun gezin uit de regio. Was erg gezellig.
Ja dat snap ik, maar nu ik weer aan het werk ga BBQen we alleen nog in het weekend en mijn ervaring is dat we na de zomervakantie niet meer aan BBQen toe komen. Ik kreeg trouwens net een gek MSN-bericht met een linkje er in. Als je die ook krijgt NIET AANKLIKKEN het lijkt van een bekende, maar dat si het niet (het was in mijn geval van mijn zwager en die MSNt mij dus echt never nooit niet) Cilia, ik ben trouwens verlost van jouw 'leuke' mailtjes, is je pc weer virusvrij?
Wij bbq-en bij het minste of geringste zonnetje. Gewoon een paar lapjes vlees en wat brood en sla ofzo. Niets bijzonders. Ik hoop het nog wel een paar x te doen als Hajo thuis is.