Ik wil het vanvond ook doen bij mijn raapsteeltjes maar dat vind Jaap geen echte BBQ. Jammer, want de raapstelen moeten echt op vandaag.
WOW wat knap nienke, ik wil dat gewicht ook ooit weer zien op de weegschaal! Ben bang dat ik nu al zo'n 100 kilo weeg, pfffff Echt, krijg je geen leuke mailtjes meer van mij? Ik heb een andere virusscanner en heb mijn wachtwoord veranderd, dat moest helpen zei mijn broer wij gaan vanavond lekker gourmetten of bbq'en met zijn 2en, en morgen ook bij mijn ouders wat een mooi konijnenhok! lekker veel ruimte!
Nee Cilia, al een tijdje geen spam meer gehad van je dus het zal wel werken. Je nu kunnen we zelfs over meer nijntjes nadenken, ik zou er nog wel een paar bij willen hebben
Eet smakelijk Cilia. Is Ilana uit logeren? Ik vind konijntjes ook erg leuk. Zou alleen niet weten waar ik ze moet laten. Nee, ik laat het wel bij vissen
Konijnen zijn echte groepsdieren dus hoe meer zielen hoe meer vreugd. Nootje is nu al weer bijna 8 jaar, dus hij zal het hier wel naar zijn zin hebben. Ik ga het eten voorbereiden, heb echt zin in BBQ.
Ik ook maja, ik ga niet allleen bbq-en. Eet smakelijk iig. Ik moet nog even nadenken wat we gaan eten.
Ingrediënten: 1 bosje raapsteeltjes 1 ui, gesnipperd 1 teentje knoflook, geperst een scheutje olie ½ theel. korianderpoeder ½ theel. paprikapoeder 1 theel. honing 2 eetl. tomatenpuree een handje rozijnen evt. een handje hazelnoten of cashewnoten Bereidingswijze: Was de groente (snijd de worteltjes eraf) en snijd ze in ongeveer 2 cm brede stukken. Fruit ui en knoflook in een scheutje olie en voeg dan de raapsteeltjes, koriander, paprika en een beetje zout toe. Laat de groente 5 tot 10 minuten stoven en roer voorzichtig een paar maal om. Voeg een scheutje water en de rozijnen toe. Als de groente glazig en gaar is, voeg dan de tomatenpuree en honing toe en roer het geheel goed door elkaar. Seveer dit gerecht bij gierst, rijst of bulgur en strooi er een handje licht geroosterde hazelnoten of cashewnoten over.
Dan moet ik eerst boodschappen gaan doen, en daar heb ik vandaag echt geen zin meer in. En is dit niet het verkeerde topic?
Dylan heeft vanmorgen redelijk uitgeslapen Tot 8 uur. Daarna nog ff lekker een half uurtje samen in bed. Heerlijk zondagochtendgevoel!
Hallo dames, Nou het ergste zit er hier op. We zijn met alle spullen in het nieuwe huis en de wasmachine en afwasmachine kunnen draaien ( dat is zo belangrijk, pfff) Nu gelukkig meer rust. Alleen lijkt Isabella wel drukker te worden. De hele dag door mama, mama, mama en dan moet ik dus van alles doen of zien. Ha ha. Ja ze doet alles natuurlijk nog maar voor het eerst of nog maar net. Ze is echt aan het ontdekken.
Hoe gaat het trouwens met het huis in Deventer? Is het nou al verkocht of nog steeds onder voorbehoud?