Ja dat reageren schiet er even bij in, maar dat zal niet meer gebeuren, Gaat Annika mee naar school? Ach als het niet anders kan inderdaad moet dat kunnen. Het huis in Deventer heeft tot begin september nog even de onder voorbehoud benaming. Daarna is het rond ( hopen dat het niet afketst , maar ik ga er vanuit van niet) Wie heeft er nu trouwens een BBQ gehad? Ik heb ook wel weer eens zin om te BBQen Oja, straks kunnen we wel een kleine meeting houden in ons nieuwe huis, Wat is er met Tascha? Even opzoeken
Ik dacht omdat je schreef dat jullie met z'n 2en gingen bbq-en dat Ilana uit logeren was. Nienke, je vakantie zit er eindelijk op. Werk ze maar weer! Bo, leuk, ik ben benieuwd. Hoe lang blijf je daar nu wonen?
Nou Bo's gemiddelde is 8 weken denk ik Bo, ik heb zo'n Greenleaf- geurzakje gekocht, lekker op het toitel hoor, wil nu ook nog voor de badkamer en de slaapkamers. Ik heb nu English Ivy en ik wil voor de slaapkamers nog Lavendel en Blushing Tulips envoor de badkamer die Tuscan Vineyard. Ze zijn echt super lekker.
Schrok me trouwens een hoedje vanmorgen. Hoorde op het journaal dat de hypotheekrente de komende jaren verdubbeld en wij moeten in 2012 weer vaststellen ale: maar bij nader inzien ging het over hypotheken die in 2004 en 2005 voor recordlage rentes zijn vastgesteld voor 6 jaar. De Rabobank heeft ons daar toentertijd ook voor benaderd en wij hebben er voor bedankt, gelukkig maar, want 2000 euro rente per maand kan ik niet ophoesten hoor. Wij hebben 5,5% en 3,5x ons bruto jaarsalaris, dus zitten echt niet in de gevarenzone, maar het zal je maar gebeuren zeg.
Ik heb voor Annika nog een tweede rietjesbeker gekocht, mevrouw heeft nu eindelijk door hoe ze werken
Hahaha, ze had gewoon iemand nodig die het even goed voordeed Over de hypotheekrente maak ik me nu nog niet druk. Wij hebben nog een jaar of 6/7 geloof ik.
Wij nog 4, dus maak me er ook niet druk om, maar het lijkt me wel balen als je rente van 3,5% naar 7% gaat.
Ja natuurlijk is dat balen. Maar hoe meer rente je betaald hoe meer je kan aftrekken (als dat dan nog kan natuurlijk )
Wij moeten dan wel wat maatregelen treffen, maar ik hoop dat we er wel kunnen blijven worden (als we geen 15% rente hoeven betalen).
15% doe me een lol Ja hier zou ook wel het een en ander moeten veranderen, maar denk dat we het wel zouden redden hoor. Geloof nooit dat ze het in een keer afschaffen, langzaam afbouwen misschien. Maximaal 5.000 euro per jaar terug te vorderen of zo, want er zijn nu mensen die echt heel erg veel terug krijgen terwijl ze het geld niet eens echt nodig hebben. Hoe meer je verdient hoe meer je terugkrijgt, dat is het stomme van die HRA.
Nee dat snap ik, wij zitten in de 42% dus voor ons wel gunstig, maar eerlijk vind ik het niet (ja blijf toch links hè)