Bah wat een rot weer, ben ergens wel blij dat de 'zomer'vakantie voorbij is hoor, zo wil je toch geen vakantie vieren.
Mijn was hangt nog steeds buiten. Ben het vergeten binnen te halen gister.... Gelukkig wel onder dak.
Ik hoop dat ik het vanavond droog van de lijn kan halen. Ik gebruik eigenlijk bijna nooit meer de droger.
Ik heb boven bij de wasmachine en op de overloop waslijnen hangen, die je in kan rollen als je ze niet gebruikt. Buiten ook trouwens. Vind ze erg handig.
Dat is ook handig, maar bij ons in huis droogt het gewoon niet. Moet een was ruim 24 uur in het trapgat hangen voor het droog is en dan stinkt het vaak al.
Oh ik ken dat. In ons vorige (huur)huis had ik de spijkerbroeken een week hangen en dan waren ze nog niet droog. Er was toen heel snel een droger.
Dat kan ik me voorstellen, spijkerbroeken hoef ik hier idd niet aan te beginnen, sportkleding lukt nog wel, maar handdoeken zijn ook een drama.
Ik zat net voor de grap eens die autoscan van de postbank in te vullen, die claimen zo goedkoop te zijn met hun autoverzekering, nou ik zou bij hun dus ruim 30 euro per maand meer moeten gaan dan dat ik nu doe. Stelletje afzetters. Jaja, ik zou van 40 naar 79 euro pm gaan.
Macaroni. pasta koken Gehakt rulbakken (italiaanse) roerbakgroente meebakken Pot Bertolli pastasaus toevoegen en opwarmen. Pasta erdoor, klaar.