Ik ben all-risk verzekerd, inzittende verzekering er bij, onbeperkt aantal kilometers, maximale no-claim en dat alles voor nog geen 500 per jaar. Zit ik dacht ik niet slecht.
Nou die van mij is nog wel all-risk waard, heb als eens een jonge auto in de poeier gehad, weet dat je dan blij bent dat je niet over de kosten na hoeft te denken. No-claim heb ik natuurlijk zelf opgebouwd en dat onbeperkte aantal kilometers komt omdat ik ambtenaar ben krijg ik als 'bonus'. Inzittende-verzekering vind ik een must als je er met anderen in wilt rijden.
Zijn inzittenden niet standaard verzekerd dan? Autoverzekering regelt Hajo altijd dus daar weet ik eigenlijk geen bal vanaf.
Nee, inzittenden moet je apart verzekeren, anders draai jij voor de medische kosten van je inzittenden op en dat wil je toch echt niet. Ik rijdt ook wel eens met leerlingen, maar dat mag alleen als ik een aparte inzittende verzekering heb, anders krijg je ze van school niet eens mee in de auto. Wel goed natuurlijk. Ik moet zo ook terug met mijn autostoeltje, breuk in het schuim. Valt wel onder de garantie neem ik aan. Stomme is dat ik al eerder wat had met dit stoeltje en toen kreeg ik een nieuwe, maar dat stootkussen heb ik toen gehouden van het defecte stoeltje en die is nu dus ook stuk, had toen toch gewoon het HELE stoeltje moeten ruilen, want blijkbaar was DAT stoeltje echt slecht. Weet je wat het ergste is, dat ik dan weer in die babyzaak kom en allemaal leuke dingen voor F**** zie
Almira gefeliciteerd! Ik weet niet wat voor hypotheek wij hebben, ben bang dat wij die wel hebben van 3,nog wat % voor 30 jaar of, maar wij hebben rentedemper dus zal bij ons wel meevallen...
Cilia, als je 3% hebt voor 30 jaar (lijkt me stug, dus ik zal het wel verkeerd begrijpen) hoef je je toch helemaal geen zorgen te maken?
Vrijdag heeft Almira zich hier voor het laatst gemeld. Geen idee hoe het met haar is, maar ik hoop dat ze bevallen is.
Ha ha, nou in elk geval nu voor een jaar. Maar als ik het zo hoor over de rente blijven we hier maar even zitten. Lekker die zakjes nienke. Waar heb je die gehaald? Ik wil ze ook weer graag hebben. Over de auto verzekering van de postbank, het geldt niet voor iedereen. Voor 60% van de klanten "kan" het eventueel goedkoper uitvallen ( hi hi, ik werk er nu, ) Zal cilia niet tascha bedoelen? Gefeliciteerd tascha met je zwangerschap! Sonja, komt hajo alweer bijna thuis?