Ja, maar voor mij is hij 2x zo duur, dat vind ik nogal een verschil zeg. Maar het zal ook wel aan het rekenmodel liggen, ik heb namelijk 19 schadevrije jaren (kreeg een aantal bonustrappen) maar die kan ik naar de PB niet meenemen omdat ik maximaal het aantal jaren kan invullen dat ik een rijbewijs heb. Bovendien kan ik me niet verzekeren, want ik ben helemaal geen postbank-klant, heb ff de gegevens van een ander gejat om het in te kunnen vullen. Rijst bij mij ineens de vraag of ik de verzekering op de gegevens van een ander aan had kunnen vragen ... best wel geinig om eens uit te proberen. Heb ook al eens tickets kunnen kopen op naam van een ander Ik heb de builtjes bij een winkel in Tilburg gekocht, mijn schoonzusje wil ze wel voor me kopen, maar bij Hajée hebben ze ook, alleen neit allemaal, dat is voor jou het dichtst bij denk ik.
Ha leuk sonja, dat is gelukkig alweer snel. Ik weet niet alles van die verzekering. Wil je erover worden gebeld? Ja Hajee is zeker te doen. Misschien ga ik donderdag wel even kijken. Ik wil ook nog even langs DE
ik had het ook al op hyves gezien, verder nog geen info. Ilana is vanmiddag gegrepen door de kat van een vriendin ze deed niks maar kwam te dichtbij denk ik, daarvoor had poes nog bij mij en ilana op schoot gezeten. nu heeft ze 2 flinke krassen in haar gezicht en een paar kleine op haar arm ze was helemaal overstuur... Ben gekijk naar naar huis gegaan
ach arme ilana. Ja katten geven geen waarschuwing vooraf. Houd wel de schrammen in de gaten, die kunnen soms wel wat ontsteken
Arme Ilana, helaas wel de beste manier om te leren wat eej katje wel en niet wil, Annika weet nu echt wel een beetje wat ze wel en niet kan doen bij de katten. Ik laat haar maar, zo leert ze het snelst.
Ach, dikke knuffel voor Ilana! Ik heb Dylan naar opa en oma gebracht. Ik heb dus een dag om het hele huis eens ondersteboven te keren. Laat ik maar beginnen.....
succes Sonja, voelt vats lekker als je klaar bent! De krassen vallen gelukkig wel mee, niet zo diep. Had wel even de HA gebeld gister, maar die zei ook dat je het in de gaten moest houden voor evt ontstekingen. Nienke, idd door zelf te ondervinden leren ze snel genoeg wat wel en niet kan! Vinden de katten Annika wle leuk, of rennen ze weg?
Wil ik de was van de lijn halen YES EINDELIJK WEER EEN DROOG AAN DE LIJN heeft mijn kleine meid een enrome poepbroek, dus ik loop naar boven om haar te verschonen, breekt hier echt de hemel open. In 2 minuten tijd was het natter dan het uit de wasmachine kwam Ik vloek niet snel maar nu ...