Lekker, Annika is vandaag uit haar hum, ze heeft denk ik wat verhoging en loopt maar te duimen, zal wel weer een tand of kies door komen.
klote weer ook af en toe in NL, ik za het maar eens gan afhalen zo, heb er al een droog en opgevouwen, nu de 2e nog voor het ook gaat plenzen
Met een beetje pech komt Hajo donderdag niet naar huis. Er komt een orkaan aan. We hopen dat die afbuigt, maar anders kan hij niet vliegen
Ja behoorlijk chips. Maar hoe dom kan ik zijn. Ik dacht nog dat er niks meer mis kon gaan. Hij zit al in het hotel. Hoeft morgen pas te vliegen. 1x overstappen en voilla, hij staat in Amsterdam. En zelfs dan nog is het niet zeker.....
Kan ik me heel goed voorstellen meid. Gewoon K. Hier word ik helemaal stapel van Annika, huilen, niet willen eten, alsmaar aan me hangen, niet bij papa willen ben blij als ze straks op bed ligt.
Da's fijn Cilia. Mijn P belde net af was er zo aan toe, nu doonderdagavond ... Annika ligt in bed met een pcm. Ze was zo warm en ze moet continu huilen om niks. Ze kwijlt ook bij het leven, bij geen van haar andere tanden heeft ze zo veel gekwijlt als nu. Ook tandenpoetsen mocht ik niet doen, wel wilde ze het zelf doen en daarna de tandenborstel mee in bed, want ze wilde er op kauwen. Nou ja ... ze is stil.
Fijn dat het er weer op zit dan. Ik weet nog niks. Hajo zou ongeveer nu moeten vliegen, maar hij heeft niks van zich laten horen en ik kan hem ook niet bereiken
Arma Sonja (((((HUG))))) Hier is de verhoging weg en mevrouw heeft ook weer redelijk normaal gegeten en zo. Op het KDV was ze wel erg huilerig geweest en verder erg stil voor haar doen, maar dat was na het middagslaapje over en ze is nu ook weer een stuk vrolijker. Nu alleen nog gaan slapen
Heb inmiddels bericht gehad, Hajo zit in het vliegtuig Ik hoop dat Annika gauw slaapt, en morgen weer haar vrolijke zelf is!