He meiden, Fijn sonja dat hajo toch komt, \/ , kunnen jullie zo "hup" jullie nieuwe bedje in, Annika is ook alweer beter las ik. Isabella was vandaag niet te genieten ( ik ook niet, ongi namelijk. Zou ze het aanvoelen?) Boos kijken en boos doen. Hier begint alles een beetje een plek te krijgen. We hebben alleen nog steeds geen tv. De aansluiting is niet goed en er moet iemand langs komen. Morgen zou dat zijn. Nu maar hopen dat ze ook echt komen. We hebben gelukkig uitzending gemist, een berg films enz , maar gewoon tv lijkt me ook wel weer leuk.
Gelukkig hebben wij geen piano waar papa op kan spelen Bo, je bent toch ook moeder? Dan weet je toch dat hup ons nieuwe bedje in em niet wordt.....
Vandaag kwam er een collega naar me toe "Nienke, je moet niet meer afvallen hoor." afvallen? Nou dat zou ik wel willen. Mijn moeder vind al een tijdje dat ik moet stoppen met lijnen
Nou ik vind je ook niet zo dik eigenlijk nienke. De laatste keer dat ik je zag kon ik geen zwembandjes ontdekken. Sonja, nee dat is waar. Maar na 19.30 ligt toch ook dylan vast al in bed,
Ik ben er geloof ik niet helemaal bij. Ik dacht dat hij er al was. Nee dan moet jij zo hup je bed in. Maar goed, slapen zal wel moeilijk worden idd, Nienke, nee ik heb deze week de auto niet. Mijn schoonouders wonen in een dorp en hun auto is naar de garage. Dus zijn wij zo aardig ( nou ja, mijn schoonmoeder moet ook Isabella ophalen voor het oppassen) om onze auto zolang aan hun te lenen. Wij fietsen dus. En Joure is me nu iets te ver fietsen met dit weer ( harde wind) Maar zodra ik kan haal ik de geurzakjes gelijk.
Wat onsportief Bo Mijn schoonouders hadden vandaag weer kijkers voor hun huis, maar ze waren niet enthousiast. Ik hoop toch echt dat ze binnenkort eens serieuze kijkers krijgen, want het is steeds zo 'ja we moeten eerst ons eigen huis verkopen'
Is Jaap al eens 3 weken weg geweest? Bo, morgenochtend is Hajo thuis, als alles goed gaat. Hij zit nu in het vliegtuig, of hij is al in Detroit. Daar moet hij overstappen.