Heb ik weer. Ik denk, ik meld me aan op schiphol.nl om via sms op de hoogte te worden gehouden over Hajo's vlucht. Krijg ik direct een sms dat de vlucht is geannuleerd
ja nienke, ik hoop dat je schoonouders het snel kunnen verkopen. Wij hebben wel 30 a 35 kijkers gehad en de meesten vonden het niks. Ineens was een stel enthousiast. Sonja, dat meen je niet, , nou dat is dan weer erg fijn. Ik vond 3 weken juist erger dan 4 tot 6 maanden. Na een week ben je weer een beetje gewend dat ie weg is, en dan is hij er ook alweer bijna. Altijd wat vreemd.
Volgens mij is dat niet goed hoor. Ik kan op schiphol.nl namelijk niks daarover vinden. 3 weken klopt gewoon niet. Ik heb nog steeds niet echt het gevoel dat hij alweer thuis komt.
Ik ken dat gevoel sonja. Het lijkt nu gewoon alsof hij te snel thuis komt, terwijl 3 weken echt niet heel kort is. Ja altijd wat vreemd Ga je straks met dylan naar schiphol?
Ja, Dylan gaat mee. Ik hoop dat hij in de auto verder slaapt. Maar ik vind dat hij erbij hoort als we papa gaan ophalen.
Wij hebben Annika vorige week gewoon met slaapzak en vuile luier in de auto gezet, ook in de hoop dat ze door zou slapen, nou mooi niet hoor, mevrouw heeft 2 uur zitten tetteren en viel een 1/2 uur voor aankomst in slaap
Vind je het gek. Ga zelf maar eens met een vuile broek in de auto zitten Over het algemeen slaapt Dylan redelijk vlot in de auto, dus ik denk dat het wel goed gaat. Maar ik ga nu maar naar bed. De wekker gaat om 4 uur
Ik heb er echt zo'n hekel aan. Binnenkort met Hajo eens voor gaan zitten, want we moeten ook nog foto's plakken.
We hebben voor Dylan een heel mooi album gekregen. Met zijn naam erop geborduurd. Dat wil ik wel gaan inplakken.
Ja ik heb ook nog een mooi album, maar weet niet of ik daar ooit wat in ga plakken. Maar ik ga nu echt, nog ff douchen, want de kapper heeft me ff gekortwiekt en dan snel op een oor.
beetje laat maar: Slaap lekker dames! Ik heb nog niks ingeplakt. En de foto's moeten ook nog allemaal. Nu we eindelijk weer eens een vaste plek hebben ga ik er eens voor zitten. Ik heb net even mijn spulletjes die ik al een jaar geleden heb ingepakt weer tevoorschijn gehaald. Ik heb het weer in de woonkamer gezet. Echt mooi! Ik heb alleen nog veel meer spul, maar dat past hier niet meer vind ik. Eerst dus maar even in de opslag laten. veel plezier sonja
JA dat krijg je dan Bo, jaren meezeulen en dan past het niet meer. Hangt Spiderman al ? Cilia, ik kreeg van jouw weer een vreemd mailtje