April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    echt?
    mijn broer is hier van de week geweest, dacht dat allees opgelost was :( wat was het voor mail?

2. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    veeel plezier sonja!

Is het nu verkocht dan BO?

Ik heb 1 boek van Ilana met foto's ingeplakt, er liggen nog wel meer als 100 te wachten hoor om ingeplakt te worden, en de kaarten liggen er ook nog :oops:

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Onder voorbehoud verkocht cilia.

Heb je een virus dan?

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    'Meiden ik heb geen tijd en geen puf, voel me niet echt happy op dit moment.

Fijn weekend.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    :( Vervelend nienke,

Wil je het vertellen? ( pb natuurlijk)

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou het is niet geheim hoor, maar een gesprek bij de P gaat je niet in de koude kleren zitten zeg maar :cry: dan vloeien er heel veel tranen en dan zijn we nog niet eens bij het trauma aangekomen waar ik voor kwam, er speelt veel meer mee blijkt nu.

En mijn ongi blijft weg, waarschijnlijk stress, mijn langste cyclus is 34 dagen ook in augustus vorig jaar, dus zal wel met de start van school te maken hebben, maar onbewust zit dat ook niet lekker. Ik zit nu op dag 32.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben ongi geworden na 33 dagen. ik voel me lichamelijk echt ee wrak, alles doet zeer, maar ik kan pas dinsdag bij de fysio terecht. Tot overmaat van ramp moet Jaap de hele dag werken :(

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jaap klonk vanmorgen enorm teleurgesteld, ergens denk ik dat hij eigenlijk nu al wel een tweede wil :(

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik vooel me zo verdomd alleeeeeeeen. :(

:) De P had gewaarschuwd voor stress-klachten als hoofdpijn en slapeloosheid en zo, maar ik kan me niet herinneren dat ik eerder zo'n spierpijn had. Of ik echt een super zware griep onder de leden heb. M'n nek doet zeer, m'n schouders, m'n handen en arme tintelen alsof al mijn zenuwen bekneld zitten.

En Jaaps reactie van vanmorgen laat me ook niet los. Zelfs toen we 'bezig' waren bij Annika was hij niet zo teleurgesteld "Ja maar dan voel jij je weer dagen rot" was zijn smoes, maar ik heb helemaal nooit last van mijn ongi, dus dat was echt een hele slechte.

Ik ga hem vanavond maar eens vragen wat hij echt wil en misschien moeten de rubbers dan toch maar gewoon de deur uit en laten we de natuur zijn gang gaan. (hij is toch standby in mijn vruchtbare week).

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nienke, dit is het stomste wat ik je ooit heb zien schrijven. Ga nou eerst eens jezelf terugvinden voordat je aan een 2e begint.

11. Mama v Lucas

9 jun 2008
    67
    0
    0
    Mama
    Sint Philipsland
    Heeeeeeeeeeeyheeeeeeeeeeeey,

Baby nieuws!

Ben 16 augustus om 00.47 uur bevallen van een gezonde zoon genaamd Jesse!
    Hij weegt 3540 gram en is 51 cm.
    De bevalling was heel zwaar en heel snel.
    Heb anderhalf uur weeen gehad en 1 keer geperst en mn mannetje lag op mn buik.
    Lucas is er goed onder hij geeft Jesse de hele tijd kusjes!
    Hoop dat alles goed gaat met iedereen want heb ff echt geen tijd om te reageren met 2 van de kleintjes.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    GEFELICITEERD ALMIRA, geniet er van.

13. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    he bah Nienke dat je je zo ro voelt, knuff!

Amira, nogmaals gefeliciteerd!
    Fijn dat alles goed gaat!

Bo, super dat het huis verkocht is! geeft vast een hoop rust!

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    En bedankt :(

:p

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh ik woog vanmorgen 75,7 kg en heb nu een BMI van 25,03, dus bijna een goed gewicht.

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Almira gefeliciteerd met Jesse!

Nienke, je weet wel hoe ik dat bedoel.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Kijk jouw onderschrift past gewoon goed bij mij Sonja ;)

Hoe bevalt het bed met 2 man er in?

Vanavond sprak ik mijn vriendin die vorig jaar ook niet zo'n hele fijne bevalling gehad heeft. Ze keek er van op dat ik bij de P loop, maar gaande weg het gesprek werd ze steeds stiller en toen hoorde ik haar huilen. "Misschien moet ik ook maar eens langs de P." snotterde ze. Wel vervelend hoor, want dan woont ze ineens wel 75 km hier vandaan en ik zou het liefst een arm om haar heen slaan en haar even een dikke knuffel geven.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh ik wordt knettergek van de spierpijn. :evil:

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Iedereen de hort op vanavond?

Ik heb met Jaap gepraat, hij is niet teleurgesteld ... zegt hij. Tijdens het gesprek werd het mij weer eens pijnlijk duidelijk hoe moeilijk deze keuze is. Aan de ene kant wil ik dolgraag een tweede, maar juist op dit soort moment besef ik hoe gelukkig ik nu ben en durf ik dat allemaal op het spel te zetten door weer zwanger te worden? Ik heb nu één keer gevoeld hoe het is om van je man en kind weggerukt te worden en het angstige gevoel te hebben ze nooit meer terug te zien, ik weet neit of ik dat nog een keer aan durf.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dit wordt mijn 4e bericht zonder antwoord :(

Ben uit verveling maar gaan schilderen, resultaat staat in mijn album.

Deel Deze Pagina