April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Arme jij :cry:

Leuk schilderij geworden!

Wij zijn gister met vrienden uit eten geweest. Het was erg gezellig en Dylan is zo lief geweest. Het duurde alleen een beetje lang. We zaten om kwart over 5 aan tafel en we waren pas na 8 uur klaar. Het was een beetje druk....

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Gezllig Sonja, hoe bevalt het bed?

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ja prima. Het ligt echt veel beter dan het oude bed. En het is veel hoger dus opstaan gaat ook makkelijker.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik stond vanmorgen onder een oude douche :evil: CV zat zonder druk :evil: zegt Jaap nog, vraag je zwager maar even om bij te vullen :evil: :evil: MIJN ZWAGER ? ja dat ken ik, was dat niet degene die vorig jaar 2 dagen na mijn bevalling ook de CV even bij zou vullen :evil: met als resultaat dat ik het alsnog zelf mocht doen :evil: dat kan ik zelf beter dan die mannen ... 10 minuten later had ik warm water. Zoiets moet je neit aan mannen overlaten.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    He dames,

Mijn internet had problemen, dus ik mocht verplicht afkicken van het forum.

Nienke, jij hebt nog veel te verwerken hoor. Ga inderdaad net als sonja zegt eerst met jezelf bezig. Een kindje kan altijd nog. Wij gaan er na Isabella haar verjaardag weer aan denken. Maar goed, ik heb ook niet zoiets vervelends meegemaakt als jij. Waarom wil je zo snel eigenlijk. Annika is nog geen 2 jaar. Misschien laat je je onbewust teveel meeslepen met de dames die snel weer zwanger zijn na een tweede.

Sonja, vroeg ik me zo af, willen jullie ooit nog een tweede? Je hebt toch laatst een spiraal geplaatst?

Cilia, hoe gaat het met jou en je kleintje in je buik?

Almira, ik snap heel goed dat op het forum rondhangen nu even niet kan, ;)
    Nogmaals gefeliciteerd!

Hier is alles wel goed. Rommelig nog want we moeten alles na de verhuizing een plekje geven. We doen zoveel mogelijk naar zolder en vanuit daar bekijken we waar alles heen moet. Wel weer erg leuk om al die ingepakte spullen weer te zien. We leven al een jaar met het meeste ingepakt en dan is het net sinterklaas om alles weer uit te pakken

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik weet het ook allemaal niet zo goed hoor Bo. het is niet iets dat van buitenaf komt. Het gevoel komt echt van binnen. Ik heb heel sterk het gevoel dat ik mijn zwangerschap óver wil doen en dat ik het nu góed wil doen. Ik heb bij Annika een heel sterk gevoel van falen gehad en dat heb ik nog. Misschien dat ik hiermee wil bewijzen dat het ik het wél goed kan doen.

Ik weet dat dit een hele stomme reden is om weer zwanger te worden, maar ik heb sterk het gevoel dat als ik niet meer zwanger zou worden, ik altijd een gevoel van falen zal houden. Volgens de P is dat gevoel heel normaal en hoort dat bij het trauma en daar gaan we dus aan werken, maar dat maakt het gevoel op dit moment nog niet minder.

En natuurlijk waren er ook genoeg leuke momenten tijdens de zwangerschap die ik met heel veel liefde nog een keer wil doen. Ik weet nu ook heel erg zeker dat onze 2e een jongetje gaat worden, dat gevoel is bijna net zo sterk als bij Annika.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik was even in een hele melige bui :)

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn ongi is trouwens al weer over :( ik snap er niks van, dat is me nog nooit overkomen, ik ben altijd 5-7 dagen ongi en nu al na 2 dagen niets meer. Heb wel wat buikpijn, heel raar.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    :) Grappig.

En melig moet je wel kunnen blijven.

Ja je hebt echt een trauma.

Trouwens simon doet wel altijd de klusjes hoor. Ik mag volgens mij niet eens naar de cv kijken, :) Nienke, jaap mag wel eens op cursus bij simon, ;)

OPja, ik heb woensdag een sollicitatiegesprek bij het huiswerk instituut. Ik had een paar maanden geleden gesolliciteerd als begeleider en ze hebben me uitgenodigd. Ik hoop dat het wat is, want het lijkt mij dus echt heel leuk!

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Leuk Bo, dat gaat je vast wel lukken, stop je dat bij de Postbank?

Ach CV bijvullen is toch een klusje van niks.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Huh dat is wel raar.

Laat het even nakijken als dat vaker is. Ik was trouwens ook minder ongi dan normaal deze week, maar nog wel 5 dagen, dus ik laat het eerst even zo.

2 Dagen is wel weinig. Ben je alweer aan de pil?

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Geen pil meer in mijn lijf, nooit meer, na de 2e laat ik me helpen denk ik.

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    CV bijvullen stelt idd weinig voor. Daar heb je je zwager toch echt niet voor nodig.
    Hajo heeft het zo gemaakt dat ik alleen de kraan en de ontluchting open hoef te draaien.

Bo, ja ik wil zeker een 2e, maar niet nu. We willen eerst iig de keuken afmaken. Als ik nu alweer zwanger zou raken, moeten er weer andere dingen voor en wordt de keuken weer uitgesteld.

Nienke, jij hebt gewoon teveel stress en zorgen.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Daar ga ik ook maar van uit Sonja.

Cilia, hoe gaat het met je?

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nienke, wanneer mag je weer naar de P.?

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    morgenavond

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Fijn.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou als ik daarna weer zo'n spierpijn krijg ... morgenochtend gelukkig eerst naar de fysio.

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nee, oké die spierpijn is niet fijn.

20. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    even snel: alles gaat goed hoor, ben erg druk ;)
    vanavond 1e keer zw.yoga!

Deel Deze Pagina