Nou ja zeg. Je ziet er gewoon goed uit. En je kan toch wel het verschil tussen maat 36 en maat 42 zien zou ik zeggen. Je zus heeft gewoon nog last van zwangerschapshormonen
Ja die past volgens mij al weer in een maatje 40 dus ze mag niet zeuren ze weegt nu nog 73 kg ... ik weeg nog steeds 76 en dat zal wel nooit minder worden.
Nou ik ben iig goed geslaagd bij de Wehkamp, iets te goed. had echt veel besteld met het idee ook veel terug te sturen, maar bijna alles is leuk en alles past #-o dat overkomt mij anders nooit. Leuk ondergoed, fijne BH, leuke broek van Esprit, trui van Mexx, sweater van EDC, leuke bolero. Nog een Esprit sweater voor Annika, ik kan het toch niet allemaal houden dat was iig niet mijn bedoeling.
Bo, lekekr kiezen tussen banen! Yoga was echt een 'oh ja' ervaring, wel goed om alles weer op te frissen! Ben nu aan het bedenken in welk z'huis ik wil bevallen, Ede en Amersfoort hoor je toxh een hoop negatieve verhalen over. Ik zit nu te denken aan utrecht, die staat boven aan de lijst. Alleen gaat de vk dan niet mee, is te ver, maar omdat ik met een ruggenprik wil bevallen mag de vk toch niks doen. Ga maar eens informeren bij het z'huis en evt een keer kijken. Nienke, spierpijn door trauma, kan me er wel iets bij voostellen, spanning opslaan in je spieren. hoop dat de thrapie zijn werk gaat doen! lekker geshopt dus NIenke, moeilijk om te kijken wat je houd en niet. En je gewicht... ik wou dat ik zoveel woog mag je best trots op zijn! Hoe zit het met jou Sonja met afvallen?
Nou Jaap vond dat ik eigenlijk alles maar moest houden. Ik ben zo'n muts met kleding kopen dat áls ik iets heb gevonden dat ik leuk vind ik het ook niet meer terug moet sturen vind hij en ja het ondergoed is gewoon nodig, mijn oude ondergoed dateerd van voor mijn zwangerschap. Cilia, Hoe wil jij gaan bevallen? Heb je een MI? Dat wist ik niet? IK dacht dat je anders niet zo maar een ruggeprik krijgt, of is dat tegenwoordig anders. Ben niet meer zo bij. Ik heb weer goed spierpijn, dus ga zo lekker een warm bad nemen.
Wij hebben niet echt heel veel geld, maar als ik kleren nodig heb koop ik het wel. Nienke, EMDR-behandeling ken ik wel. Hoe vind je het tot nu toe? Vanavond eindelijk weer eens mensen echt bij ons thuis ontvangen. Vanmiddag komt een vriendin met haar dochtertje ( januari 2007) en vanavond komen twee vriendinnen een borrel halen. Ook wel weer eens leuk. Ik heb gister al een beetje een evaluatie gehad op mijn werk als adviseur van de bank, en het gaat hel goed.
Leuk Bo! Nienke; ik moet in het zh bevallen omdat ik bijna 2 loter bloed verloren heb bij Ilana. En per 1 juli dit jaar zijn z'huizen verplicht je een ruggenprik te geven als jij dat wil, er moet 24 uur per dag iemand zijn om die te zetten. Maar ik ga voor de zekerheid wel na of dat overal zo is!
Ik vind EMDR echt behoorlijk heftig, vooral de eerste keer dat een trauma behandeld wordt, maar het werkt wel heel snel. Gister was het heel raar, ik moest een jeugdtrauma verwerken en ik voelde me fysiek gewoon weer heel klein. Zo verschrikkelijk gek. Ik zat op een gegeven moment echt alleen nog te denken "was ik echt zo klein" ik kan het niet omschrijven. Cilia, ik moet ook in het ZH bevallen idd om dezelfde reden. Ik denk niet dat ik een ruggeprik zou willen. Kans dat het bij een 2e zo snel gaat dat ik het ZH niet eens ga halen is groot. Nou, ik heb ook alles gehouden. Ik moet me toch een beetje kleden voor de klas en zeker aan winterkleding heb ik niets meer dat er een beetje fatsoenlijk uit ziet en mijn ondergoed dateerd uit 2005 geloof ik. Dus 1 broek, 3 bovenstukjes, 4 onderbroeken en een BH rijker. Kleding voor Annika doe ik terug, dat is eigenlijk niet nodig. Ze heeft voorlopig echt wel even genoeg, alleen een winterjas moet ik nog, maar die koop ik denk ik 2e hands en ze krijgt er iig nog een van oma, want die wilde er zo graag een voor haar kopen.
Ja nienke, dat kan echt heftig zijn. Ik heb ooit mijn trauma ( dat mijn vader plotseling overleed) met cognitieve therapie verwerkt. Dat heeft niks met het verleden te maken, maar werkte bij mij echt perfect. Nou als ik zou kunnen kiezen voor een ruggeprik zou ik het denk ik wel doen. Ik vroeg bij de vorige bevalling ook voor pijnbestrijding dus wie wet wat ik een tweede keer ga roepen in het heetst van de strijd. ( was achteraf niet zo verstandig, maar goed) De baan op het huiswerk instituut was niks. Ik kon 6 uren per week wel aan de slag. Als goed wiskunde kon dan hadden ze wel 20 uur voor me. Nou ja zeg, bij mijn sollicitatie hadden ze alle gegevens van me, en daar stond ook duidelijk geen wiskunde bij. Beetje onzin gesprek dus. En als de kinderen op vakantie zijn krijg je niks. Nou ja, dat vind ik geen werk maar vrijwilligerswerk. Uurloon was ook belachelijk, aangezien ze aan de ouders wel vreselijk veel geld vragen voor de begeleiding van hun kind. Dat is gewoon incasseren voor ze. Begeleiders moeten ook HBO hebben. Nou er zijn denk ik weinig HBO'ers die zich hiervoor willen lenen.
Pff ik heb mijn dag niet. Vannacht is Jaap al om 5 uur naar Tilburg gereden voor zijn werk. Ik stond er in alle vroegte dus alleen voor vanmorgen. Geen pretje merk ik nu. Petje af voor jou Sonja, ik krijg het niet gedaan in mijn eentje. Maar goed, Annika dus aangekleed, aan tafel gezet. Wil ze graag op een gewone stoel zitten, niet in de kinderstoel. Nou ja als ze maar even eet. Zit ze even te dollen, dondert ze zo van de stoel met haar hoofd op de tegels. HUILEN natuurlijk en helemaal bleek. Mama in paniek, papa belt net op dat moment, alles tegelijk. Ik heb haar maar in de auto gezet en bij het KDV afgezet met de mededeling, als jullie het niet vertrouwen hoor ik het wel later nog even gebeld en lag ze heerlijk te slapen en was ze vrolijk als altijd, maar oh wat voel ik me schuldig.
Wat krijg je niet gedaan alleen? Je moet je niet schuldig voelen. Annika is het al lang weer vergeten en jij hebt dit niet met opzet gedaan. Natuurlijk is het wel even schrikken, maar dat zal heus nog veel vaker gebeuren.
Ik ben net met Dylan naar de kapper geweest. Dat ging best goed. Oké hij zit nog niet stil, maar hij liet zich wel knippen. Hij heeft nou echt weer een stoer jongenskoppie