Zo, hij doet goede zaken Bo Je bent op een schoolreis echt veeeeeel te druk om aan je eigen kinderen te denken en als je eindelijk naar bed gaat slaap je op het moment dat je hoofd het kussen raakt. Ik moet nu nog bijkomen. De leerlingen hebben me beloofd een filmpje op YouTube te zetten, dus zodra die er op staat zal ik het hier posten ik heb er wel lol in hoor. Ben op het filmpje toch niet herkenbaar denk ik
Nienke, wat een avontuur! Lijkt me helemaal niks om daar zo te hangen. Brrrr! Wat naar dat je zusje het niet trekt. Wel fijn voor haar dat jij er bent om haar te helpen. Hopelijk gaat het gauw beter. Bo, had Simon die zeilwedstrijd? Hier druk, druk, druk. Hajo heeft afgelopen zaterdag een nieuwe vloer gestort in wat de keuken wordt. Daar mag 3 dagen niet op gelopen worden, dus lekker handig.... Maar we zijn nu iig begonnen met opbouwen ipv afbreken!
Ja simon had de wedstrijd. Eerste worden is natuurlijk leuk, maar daar hoort ook zo'n lelijke beker bij. Waar moet nou weer staan, Sonja, fijn dat de vloer is gestort. Straks kun je genieten van een prachtige keuken. Nienke, ik kan niet wachten op het filmpje. 8) Ik ga straks weer aan het werk. Ik ga straks denk ik even informeren naar of ik misschien twee dagen aan de slag zou kunnen.
Mijn zusje is net bij de HA geweest, ze hebben spruw, moet volgens de HA vanzelf over gaan en dan zijn we nog verbaasd dat zo veel vrouwen afhaken bij de BV. Ze heeft gelukkig geen blad voor de mond genomen en medicijnen geeist, anders zou ze stoppen met BV (dat dreigement werkt goed bij de HA blijkbaar) Vanmorgen om 7 uur uit bed gebeld dat mijn schoonvader weer in het ZH lag met hartklachten en ze zouden eigenlijk op de boot naar schier moeten zitten. Gaat lekker dus vandaag. Bij onze buren gaan ze een dezer dagen ook beton storten in de badkamer. We houden ons hart vast, want onze aannemer durfde dat niet aan ivm met de houten constructie van het huis. Vreemd dat een andere aannemer dat dan wel doet. Als het daar fout gaat zijn wij ook onze nieuwe badkamer kwijt
Wat een kwakzalver weer Hopelijk gaat het goed met die vloer! Bo, kan je je studie wel afmaken als je 2 dagen kan werken? Als alles volgens (mijn ) plan gaat kan de keuken in januari geplaatst worden en is hij voor Dylans verjaardag af.
Nou dan komen we hem in maart wel bewonderen. Ja ik ben echt heel kwaad geworden op de HA (mijn HA). Ik vind sowieso dat ze er een keer een LK bij moet vragen, want mijn neefje heeft het ook heel erg benauwd bij het drinken en hij heeft een enorm kort tongriempje (dat ze in het ZH dus niet door wilden knippen, was niet meer van deze tijd zeiden ze )
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=109564 Hier mijn geklaag even opgeschreven. Ik mis hier trouwens een hoop dames. Cilia op vakantie of zo? Alles goed? Pientje, hoe gaat het met je?
Hahaha staat gelijk reclame over een schoolreisje naar Praag onderaan Als je zusje bv wil blijven geven, lijkt me dat niet een slecht idee om er een lk bij te halen. Ze is nou al zo lang aan het tobben. Met de juiste begeleiding kan het misschien snel beter gaan.
Ja ik was zelf erg blij met het advies van de LK en dan is het die 60 euro echt wel waard, al moest het uit mijn eigen zak komen.
Nou het liefst stop ik even met werken en concentreer ik me op school. Kijk ik heb al geleend, dus betalen moet ik toch! Ik ga zo even bellen met de IBG. Dit baantje is echt een bijbaan hoor, er werken voornamelijk studenten. Ik zou er absoluut geen carrière kunnen maken ( sowieso is het onzeker voor alle medewerkers nu met het samengaan van de banken)
Bo, ik zou dan kiezen voor je opleiding. Mijn zus heeft een opleiding pedagogie (?) gevolgd. Ze moet alleen nog afstuderen. Al anderhalf jaar..... Ik vind dat zo zonde.
Ja heb ook een stagiare gehad die maar wacht met afstuderen, voor je het weet is je 10 jaar om en moet je ALLES terugbetalen, incl je OV-jaarkaart.