Nee nog niet, zitten veel haken en ogen aan. Zo is je werkgever toch niet verplicht je uit te betalen, ja dan houdt het op natuurlijk, ik kan niet met minder rond komen.
Ze zijn dus eigenlijk alleen verplicht om je onbetaald verlof te geven? Dat schiet dan natuurlijk niet op.
Nee idd, dus ik wacht nog even. Ik ga het wel uitzoeken, maar moet zeker weten dat ik normaal doorbetaald krijg.
Ja de knoop ik doorgehakt. Ik ga nog 4 weken werken en daarna stoppen. Nog even een buffer voor de lopende rekening ( ik wil namelijk niet rood staan, en nu ik bij de bank werk helemaal nooit weer) Nienke, wat wilde je gaan studeren ook alweer? Sonja, wat een knapperd inderdaad. En leuk dat je in de krant staat. Heb je nog gezellig met de man naast je kunnen kletsen? Taschke? uit belgie bedoel je? Cilia mis ik wel, die kwam hier toch ook nog best regelmatig. Pientje kletst lekker volluit mee met de 2009 aprila mama's. Dus met haar en de kleine in de buik gaat het ook goed.
Rood staan? Wat is dat? Oh dat stuk maand dat ik aan het eind van mijn salaris tegen kom. wij staan iedere maand maximaal rood, hebben een hypotheek, een doorlopend krediet, een studieschuld, uhm, ohja, d4e auto is ook niet van ons zelf.