April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bo, ik spin elke week 2x met die man. Tussen de bedrijven door hebben we nog wel kunnen praten :D
    Ik bedoelde idd de Belgische Taschke.

Wij staan ook best regelmatig rood, maar dat komt vooral omdat we aan het klussen zijn. Al die extra uitgaven worden betaald van de lopende rekening. Die dan weer (heel vaak) aangevuld moet worden met de spaarrekening.

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hallo, daar was ik weer eens!
    Alles gaat goed hoor, al ben ik nu al wel zat aan het worden :D
    De kinderkamer is klaar sinds van de week en gister heeft mijn moeder de wieg gebracht, hebben ze de bekleding van gemaakt, heel wat uurtjes aan gezeten, maar is erg mooi geworden!

vanmorgen bij de dietist geweest, ben me een hoedje geschrokken, ben 13 kilo aangekomen :cry: had ik niet verwacht.
    moet dus toch echt weer gaan letten op het snoepen!
    Snap niet hoe jullie dat zo goed vol kunnen houden, niet snoepen en sporten.
    Ik ga na de bevalling ook weer een poging wagen hoor!

3. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
  4. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    en mijn buik met 32 weken

vanmiddag nog even naar mijn werk, ga 2 uurtjes of zo, en dan morgenavond vergadering, vrijdag ga ik dan niet, anders is het teveel. En volgende week woensdag de laatste keer! Ben wel 100% ziek al, maar ga nog wel boventallig zeg maar

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Tja, elk pondje gaat door het mondje :D (ik weet er alles van!)

Fijn dat alles verder goed gaat. Nog een paar weekjes volhouden!

Mooie wieg en mooie buik!

6. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Dank je!
    Idd, ik doe het ook zelf hoor het snoepen, maar dnek gewoon te vaak van ach ik ben nu zwanger, afvallen komt wel weer :( moet ik niet doen he

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Je moet nu natuurlijk ook niet afvallen, maar niet teveel aankomen is wel beter. Hoef je straks ook niet zo te zweten als ik :D

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    leuk dat je er weer bent cilia. Mooie wieg en mooie buik. Ja ik zou bij een volgende zwangerschap ook veel meer opletten wat ik eet. Ik ben nu nog steeds te zwaar, en daar baal ik van. 13 kilo is nog redelijk hoor. En je hoeft ook nog maar 7 weken zag ik. Wat gaat het snel zeg!

Ik ga zo even bellen met twee potentiele banen hier in de regio. 1 van 10 uur en 1 van 16 uur ( die laatste is hetzelfde wat ik nu doe, maar dan bij een andere bank).

Maar misschien dat ik het dan in twee dagen kan doen.

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hopelijk lukt het Bo.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Nou, niet gelukt. Op de 1 mag ik niet solliciteren, is een MBO functie, dus willen ze me niet.

De andere is toch echt net zo flexibel als ik nu heb.

jammer, 8)

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Idd jammer, maar je komt vast nog wel wat tegen wat past.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mooie wieg en mooie buik Cilia. Geniet er ook nog een beetje van. Voor je het weet is het allemaal weer voorbij.

Bo succes met solliciteren. Ja jammer dat je niet aangenomen kan worden in een functie onder je niveau, is soms best wel eens lekker. Verstand op nul zeg maar.

Ja Sonja, met verbouwen vliegt het geld echt de deur uit, ik weet er alles van. Gelukkig is de rente van onze lening aftrekbaar, dat scheeld dan volgens jaar weer ;)

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nienke, wij lenen niet voor verbouwen.
    Hoe gaat het met je zusje en de kleine man?

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat waren wij ook niet van plan, maar het liep allemaal even anders helaas.

15. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Jammer Bo, lastig he om leuk werk te vinden :(
    Ik wil straks in mijn verlof toch weer gaan proberen om in de kraam te kunnen gaan werken, nu met al die tekorten moet het toch wel een keer mogelijk zijn om een verkorte opleiding of cursus te doen?

Ja...nog 7 weken, de tijd vliegt wel hoor, al ben ik het al behoorlijk zat, had ik bij Ilana pas echt de laatste 2 weken, ben benieuwd of uk eerder komt, dat gevoel heb ik al de hele zwangerschap

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ja spannend cilia, ik ben benieuwd hoe je kleine er uitziet. Dat het een kereltje wordt weten we al, ;)

Mijn schoonzus is nu 10 dagen overtijd, dus hier is het even spannend. We weten nog niet wat het wordt. Ik heb de luiertaart al klaar en het andere pakketje ook. Ik ben er klaar voor, :)

Ik ben trouwens flink ge$%$#^ door vodafone. Ik had een abonnement van 8.95 en 300 belminuten afgesloten. Nu had ik steeds enorme rekeningen. Echt heel hoog. Wat bleek nu, ze hadden me per ongeluk op 12,50 en 50 belminuten staan. Terwijl in de computer wel gewoon 8,95 stond.

Het goede nieuws is dat alles wordt rechtgezet en alles ook wordt gecrediteerd. Betekent dus wel dat ze niet alleen het verschil in abonnementsgeld moeten vergoeden, maar natuurlijk ook 250 minuten moeten compenseren elke maand. Pfff Maar goed, ik vertrouw op een goede afloop.

nienke, hoe gaat het met je zusje?
    Sonja, hoe staat het met de vloer in de keuken? Foto?

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bo, het is een kale cementvloer. Wil je daar een foto van :)

Lekker bezig bij Vodafoon :( Hopelijk lossen ze het goed op.

Cilia, nog ff wachten hoor meid. Ik vind het nu nog te vroeg. Nog een weekje of 3/4 dan mag het :D

Dylan is vanmorgen weer goed gekeurd, voor een half jaar. Hij is nu 81,5 cm en 10.350 gram.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    :) Ik dacht dat er al een mooi vloertje van was gemaakt.

Moest dylan alweer naar het CB? Ik heb nog helemaal geen oproep gehad. Isabella was met 14 maanden geweest.

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dylan is ook met 14 maanden geweest. Met 18 weer dus. Nu pas over een half jaar weer.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Annika moet ook met 18 maanden, dus eind oktober.

Ben de hele dag naar Utrecht geweest, ben nu moe. Ik ga eens een keer met de trein, op de heenweg 2x stil gestaan, een keer bij Assen en een keer bij 't Harde (had bijna op de koffie kunnen komen Sonja) en op de terug weg 20 minuten vertraging in Utrecht :evil: heb ik weer hoor.

Bo, Vodafone en dingen goed maken, dat moet ik nog zien. Ik heb ook vaak toezeggingen gehad , maar dan vinden ze daarna toch wel weer iets om je een poot uit te draaien.

Wij kregen vandaag een brief van Ziggo, dank voor uw aanmelding bij Ziggo Digitale TV, gefeliciteerd met het Extra-pakket. :confused: we hebben nooit iets extra's besteld, alleen het standaard digitale pakket en dat was gratis.

Cilia, ben je al aan het aftellen? Nog 7 weken, maar het kunnen er ook 9 woren hè, dat weet je toch wel? :)

Deel Deze Pagina