ik ben al 26 verder heb ik ook geen aanvullingen op de lijst. Lekker Bo, geen zorgen meer om het huis! Nienke, spannend, hoe gaat het met je therapie?
De therapie gaat goed, maar de therapeute is een week weg, dus het ligt ff stil. Het is hier trouwens echt heerlijk weer 8) we gaan zo lekker wandelen als Annika uit bed is. Lekker van deze mooie herfstdag genieten.
Ja inderdaad nienke, december is wel een drukke maand, maar wel gezellig. Ja wij hetzelfde hoor, na isabella haar 2e verjaardag. Nou, als we geluk hebben zijn we dus weer tegelijk zwanger, leuk hoor! Cilia, volgens mij is het een oude lijst, ik ben daar ook nog 28, Heerlijk weer inderdaad. Wij hebben vanochtend al lekker een stuk gefietst. Straks naar de verjaardag van isabella haar nichtje, ze wordt 3 jaar. Gister is mijn schoonzus bevallen van een wolk van een meisje. De zusjes zijn dus straks 13 en 14 september jarig. Gelukkig niet op dezelfde dag.
Hey april mama's, Ik vroeg me net af hoe het met jullie is? dus ik dacht laat ik hier eens kijken (telepathie). Hoe is het met jullie? met mij gaat alles prima, ik ben weer zwanger een leuke verrassing, moet dan ook erg wennen en kan het soms maar moeilijk geloven, ik voel me dan ook super goed. Met Dani gaat ook alles goed. ben erg benieuwd hoe het met iedereen is..... Groetjes Marloes.
Loesje gefeliciteerd met je zwangerschap. Hier alles redelijk, voel me wel goed nu, maar gaat met ups en downs. Bo, gefeliciteerd met je nichtje. Voor mijn geen winterkinderen hoor. Gewoon niet leuk om op 5, 25 of 31 december jarig te zijn. Ik denk dat we dus in juni weer beginnen en het lijkt me sterk dat ik niet binnen 9 maanden zwanger zou raken. Al sluit ik niets uit.
Loesje gefeliciteerd! Leuk dat je je hier weer even meld. Bo, gefeliciteerd met de nichtjes! Lekker geplanned van je schoonzusje Ik heb geen aanvulling op de lijst. Dylan is weer eens snipverkouden
Wat is er sinds 04-07 gebeurt? 01 Meliske(22) Bevallen van Dayenne 1-12-07 02 Dientje(21) onbekend 03 Taschke(22) onbekend 04 Jopie(29) bekend 05 Mama Mo(28 ) zwanger 06 Janne(?) MK 07 Cilia(24) zwanger 08 Jantina(32) onbekend 09 Harley(28 ) zwanger na MK 10 Eef25(26) onbekend 11 PRDM(25) MK 12 Punkey(35) onbekend 13 Dizzy Missy(32) onbekend 14 Tascha(22) zwanger 15 Natanya(23) onbekend 16 Em77(29) zwanger 17 Zorra(29) onbekend 18 Loesje(27) zwanger 19 Annabel(29) zwanger 20 Bosi333(28 ) bekend 21 Pientje(24) zwanger 22 Oempje(22) onbekend 23 Loeki(31) bekend 24 Mirtje(?) onbekend 25 Sandra (?) MK 26 Almira(?) bevallen van Jesse 16-8-08 27 Bambino(26) bekend
Oh ja, ik heb wel een aanvulling op de lijst. Ik ben 30, Bo is 30, Harley is 30 en andere leeftijden van de anderen zullen ook wel hoger zijn inmiddels
Ja we zijn helaas allemaal een paar jaartjes ouder nu. Loesje, leuk dat je hier ook weer bent. Gefeliciteerd met je zwangereschap. Ik ben moe en ongi. En vandaag doorgelekt, Heb ik dus echt nooit. Verder heeft Isabella in 1 week ineens 4 tanden boven die door zijn gekomen. Ze heeft er dus nu 6 in totaal. Beterschap voor dylan,
De tanden en kiezen staan hier even stil, ook op 8 tanden en 4 kiezen. Nou ja stil, ik krijg geen gelegenheid om goed te kijken Bo, da's balen. Ik lek gelukkig niet door, maar ik ben nou al 9 dagen ongi. Zal wel een bijwerking van de spiraal zijn. Hopelijk is dat gauw voorbij
Balen Sonja en Bo. Ik zit te wachten op mijn ei, ik heb hem nog niet gevoeld deze maand, toch raar na een ongi die ook amper 2 dagen duurde Annika lacht de hele dag door breeduit, dus kans genoeg om het allemaal eens goed te bekijken.
Ja gaat hard hè, maar op deze foto had ik ook moeite haar te herkennen, die uitdrukking op haar gezicht is zeldzaam, ik weet niet waar ze precies naar kijkt, maar ik vind hem onbetaalbaar. De jurk had ze van Pam gekregen, toen in de dierentuin, weet je nog.
Je het is ook een heerlijke meid. Deze is gisteren gemaakt, het gaat zo hard allemaal en ze worden zo snel groot Ze wordt echt een stoere meid.