Ik heb het helemaal over een andere boeg gegooid. IK zoek nu gewoon groepsaccomodaties, met een beetje geluk willen die ons wel voor een dag hebben, of kunnen we er voor een leuke prijs gewoon met de hele familie in. Dus voor wie zich verveeld. Ik zoek een accommodatie voor een groep van minimaal 35 personen. Voor 2 nachten heb ik dan ongeveer 400 euro te besteden. Wat vinden jullie, kan ik familieleden die willen overnachten om een bijdrage vragen? Ik weet niet zo goed of ik dat kan vragen, maar op die manier wordt het zoeken wel een stuk makkelijker.
YES, ik heb er een die vrij is op 7 december IK IS HELEMAAL BLIJ (nu even terug zoeken op internet welke het is, want ik heb wel 15 mailtjes de deur uit gedaan)
Oh wat erg, ik kan niet meer vinden welke dit is. Ik denk dat het een NIVON-huis is, die had ik op het algemene adres gemaild en nu krijg ik dus van dit ene huis antwoord ... nou ja, het voldoet aan al onze eisen, ligt in Bennekom, dus ook wel centraal en we kunnen er ook overnachten.
Nou ik heb nog geen bericht wat het kost, dus ik juich niet te hard maar er is een begin. Ik hoef iig niet naar een andere datum te gaan zoeken, dan liever iets dieper in de buidel tasten. Ik blijf zoeken, maar de ergste druk is er af.
Nou ik zie het helemaal zitten. De prijs idd even afwachten, maar dat zal bij de NIVON wel meevallen. Mijn oma was altijd lid van de NIVON, hebben daar ook wel feesten gegeven ... ergens wel heel mooi dat we daar nu terecht kunnen. Zou helemaal in de gedachte van mijn opa en oma zijn. wordt er gewoon emo van. Oh vandaag ook weer ongi geworden.
Nederlands Instituut voor Volksontwikkeling en Natuurvriendenwerk) Vroeger was je lid van de PVDA, de VARA en de NIVON de eerste twee heb ik ondertussen opgezegd en van de derde ben ik nooit lid geweest, maar dat was vroeger anders.
heeyheey ik ben ook een april 2007 mama.. mijn zoontje is geboren op 5 april 2007 wat leuk dat er een site bestaat waar moeders samenkomen die kindjes hebben van ongeveer dezelfde leeftijd
Ik wist ook dat jij dat al wist Sorry, word flauw nou. Gister de 2e verjaardag gevierd van ons neefje.Er waren kinderen 5 kinderen in de leeftijd van 4 maanden tot 5 jaar. De kinderen hebben toch gespeeld. Het was zo leuk. Dylan was helemaal bekaf gisteravond
Heel gezellig en verslavend. Nieuwe mama's zijn altijd welkom, want we hebben wat last van leegloop Ja, samen spelen is helemaal het einde hè. Annika vind het ook heerlijk. Ze vind het maar niks dat haar neefje nu een week bij opa en oma is, ze wil steeds naar hem toe en dan laat ik zine dat het huis leeg is en we alleen de dieren verzorgen, dat snapt ze nog niet helemaal.
Hoe gaat het nu met je zusje Nienke? Laat ze zich nu een beetje verwennen door je moeder? Gaat de bv al beter?