Bedankt dames, Over dat zweten. Heb ik toevallig net gevraagd aan mijn VK vanmiddag. Dat zijn hormonen. Klamme zweet, opvliegers enz..... Heel normaal en heeft te maken met ontzwangeren. Kan dus wel enkele maanden duren,
Nou dan haal ik misschien de 70 kg nog wel , ik kan mijnoude spijkerbroeken nog lang niet aan, dus er moet echt nog wel het een en ander af.
Ik ben ruim 8 kg kwijt, nog 5 te gaan, maar ik denk dat het anders verdeeld is dan voor de zwangerschap.
Taschke, dat heb ik ook hoor meis! Denk dat dat heel normaal is en iets is waar we doorheen moeten. Toevallig net met mn man over zitten praten. Mijn baas heeft vandaag ook nog eens mn verlof ingetrokken, dus ik kan ook nog eens 2 weken eerder aan de slag dan verwacht... We zullen wel zien... t komt vast goed, toch? Bosi, goed hoor! Ik moet er nog 15! Kim is nu ook begonnen met slecht drinken trouwens. Tascha, ging Joshua ook zo spugen van dat spul? Niet mijn dag vandaag, erg jammer... En helaas reageert er hier ook bijna niemand op me snik....
lieve mo, niet mijn bedoeling om je over het hoofd te zien. Ik lees nog erg selectief. Vervelend dat je zo'n rotdag hebt. Meestal zit als er 1 ding tegenzit ook ineens meer dingen tegen. Misschien reageert je meisje ook een beetje op jou stemming? Hoezo is je verlof ingetrokken? Kan dat zomaar?
Dat kan toch niet zomaar? Je hebt toch gewoon recht op 16 weken verlof, of heb ik iets gemist? Alleen vakantiedagen kunnen teruggeroepen worden, maar dat kan volgens mij alleen schriftelijk en mét motivatie. Weet je ook waaro je eerder moet beginnen?
Ik heb ook 2 nachten gehad dat ik badend in het zweet wakker werd,afgelopen nacht gelukkig niet. Wist niet dat het met de hormonen te maken had. @Mo,verlof ingetrokken? Mag dat zomaar dan? Laat je het erbij zitten? Ik heb ook ff mijn album volgepropt met foto's
Ik ga even kijken Oh even voor iedereen die zich afvraagt of de kleine wel in de box mag slapen. Hier een stukje uit de folder over BV 2.3 Rooming-in Tijdens de kraamdagen en ook daarna is het voor de borstvoeding van belang dat moeder en kind zoveel mogelijk in één ruimte verblijven. Dit heet rooming-in. Rooming-in geeft u als moeder de beste mogelijkheid om goed in te spelen op het gedrag van de baby. Dit is van belang voor het op gang brengen van de borstvoeding en het stimuleren van voeden op verzoek. Zolang u en uw baby het als plezierig ervaren, kan het verblijven op één kamer voortduren.
Ja hij vond het heerlijk,maar was ook wel verbaasd,hij genoot er wel van. Na een tijdje begon hij lekker te trappelen. Maar moet zeggen dat hij vaak zo verbaasd kijkt met grote ogen
Dus de eerste tijd is het prima om zo vaak bij elkaar te zijn, Ben ik blij om, want dat vind ik ook veel leuker. Leuke foto's pientje. Ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat het een knapperd is, Je dochter ziet er ook erg trots uit. Ook een moedertje, Isabella kwam pas na 5 a 5,5 uur vannacht.
Ow wat een heerlijke nacht Bosi *jaloers* Hier een wat mindere nacht. Hij was van 02.30 tot 4 uur wakker en toen om half 7 weer en sliep om half 8 weer. Ben Jennifer aan het klaarmaken. Menno brengt haar weg, dan ga ik mooi ff slapen!
Hier was de nacht ook minder, ze was er maar 2x maar ze heeft enorm moeilijk gedaan met voeden, dushet durde zo lang
goede morgen dames! Hier komt de bv op gang en madam komt nu om de 2 a 3 uur 's nachts, dus het is hard werken Mijn man gaat er gelukkig zonder morren uit om me te helpen.... Maud slaapt ophaar eigen kamertje en dat bevalt ons goed. Het geeft ons rust. Ik zou geen oog dicht doen volgens mij, reageer op elk geluidje Als ik straks wat meer beneden ben denk ik dat ik haar ook lekker in de box of kinderwagen leg en evt 's middags nog even in bed ( als middag dutje) en 's avonds lekker in haar bedje. Maar dat zal de praktijk nog uitwijzen of het werkt Heb al wel ontdekt dat alles wat je van te voren bedenkt, niet altijd uit komt oh daar komt mn ontbijtje! ( voordeel van nog kraamhulp hebben )
Nee het lijkt me niet dat die 4 uur later komt en het komt echt uit haar kontje in niet uit haar mondje Ze wordt helemaal rood en dan hoor je brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Meliske, is het darten op tv? Dizzy ons meisje draagt 's nachts een romper en een boxpakje. Zorra wat zielig voor je dcohter de waterpokken. jJukt het erg? Of heeft ze er nog niet echt last van? Pientje, Frummel kreeg pas na een paar weken kramp. Taschke, ik kan ons meisje ook geen minuut alleen laten. Ik krijg daar een heel erg zwaar gevoel van in mijn maag. Ook al is ze bij mijn ouders voor een half uur. Ik krijg het spaans benauwd. Ik ga dalijk 1 dag werken en kijk het tot het einde van het jaar aan en anders stop ik ermee. Ik ga mezelf niet kwellen. Bosi, ik leg frummel na leke voeding in bed. Wij vinden dat dat hoort, daar hoort ze te slapen en in de box te spelen. Hoewel... als ze 's avonds in haar bedje in slaap is gevallen, dan leggen we haar wel in de box, want moeders gaat dan naar bed en mijn man geeft de laatste fles om 23 uur. Ik hoor haar dan iig niet huilen. 's Nachts slaapt ze in haar wiegje naast ons. Loeki, ik dreef ook mijn bed uit. Normaal slapen we met het raam open, maar dat lijkt me nu ook te koud voor de kleine. Maar ik dreef ook. Nu niet meer, ik had het vannacht zelfs koud. Mo waarom moet je eerder beginnen?