April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nienke, al uit gestreken? Ik had ook altijd een hekel aan strijken. Maar sinds Dylan er is strijk ik regelmatig. Het gaat nu ook veel beter als voorheen. Begin het zelfs leuk te vinden :(

Bo, mooi dat het gelukt is met de laarsjes!
    Voor schoenen geld het zelfde als voor kleding, voor jongens. Gewoon veel minder keus :cry:

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja hor gaat wel, 1 mand klaar, nog 3 te gaan

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb meestal niet zoveel gelukkig. Hajo z'n kleding strijk ik eigenlijk niet. Van mezelf maar een paar dingen. Het meeste is van Dylan, want ik vind dat hij er netjes bij moet lopen.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    IK ook, maar nu het weer minder is en alles in de droger moet heb ik meer te strijken, theedoeken zien er anders niet uit en zo

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Theedoeken strijk ik standaard. Is zo gepiept, zijn er niet zoveel.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    De stucadoor is trouwens klaar, Hajo heeft de vloer geëgaliseerd en hopelijk lukt het nog om te tegelen voordat hij weg gaat. Er zit schot in!

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jaap moet zaterdag tot 15 uur werken, we willen wel komen, maar zeg nog niet voor 100% toe.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Fijn dat er schot in zit. :D Ik ben erg benieuwd.

Nienke, hier was ook niet veel keus, alleen precies het paar dat ik wilde was er nog. Hier alleen ecco's in maat 20 en 23. Ik heb ze ook nog in mijn handen gehad.

Ik strijk blouses en pantalons.

Ik ga zo nog even sneupen op MP. Ik ben nog steeds opzoek naar een leuk regenpakje. Ik heb nog niks gevonden.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier nog wel in maat 22, maar die past ze dnek ik van de zomer pas en dat vind ik zonde.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Zou ik ook niet doen inderdaad. Zonde. Ik heb nu ook 21 gekocht, en daar komt ze de winter wel mee door.

Er is hier zaterdag in de buurt een goede doelen braderie met tweedehands kinderkleding en speelgoed.
    Lijkt me echt leuk om even te sneupen.

Waar het ook altijd leuk is om te kijken is een markt van het Leger des Heils. Daar zijn dan nieuwe spullen bij winkels gratis gekregen en dn voor 1 euro verkocht op hun eigen markt. :p

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Jammer Nienke.

Dylan eet al weken, zo niet maanden, slecht. Bijna geen brood en aardappels en groente. Zou het helpen als ik hem helemaal geen tussendoortjes meer geef? Hij loopt nu elke keer naar de kast voor wat lekkers (wat hij overigens lang niet altijd krijgt).

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Misschien kun je tussendoor crackers geven.
    Isabella eet als ik brood met haar wil eten ook niet altijd. Maar dan wil ze wel tussendoor. Ik heb cracottes gekocht(volkoren) Die eet ze tussendoor op. En af en toe natuurlijk een koekje.
    Verder kun je hem in plaats van aardappelen ook pasta geven. Tortelini doet het hier goed.

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ja zeg, ik ga daar een beetje apart koken voor Dylan ;)
    Macaroni, nasi of soep gaat wel goed. Maar dat krijgt ie niet elke dag.
    Als ik hem een cracotte geef ipv een boterham gaat die meestal wel op ja.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    :)

En als je een volkoren cracotte neemt is dat ook goed.

Eet hij ook appels en banaan. Dat is namelijk ook prima.

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik moet wel heel veel bij lezen :D
    Alles goed hier?
    Vandaag alweer 37 weken!
    Gisteren bij de vk geweest, moesten even naar het z'huis voor een echo, ze dacht dat hij weer in stuit lag, maar gelukkig ligt hij nog goed :D
    Ze schat hem op 8 pond met 40 weken, dus net als Ilana.
    Ben nu een beetje grieperig, mijn oren zitten dicht.
    Maar ik hoorde dat alle april mama's niet zo lekker waren vlak voor de bevalling... Ben benieuwd! Hij mag vanaf zaterdag komen, morgen trouwen mijn zwager en schoonzus, dus dan nog even niet.

Zaterdag vrijgezellenfeest geweest, was even drama vooraf. Ik zag het niet zitten om mee te gaan, veel buikpijn en spierpijn in mijn benen en mijn bloeddruk was wat hoog. Maar kreeg zoveel commentaar van mijn schoonvader dat ik maar wel mee ben gegaan, anders had ik achteraf zoveel gezeur gehad, dat was het ook niet waard...
    Schoonvader vond dat we de zwangerschap beter hadden moeten plannen :evil: belachelijk....
    Het feestje was wel leuk hoor, alleen het lopen niet, dat deed erg pijn. Ik kom nu ook niet echt de deur meer uit, alleen met de auto nog.

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hoi Cilia! Leuk dat je weer even iets van je laat horen. Fijn dat Uk toch niet weer in stuit ligt. Ik zal voor je duimen dat ie zaterdag komt!
    Ik zou trouwens willen dat ie vrijdag komt. Alleen om je schoonvader een loer te draaien :oops:

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    he cilia, :D

Fijn dat het goed met je gaat. Je mannetje mag nu komen.
    Schoonvader heeft maar rare ideeen hoor, :confused: , plannen kan niet altijd, :) en al helemaal niet om rekening te houden met een vrijgezellenfeest, ;)

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bedoel je ons?

Zijn er al novembermama's bevallen?

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik voelde me prima voor de bevalling. Alleen de nacht dat ik weeen kreeg toen moest ik even vaak naar de wc. Maar dat is normaal geloof ik, ;)

Maar wel een hele leuke tijd om een kindje te krijgen nu. Lekker weer, gezellig donker. :p

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Gezellig donker? Ik heb er zo'n hekel aan dat het weer vroeg donker wordt. Nog ff en ik ga gelijk met Dylan naar bed. Doe mij maar lange zomeravonden!

Deel Deze Pagina