April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik wil het hier eigenlijk wel bij laten, maar dat kan ik toch niet ;)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Leuk nienke, :p

Wij geven 30 euro.

Boekjes, tamboerijn, puzzel, poppenbed en een pop.

Voor de andere kids van mijn schoonzus ongeveer 5 euro per kind( 2 kinderen). Voor het meisje van 3 een puzzel die je zelf nog in moet kleuren met stiften en vingerverf. En voor de baby een knuffel met dekentje en ik denk een knisperboekje.

Voor de rest zijn we weer failliet want onze ex huurder heeft veel te veel gestookt en we mogen 300 euro betalen aan essent, :evil:

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Man het zit jullie ook niet mee hè Bo. Hier moet toch ook echt het nodige hout buiten vervangen worden. Ik weet werkelijk niet waar ik het geld vandaan moet halen, maar het MOET.

Ik wil ook niet veel meer dan 30 euro uitgeven met Sinterklaas. Het weekendje weg met mijn ouders is al duur genoeg.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ja inderdaad, als de kozijnen moeten dan moet dat ook echt. Misschien kunnen je schoonouders iets voor jullie betekenen?

Ik heb wat kleertjes op MP gezet die Isabella nooit aan doet. Een prachtige jurk, maar omdat ze zo dunnetjes is zit de jurk haar niet zo goed.

Ik ben al een setje kwijt, en ook het jurkje en schoentjes ben ik nu over in onderhandeling.

Was het leuk gister?

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heel gezellig.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Idd heel gezellig :D

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Fijn, :D

Vandaag gelukkig niet teveel gepland. We gaan straks wandelen of een stukje fietsen( de hond moet toch uit) en vanmiddag lekker rustig aan.

Gister heeft simon een hoekje voor Isabella gemaakt. Tafeltje met een bankje. Heel leuk geworden.

Vanavond ga ik ook eindelijk weer eens bezig met mijn school. Ik heb een perfecte aanbeveling bedacht. Dankzij 1 van de april mama's ben ik op het idee gekomen. Volgens mij heeft Em mij eens verteld hoe zij het graag zou willen na de bevalling ( werken) en dat heeft me dus op een idee gebracht.

:p ik ben erg blij.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Heeft Simon de meubeltjes zelf gemaakt? Leuk hoor!
    Fijn dat je zo blij bent :D

Ik ben ook blij. Hajo en m'n vader zijn de keukenvloer aan het tegelen!

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Kijk, dat schiet op sonja. Ben benieuwd naar het resultaat. Is de keuken dan helemaal klaar?

Nou, simon maakt het niet echt zelf hoor. Het bankje had Isabella gekregen voor haar verjaardag, en verder heeft hij een plank opgehangen, :)
    Maar, hij heeft wel ons computermeubel/ playstation3 meubel zelf gemaakt. Erg mooi ( vind ik)

Oja, nog vergeten te vertellen.

Isabella heeft gister een driftbui gehad, :confused: . Ze was al niet helemaal lekker ( tandjes) en toen mocht ze iets niet. Ze was echt een half uur overstuur en heeft zelfs overgegeven van de driftbui.
    Wel even schrikken hoor.
    Simon was vroeger ook zo, dus hij herkende het wel.
    De tip om haar te negeren is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar goed, we kunnen het nu beter meteen goed aanpakken.

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Als ze klaar zijn met de vloer is de keuken zover klaar dat ze kunnen inmeten. Volgend verlof van Hajo wordt die dan geplaatst.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Morgen, zal vanavond wel te donker zijn denk ik :D

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik krijg een beetje het gevoel dat ik net zo goed niks kan schrijven, :(

14. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Sorry Bo, ik zit op m'n werk en ik forum ff tussendoor. Heb geen tijd om uitgebreid te reageren op dit moment.

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Heb nu ff tijd.

Wat vervelend dat Isabella zo driftig is dat ze gaat spugen. Dylan is ook driftig hoor, maar niet zo erg. Negeren werkt hier (nog) niet. Ik doe het wel, maar hij houdt niet op. Het was gisteravond ook weer feest. Hij wilde niet uit bad. En de hele buurt heeft het geweten hoor. Hij liep helemaal rood aan.

En toch is het een lief toetertje :)

Kan je de kosten van Essent niet op je ex-huurders verhalen?

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou Bo toch, lieve meid, ik vraag om een foto van Isabella's mooie speelhoek en dan schrijf je dat we niet reageren. Sorry, ik heb het echt verschrikkelijk druk vandaag. Jaap is ziek. Schilder is bezig. M'n moeder moest naar de tandarts (en dan durft ze niet alleen) Nou ja, druk druk druk dus.

Driftbuien kennen we hier gelukkig (nog) niet. Ik ken ze wel van mijn neefje. Die stond idd ook te kokhalzen van woede. Negeren is makkelijk gezegd, maar als je er wel op reageert weten ze dus dat het effect heeft en dan doen ze het dus steeds weer. Ff doorbijten Bo, het gaat over, ik denk wel dat ze nu aardig in de peuterpubertijd komen.

Voor Annika heb ik vandaag hele mooi winterschoenen gekocht. Donkerroze Ecco's met Gore-Tex, dus laat de sneeuw maar komen. Ik zal proberen straks nog een foto te plaatsen met haar nieuwe schoenen en nieuwe Name-It jurk. Het staat zo super stoer.

Zo weer naar de psych. Ik heb nu bij de TP ff nachtrusttabletten gehaald, want ik slaap zo licht dat ik van het minst of geringste wakker word. Heel vermoeiend.

Mijn schoonouders hebben de hoop op de verkoop van hun huis laten varen, helaas zit het er voorlopig niet in.

Bo, hoe bevalt het 'vrije' leven ;) nu je niet meer hoeft te werken? Red je het een beetje?

Zo nu snel aan het eten beginnen, want we moeten om 17 uur eten.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Sorry, :( Ik was een beetje te voorbarig, ik weet het. Ik ben ook nog een beetje aan het ontstressen.

Ik weet ook wel dat jullie het ook druk hebben.

Jammer voor je schoonouders nienke, :(

Annika ziet er prachtig uit. Ook al groot geworden,

Sonja, lekker gewerkt?

Vandaag wel lekker vrij gehad, maar ik moet er nog even aan wennen. Ik heb een druk jaar gehad, en dat moet nog even uit mijn systeem.

Foto van het hoekje zal ik morgen maken.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach Bo, we begrijpen het wel hoor, geeft niks, lucht je hart maar lekker.

Ik ben van mijn trauma verlost :D nou ja, zo makkelijk is het niet, maar ik ben eigenlijk wel zo'n beetje 'genezen' verklaard. Nog EEN keer, over 2 weken.

Ik ben nog wel met mijn lijstje van 20 punten bezig. Morgen ga ik naar de sportschool om mijn abbo om te zetten in ONBEPERKT en dan wil ik ook BodyBallance gaan doen, eens soort yoga. Heb er nu al zin in. Kost maar 10 euro per maand meer en ik heb wel een rustmomentje in mijn week nodig.

De schilder is druk geweest vandaag, veel houtrot, dat wel, maar nog niets zo erg dat we hele kozijnen moeten vervangen, het kan allemaal nog met kunsthars gerepareerd worden. Dus nog geen timmerman hoeven zoeken.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Sonja hebben jullie al telefoon gehad?

Deel Deze Pagina