Gefeliciteerd nienke, dus alweer bijna klaar. Voel je je ook al echt van je trauma verlost? Goed hoor. Lid worden van de MR is altijd goed. Ik word altijd het liefst overal lid van waar je mee kunt beslissen. Yoga is trouwens erg goed voor je lichaam. Ik ga daar volgende week mee aan de slag. Gister heb ik veel aan mijn school kunnen doen. Dat voelt goed. Ik ben nu al de enquetes aan het verwerken. Morgen ga ik er weer naartoe. Isabella moet trouwens leren praten, want ze wil vanalles vertellen, maar dat lukt niet altijd. Daar wordt ze soms een beetje boos om.
Gaan jullie ook met Sint maarten lopen? Isabella gaat met haar nichtje mee in het dorp waar simon vandaan komt. Ik ga zelf een lampion maken, In Deventer deden ze dit helemaal niet.
Nee, ik vind Annika daar nog te klein voor eigenlijk. Volgend jaar mag ze van mij lopen. Lampionnen maken ze hier op het KDV. Wat vragen jullie voor kleine cadeautjes voor Sinterklaas. Grote Duplodozen zijn geen sport, maar ik zoek leuke kleine cadeautjes. Heb je veel werk aan de enquettes? Ik vond dat altijd wel leuk werk, maar wel bewerkelijk.
Isabella kan mee in de buggy, dus dat is te doen. Ze gaan ook in een grote groep bij een paar mensen langs en daarna naar het dorpshuis. Voor Isabella hebben wij boekjes, puzzels en dingen die muziek maken. En natuurlijk het poppenbed. We vragen: knutsel spullen ( vingerverf, papier enz.) en een pop voor in het bed. Misschien nog wat kleertjes voor de pop. De enquetes zijn best wel makkelijk in de voeren. Ik heb een code boek, dus als iets ja is kan ik 1 invullen en anders Nee: 2 Alle antwoorden hebben een nummer. Behalve natuurlijk de open vragen. Ik heb er nu 51 verwerkt, nog ongeveer 49 te gaan. In SPSS doe ik het.
SPSS oh dat heb ik ook eens gebruikt, weet niet eens meer waarvoor. Ik vraag potloden en papier, verf vind ik haar nog te jong voor, dat zit meer in haar mond ben ik bang. De meeste knutselspullen zijn 3+ dus de keuze is beperkt. Ook kooksetjes zijn (bijna) allemaal 3+. Ik wil eigenlijk een houten keukentje voor haar. Met poppen heeft ze (nog) niks.
Ik ga zo naar mijn eerste BodyBalance les een combi van Yoga, Pilates en Tai-Chi. ik ben heeeeeeel erg benieuwd of ik het leuk ga vinden.
O moet Hajo alweer weg dan? Wat gaat dat snel zeg, Bodybalance, klinkt wel gezond, Een keukentje is leuk inderdaad. Vindt ze dat wel leuk? Ja ik denk trouwens dat verf nog niet zo goed is. Pff wat is ze trouwens bewerkelijk de laatste paar dagen. Ineens huilen om niks, boos om niks,
Het was niet eens zeker dat hij er afgelopen zaterdag nog zou zijn Het is SUPER, uurtje is zo om.Wel fijn dat ik iig de klassieke Pilates ken en dat ik ook weet over welke Yoga houdingen ze het hebben (uit Wii-fit ) Ik vind haar nog te klein voor verf, tenzij je graag je woonkamer wil schilderen We worden hier ook simpel, vanavond is ze zelfs zonder eten naar bed gegaan, ze wilde niets.
Meiden, we hebben nog steeds geen telefoon gehad. Hajo is gewoon nog thuis. We hebben er wel onverwacht een logé bij. Een vriendin van ons heeft de verkering uit en dat gaat niet helemaal vlekkeloos. Ze woont tijdelijk bij ons in huis en wij proberen een beetje te helpen dat ze de zaken op een goede manier af kunnen handelen. Ik weet niet hoe lang dit gaat duren.
Ja klopt nienke, annika vond het keukentje toen al leuk. Sonja, dus als goede vriendin iemand in huis. Fijn dat je dat doet. Ik hoop voor haar dat ze er snel uit is. Wens haar sterkte! Isabella wilde gister ook niks eten, pff. Ja een droge boterham. En vanochtend had ze erge honger. Twee boterhammen, een banaan, een cracker en een rijstwafel. Anderhalve beker melk en wat druiven, Ik ga zo naar school. Even afspraken maken over de laatste dingen die moeten gebeuren.
Ik hoop ook dat ze er gauw uit is. Langer als 6 weken gaat het iig niet duren Klein vreetzakje Succes op school.
Krijg ik net een pb van iemand die ik niet ken. Of ik op haar kindje wil stemmen. Laatst hier ook al een oproep. Erg vervelend.
Ik heb ook een vriendin die nu in een scheiding ligt. Nooit leuk. Ja die pb kreeg ik dus ook. Heel vervelend. Flauw ook, want ik stem alleen wanneer het me aanspreekt.
Wat ben jij een goede vriendin Sonja. Hoe goed ik ook vriendinnen ben met iemand, het is dan al snel ZIJ er uit of JAAP er uit, want die wens geen vreemden in huis, nog geen logé is eigenlijk welkom. Gelukkig heb ik daar dan nog wel een stem in, maar als het aan hem lag ... Succes op school Bo. Ik stem niet op bedelaars.
Nou loge's mogen hier wel komen, maar een paar dagen een "vreemde" of geen "gezinslid" in huis benauwd mij ook heel snel. Zelf ging ik nooit uit logeren vroeger. Ik ben erg op mezelf. Tenminste, ik heb heel veel ruimte voor mezelf nodig.
Oh ik vind logé's in huis heerlijk, maar het is ook bijna altijd familie van mij. Jaap heeft geen familie die hier komt, alleen zijn ouders en die blijven nooit slapen.