Nienke, Hajo eruit lijkt me Even zonder gekheid. Ik zie er ook erg tegenop dat ze misschien een aantal weken bij ons is, maar ik kan haar toch niet op straat zetten?
Nee dta kan ik me voorstellen, maar heeft ze geen familie bij wie ze terecht kan. Toen het uit ging tussen mijn zusje en haar vriend heeft ze een huisje gehuurd.
Familie is geen optie. En de wachtlijst voor een woning is in Putten 10 jaar ofzo. En ze heeft geen geld op dit moment om iets te huren. Ze is 21. Ze zit in de ziektewet en ze wacht op een uitkering. Verder zitten ze samen financieel nogal in de sh*t. 't Is gewoon een erg moeilijke situatie.
Dat is dan idd zwaar K voor ze. Ik bedoel ook niet en heel huis huren, maar ergens een stacaravan of zo.
Ook een caravan kan je niet huren zonder geld. En ze wordt over een aantal (max 6) weken opgenomen in een herstellingsoord, waar ze o.a. psychische hulp krijgt.
Nou daar ben je klaar mee wel lief van je, maar ik zou niet in jouw schoenen willen en kunnen staan, dat zou me echt mijn huwelijk kosten
Hajo gaat straks varen, dus dat zij bij ons logeert gaat me geen huwelijk kosten. Maar ik denk dat ik het nogal lastig vind om met haar samen te leven.
OH zo bedoel je, het kost je een vriendschap als ze te lang blijft plakken. Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik kan mijn zwager luchten, maar 10 dagen samen met hem op vakantie is al een ramp, laat staan dat ik met hem zou moeten samenleven snapst. Gelukkig gaar ze dit jaar in een eigen huisje en zien we ze niet te veel
Zo dat is niet niks dat het meisje meemaakt, Sonja, nu al goede afspraken maken. Het is jou huis, dus het gebeurt zoals jij dat wil. En als dat nu al duidelijk is, lijkt me dat het 6 weken wel goed moet gaan. Geef haar bijvoorbeeld naast een eigen slaapkamer, als je nog een kamer over hebt, een eigen "woonkamer" Dat hadden we bij mijn moeder ook. En dan heb je beide toch nog je "eigen"
Ik probeer net onze vakantie met Ryanair te boeken, betalen we 2,99 euro per volwassenen en 40 euro voor een baby
Bo, afspraken maken gaan we vandaag of morgen doen. Anders werkt het echt niet. Een kamer over hebben we niet. Ze slaapt op zolder, tussen de zooi..... Eigenlijk heb ik helemaal geen plek voor haar, maja het moet maar ff.
Ja en dan nog 90 euro aan belastingen Foto ! Foto ! Foto ! Foto ! Foto ! Foto ! Foto ! Oh ik heb spierpijn van die BodyBalance van gister, maar het was leuheuk