April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Dat is goedkoop! :confused:

FOTO Sonja, leuk!

Ik ga het blok kijken

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Het is een stuk duurder dan vorig jaar.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Nou ik vind het geen geld.

Ik heb net de 100e enquete verwerkt. Zo is het klaar. Straks nog leuke grafiekjes maken, ;)

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dit staat in de nieuwsbrief van Etos. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar Dylan bukt, rent en klautert al een poosje :D
    En hij is geen zij :(

Bo, ben benieuwd naar het resultaat van je enquete. Is het die we vorig jaar ingevuld hebben?

Nienke, komt vast van de "kredisis" :D

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    We hebben gisteravond een goed gesprek gehad met m'n vriendin. Dingen duidelijk afgesproken. Moet goed gaan.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dylan is van z'n 2 slaapjes af. Hij slaapt nu alleen nog (meestal) 's middags een uur of anderhalf, twee.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    :)

Ja Isabella loopt, rent, klimt en bukt ook al een hele tijd.

Sliep Dylan nog twee keer? Isabella slaapt al bijna 5 maanden nog maar 1 grote slaap. Van 12.30 tot 15.30. ( ongeveer)

Dus nu slaapt hij nog maar 2 uurtjes. Hoe laat gaat hij dan slapen?

Goed dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Het gaat inderdaad gewoon goed komen.

Ja die enquete was van vorig jaar.

Ik ga zo weer even schoonmaken en was opvouwen. :x

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dylan ging altijd rond 20.00 naar bed, maar ik merk dat dat te laat voor hem is. Of eigenlijk moet hij te vroeg opstaan. Streven is nu om hem tussen 19.00 en 19.30 in bed te hebben. Dan gaat het wakker worden 's ochtends ook beter.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    O ik bedoelde eigenlijk s'middags.

Isabella ligt in de avond tussen 19.00 en 19.30. Dat is precies goed.

Oja, we moesten 300 euro betalen aan essent voor stookkosten. Nu krijg ik van nuon de eindrekening: 400 euro terug, :confused: . Ik heb gebeld, en het klopt. Mij hoor je niet klagen!

:oops: Ik heb voor een eventueel tweede kindje al de meisjes en de jongensnaam gevonden. Van de meisjesnaam kan ook een jongensnaam worden gemaakt en andersom. Bijvoorbeeld Daniel - Danielle ( dat zijn ze niet hoor, :) )

Nu nog maar eens zwanger worden over 4 maanden, ;)

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Annike rent, loopt trap, bukt, enz. Ik denk dat traploen er al bijna een jaar in zit :)

Annika heeft een slaapje, maar dat is eigenlijk nog niet zo goed. Ze is vroeg wakker, wil dan om 10 uur weer haar bed in tot een uur of 12 en dan wil ze er pas weer in rond 18 uur. Gevolg: ze wil geen avondeten meer, 19 uur haalt ze bijna nooit. Meestal ligt ze er direct na het eten tussen 18.30 uur en 19 uur in, maar ook al wel 2 keer in de week voor 18 uur. Ik kan haar gewoon niet langer wakker houden. Ze is echt een ochtendmensje, net als mama.

Lekkere meevaller Bo, wij krijgen nooit iets terug :(
    Jij bent echt al aan het aftellen naar je volgende zwangerschap, wij hebben niet zo'n vaste datum in ons hoofd. Zeker niet voor Annika's 2e verjaardag.

Fijn dat je afspraken gemaakt heb Sonja.

Nou het schilderwerk ligt al weer 2 dagen stil door het weer :( maar het knapt wel enorm op hoor.

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Je kan maar vast een naam hebben :)
    Fijne verrassing van Nuon!

Dylan heeft geen vaste slaaptijd, meestal net voor of net na de middag.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Ik vraag meestal aan Isabella of ze naar bed wil. Dat is vaak "ja" en ze staat al met haar knuffelkoe bij de trap.

Annika lijkt inderdaad een ochtend mensje. Maar dat is ook niet erg. Iedereen heeft zijn/haar eigen ritme.

Fijn dat je resultaat ziet nienke. Foto als het klaar is?

Vanavond komt er een spectaculaire aflevering van House heb ik begrepen. Ben benieuwd. Ik kijk eigenlijk nooit meer, simon wel.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wij kijken trouw, maar sinds Peter R. de Vries een Emmy heeft gewonnen stelt die prijs in mijn ogen niet veel meer voor.

JA het ziet er echt goed uit om het huis, morgen hopelijk mooi weer.

Wij vragen ook of Annika naar bed wil, heel soms blijft ze spelen, maar meestal loopt ze naar de deur, zwaait ze en loopt naar boven.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Chips dat is spannend.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Ja een hele leuke aflevering. Leuke cliffhanger ook, :)

Afwachten tot volgende week....

Wij zijn vanochtend lekker even weg geweest. Naar de kringloopwinkel en Action. Bij de kringloopwinkel heb ik een mooie grandfoulard gehaald voor maar 6 euro. Kan ook als sprei op bed. Ik ga nog even denken waar ik hem voor wil gebruiken.
    En bij Action moest ik wat huishoudelijke spulletjes. Diepvrieszakjes, boterhamzakjes, huisvuilzakken, spul voor in het toilet en een stokje met een lichtje voor de lampion.

De lampion heb ik zelf gemaakt. Het is een nijntje. Als hij helemaal klaar is maak ik een foto en laat ik de lampion zien.

Oja, en nog condooms gehaald bij Action. 3,60 euro voor 24 stuks.
    Ik hoop dat ze passen, :)

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Annika kan zelf haar schoenen aantrekken :confused: :D

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    :thumup:

Wat goed zeg! Knappe meid!

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat voor GF heb je gekocht? Ik heb dat ook te vaak, iets kopen waar ik later een doel voor zoek, op die manier geef ik dus veel te veel geld uit :(

Heb je nu genoeg condooms om die 4 maanden door te komen? Ik heb dus laatst ook een voorraad aangeschaft, wij doen het zo weinig dat ik er nog maanden mee toe kan :)

House was idd erg spannend.

SONJA, hoe gaat het? Je bent zo stil :( het gaat toch wel goed met je?

Denk ook aan jezelf hè.

Ik voel me op dit moment helemaal TOP. Het lijkt alsof ik de hele wereld aan kan. Geen idee waar ik de energie vandaan haal, maar het voelt fantastisch.

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Je bent aan het helen van je wonden. Door het verwerken van je trauma begin je weer jezelf te worden.

Goed hoor! Ben echt blij voor je. Eindelijk weer vooruit kunnen!

Nee met de condooms kunnen we niet zo lang. Ik heb altijd 2 weken elke dag zin. En 1 week geen zin, en 1 week ongi.

Ik hoop alleen dat deze condooms een beetje goed zijn.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou als er bij ons een six-pack in de maand door gaat is het veel, denk dat we daar bijna 2 maanden mee doen. We hebben het gewoon te druk en zijn 's avonds vaak zo moe dat het er niet meer van komt. Daarnaast doen we het niet als ik ongi ben, of als Jaap standby is (ben al meer dan eens onderbroken en dat is ECHT geen pretje)

Deel Deze Pagina