Ja ha ha, Isabella trekt ook haar slaapzak uit. Tijd voor de rits op de rug, Nee wij hebben ook geen sex als ik ongi ben hoor, En simon is ook vaak moe na het werk, dus dan wordt het vrij-zo altijd. Lijkt me ook niet prettig dat hij ineens weg moet, Even snel afmaken is ook zo stom, Sonja, hoe gaat het?
Ff gauw een berichtje van mij. Het gaat goed. Wel druk. Gister waren m'n schoonouders 40 jaar getrouwd dus daar zijn we geweest. Vanavond krijgen we mijn zwager op visite.
Nou vandaag heb ik weer een klein stukje van de keuken geschilderd. Het is immers weer vakantie. Ik moet nu alleen de plinten langs het plafond nog en dan eigenlijk nog het plafond witten. Verder weinig nieuws van hier.
Leuk een feestje dus sonja, Nienke, straks als het allemaal mooi geverfd is ben je blij dat je het hebt gedaan. Ik vind verven echt vreselijk werk, Isabella is vannacht voor het eerst uit logeren geweest. Wij hadden een personeelsfeestje en dat werd laat met veel drank, We gaan haar zo ophalen, 8)
Cilia, hoe is de bruiloft geweest? Ja ik heb foto's gemaakt van buiten. Verder nog wel ff wat leuks te vertellen, maar nu geen tijd, komt straks. Nee ben niet zwanger of zo.
bruiloft ben ik goed doorgekomen hoor kon alleen een oaardagen niet meer lopen van de spierpijn, en dan heb ik niet eens gedanst of zo, gewoon te druk... Ga ook de deur niet meer uit, wil wel, maar dan heb ik gewoon zo'n last de dagen erna, bah. van de week wel 2 dagen gehad met veel harde buiken, ook regelmatig, maar zette niet door. Begint nu wel spannend te worden... Bne ook zoooo ongeduldig, kan niet wachten om ukkie te zien en te voelen sex.. hier al lang niet meer gebeurd, nou ja, paar weken geleden even, maar geen succes. heb er echt geen zin in. Annika begint dus lekker bijdehand te worden, slaapzak uitdoen en schoenen aantrekken, leuk he?! En wat fijn dat jij je zo goed voelt, lekker!
Het is niet heel bijzonder hoor Bo. Leuke dag geweest dus Cilia, ja je zult wel merken dat het einde nadert nu. Hoe goed ik me ook voel, een tweede kindje moet ik nog echt even niet aan denken. Ja aan huis gekluisterd zitten ken ik. Balen is dat hè, maar gelukkig is er dan nog internet en fora als dit. Nou ik zit al een tijdje in mijn maag met het feit dat ik met mijn buggy niet in het bos kan wandelen. Ik kan niet door zand en zo en omdat ik morgen lekker een paar dagen naar Terschelling ga zat ik er best mee. Kan wel weer een wandelwagen gaan kopen, maar dat ik ook zonde van het geld. Vanmorgen onder de douche bedacht ik me ineens dat ik 4 jaar geleden op de rommelmarkt eens een wandelwagen voor mijn neefje gekocht had. gewoon voor als hij kwam logeren (heeft hij nooit gedaan, dus dat ding stond stof te happen). Ik heb het ding ooit een gratis op MP gezet, maar geen hond die hem hebben wilde. Dus bij het grofvuil, maar dat is nog niet weggebracht ... maar hij heeft wel mooi 4 wielen en kan dus best over een bospad geniale ingeving vond ik zelf. Heb hem voor 15 euro gekocht, dus ik kan hem lekker helemaal afraggen. Annika vanmorgen mee naar het bos genomen. Nou die vind die wagen helemaal fantastisch, wilde niet zelf lopen, alleen maar rondgereden worden, terwijl ze dat in de buggy beslist niet wil. Ik ben helemaal happy met mijn oude wandelwagen. Die an dus morgen mooi mee naar mijn ouders. Verder zit Annika niet zo goed in haar vel, vandaag heeft ze bijna niets gegeten, alleen vanmorgen de zacht binnenkant van een croissantje, geen middag en geen avondeten, zelfs geen vla. Dus ik denk dat ze een beetje ziek is, waarschijnlijk weer tandjes, want ze kauwt steeds op haar vingers. Verder is ze vrolijk als altijd. Dus ik ga morgen wel lekker weg. JA Annika wordt een echt dametje. Cilia, hoe gaat het met Ilana, begrijpt ze dat ze een broertje krijgt?
Nou meiden ik ben weg tot vrijdagavond. Kom wel ff kijken af en toe, maar meer niet. Fijne week allemaal
He cilia, fijn dat het goed met je gaat. Ja je kleine man kan nu komen. Wat gaat het toch snel zeg! Nienke, hele fijne dagen op terschelling. Even lekker uitwaaien en genieten. Super dat je die buggy nog hebt. Isabella zit een beetje in dezelfde fase. De ene dag erg boos en weinig eten. Gister en vandaag lijkt ze weer helemaal haarzelf. Ze kan ineens meer woorden en probeert meer de kletsen. Gister zei ze zelfs bloemkool.
Cilia, fijn dat het goed gaat. Hopelijk duurt het nu niet te lang meer. Nienke, veel plezier! Bo, sorry weet het ff niet. Hier druk en geen tijd. Dus tot laters.
Doe lekker rustig aan sonja, Nienke tot snel. Het zal hier even stil zijn dus, Cilia, zodra je nieuws hebt hoor ik het graag,
Leuk dat je even langs kwam sonja. Ik heb het juist weer rustiger, wel even lekker. Nu ga ik met school bezig.
veel plezier Nienke! Hier nog geen nieuws, alles nog rustig.... ilana wil wel steeds mijn buik zien, maar dnek niet dat ze echt begrijpt dat er een baby komt. Wel wil ze heel erg veel op schoot zitten en knuffelen, alsof ze wel in de gaten heeft dat er iets gaat gebeuren. Verder is ze heel lief en makkelijk, loopt graag stukjes buiten, naar de winkel of de vijver. Nu is ze naar de dierentuin met opa en oma Heb ik het even lekker rustig, heb net Lord of the rings maar weer eens gekeken en zo komt een vriendinnetje langs met haar dochter van 11 maanden. Ze is net weer zwanger van de 2e Weer ongepland, gebruikten altijd condooms... maar zijn er erg blij mee!
Oei cilia, spannend hoor. Voor je kleine meid zal het inderdaad niet goed te bevatten zijn nog. Leuk voor je vriendin, Nienke, heel weinig gemist hoor. Sonja heeft het erg druk en bij ons is eigenlijk weinig gebeurd. Lekker eens niet druk. Ik ben veel aan het experimenteren met recepten, erg leuk. Ik ga vandaag een middeleeuws gerecht proberen. Nepvis, een soort appeltaart. En jij nienke?
Nou wij werden maandag om 6.45 uur wakker en mijn boot ging om 8.00 uur en als je dan bedenkt dat het een uur rijden is ZONDER FILE, nou dan kun je nagaan dat we hem wel ff geknepen hebben, maar de boot wel gehaald. Dinsdag werd ik helaas ziek, griep of zo, 2 dagen goed ziek geweest en woensdag werd ook mijn moeder ziek en die is nog ziek, dus ja, we hebben weinig gedaan behalve uitzieken en elkaar een beetje verzorgen Wel veel uitgezocht, van wat ik hebben wil, kinderbedden, speelgoed, kasten, e.d. Het si zo'n raar idee dat ik mijn ouderlijkhuis nu voor het laatst verlaten heb. Mochten we er dit jaar nog komen, dan is het al leeg en zijn mijn ouders weg