Verbazen jullie je ook zo wat die kleintjes allemaal al kunnen. Annika heeft nu een nieuwe spelletje. Ze heeft allemaal kaartjes met tekeningen van Dick Bruna en nu moet ik een beest of ander ding noemen en dan komt zij me het juiste kaartje brengen. Oké ze maakt nog wel eens een fout door te denken dat een haan en een vlinder hetzelfde zijn, maar de meeste plaatjes gaan goed. Ze weet wat de olifant is en de beer, de klok, de hond, Nijntje, en de koe die zegt BOEEEEEE
Ik zit er aan te denken om Annika in te schrijven voor een fotoshoot bij de Prénatal, ik denk dat ze daar heel geschikt voor is, wat denken jullie, Annika in de folder of op een poster van de Pré?
Dus even ziek geweest. Ja het is ook echt wel weer om ziek te zijn. Wel moeilijk lijkt me om je ouderlijk huis nu definitief gedag te zeggen. Pfff. Een hoofdstuk afgesloten. Uit ervaring weet ik dat waar je moeder ( of ouders) wonen, dat het altijd "thuis" zal worden. De sfeer, inrichting enz blijft ongeveer gelijk. Ja ik verbaas me ook over wat ze al kunnen. Isabella kan al puzzelen. Weet als iets "hetzelfde" is, of juist niet. Kleine slimmerds zijn het, Ik ben zelfs al aan het tellen met haar. Ook al een beetje kleurtjes aan het leren. En waarom inderdaad niet proberen om annika leuk op de foto te zetten. Ze lacht wel altijd. En ze is rustig genoeg. Gewoon doen!
vanmorgen om 3:30 zijn de weeen begonnen, als alles door zet ben ik vandaag weer mama Ik houd jullie op de hoogte!
SUCCES Jeetje, is Harley/Fenna ook niet al toe aan de bevalling, die liep toch maar een klein beetje achter bij Cilia. Vandaag is Annika precies 1,5 jaar. Wat gaat het hard.
even snel, het zet iig door, al worden de weeen nu wel wat onregelmatig, meer tijd er tussen Straks de vk maar eens bellen, dan zullen ze de vliezen wel breken hoop ik, daarna ging het de vorige keer ook als een trein! Fenna moet nog een week of 3 geloof ik
Joepi, cilia zet hem op! Leuk joh! Ja inderdaad nienke, allemaal leuke foto's! Ja vandaag is annika inderdaad precies 1,5 jaar. Feestje? Hebben jullie ook al bericht gehad van het CB voor een afspraak? Ik heb nog niks gehoord. Of moet je daarvoor zelf bellen. Straks even naar school, en daarna even een kopje koffie drinken met een vriendin.
Spannend Cilia! Succes hoor! Nienke, fijn dat je toch net de boot hebt gehaald. Balen dat je ziek bent geweest. Als jij het leuk vind om Annika in de folder te zien, moet je je daar voor aanmelden. Mijn ding is het iig niet. Maar ik denk wel dat ze er heel geschikt voor is Bo, ik heb voor de 1,5 jaar afspraak een brief thuis gekregen. Voor de 2 jaar moet ik die nog krijgen. Hier nog steeds druk. De afgelopen dagen 2 verjaardagen gehad, op visite geweest bij mijn oma en mijn ouders. Gezellig wezen stappen met Hajo. Druk op het werk. Tussendoor nog ff sporten. Vannacht niet geslapen. Eerst kwam onze vriendin thuis om half 12. Een uurtje later kwam Hajo naar bed. Die werd vervolgens ziek en heeft zo'n beetje ieder uur alles eruit gegooit, van boven en beneden. En Dylan besloot om kwart voor 5 dat de dag begonnen was . Ik ben kapot
Bo, als ik daar kom wordt gelijk de volgende afspraak gemaakt. Ik moet morgenochtend weer. Cilia, zet em op hè.
Zo ik heb net de rekening van de schilder binnen, we blijven net onder de 3500 euro, dus valt me alleszins mee, alleen de timmerman moet ook nog een rekening sturen. Nu dus afwachten wat de laatste rekening van de keuken gaat worden, we komen denk ik net iets te kort, maar dan moeten we maar even op ene houtje bijten. Over het te veel betaalde salaris van jaap weten we nog steeds niets ik heb al we Mijn definitieve aanslag over 2007, maar Jaap nog niet en ik ben dus bang dat we of een heel onderzoke van de BD krijgen, of dat we zonder wederhoor heel veel geld terug moeten gaan betalen. Ik HAAT die onzekerheid.
Sonja, leuke dingen gedaan dus. Behalve natuurlijk vannacht, Ik hoop dat je vandaag een beetje bent doorgekomen. Nienke, nee die onzekerheid is echt niet leuk. Schilder valt inderdaad mee. Doen jullie dat van spaargeld, of van de hypotheek? Ik merk dat ik morgen zelf dus moet bellen met het CB. Lekker is dat, Maar goed, misschien hebben ze ook herfstvakantie gehad.
ff snel Cilia, ik hoop dat jullie je kleine man nu in de arme houden. IK zal morgen eens beschuit met blauwe muizen gaan halen